преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LOB bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добро утро
Опитвам се да изтегля парите си и не мога, защото казват, че нямам потвърдена сметка, но направих цялата процедура и никой отговори ми
можете ли да помогнете, моля
Good morning
I'm trying to withdraw my money and I can't because they say I don't have the account verified but I've done the whole procedure and nobody answer me
can you help please
Bom dia
Estou a tentar levantar o meu dinheiro e não consigo pois dizem que não tenho a conta verificada mas ja fiz todo o procedimento e ninguém me responde
podem ajudar sff
Добро утро
Вече регистрирах моите елементи и акаунтът ми все още не е верифициран
Можете ли да помогнете, моля
какво ти трябва повече
Опитвам се да се свържа с теб в чата без успех
Благодаря
Good morning
I have already registered my elements and my account is not yet verified
Can you help please
What do you need more?
I'm trying to get in touch with you in the chat without success
Thanks
Bom dia
Ja registei os meus elementos e a minha conta ainda não está verificada
Podem ajudar por favor
O que necessitam mais ?
Estou a tentar entrar em contacto com voces no chat sem sucesso
Obrigado
Здравей!
Добре е, че дойде тук и ни показа проблема си.
Според мен вие сте предупреден само за начина на плащане. Според печатния екран не пише, че акаунтът ви не е потвърден сега.
Казва само, че трябва да използвате същата опция за плащане, използвана за депозита. Например, ако сте депозирали от Skrill, за теглене трябва да изберете и опцията Skrill.
Предполагам, че си струва да опитате. Направи го, след което ни кажи как е минало, става ли?
Hello there!
It's good you come here and showed us your issue.
The way I see it, you are only warned about the payment method. According to the printscreen, it does not say your account isn't verified now.
It only says you are supposed to use the same payment option used for the deposit. For example, if you deposited by Skrill, for the withdrawal you must pick the Skrill option as well.
I guess it is worth a try. Do that, then let us know how it went, ok?
Добро утро
Благодаря за отговора, но опцията за теглене чрез skrill не е налична и как мога да проверя, че акаунтът ми все още не е верифициран и никой не отговаря
Благодаря
Good morning
Thanks for the reply, but withdrawal option via skrill is not available and how can i verify my account is still not verified and no one responds
Thanks
Bom dia
Obrigado pela resposta , mas opção de levantamento via skrill não está disponivel e como pode verificar a minha conta ainda não está verificada e ninguém responde
Obrigado
Здравейте.
Сега виждам.
Искам да кажа, че получихте ли потвърждение, че вашият акаунт е потвърден успешно? Ако не, страхувам се, че не можете да направите това сега.
Бих проверил правилата и условията или T&C, за да намеря повече информация за това как работи процесът на проверка в това казино.
Освен това бих опитал страницата "онлайн помощ":
Можеш ли да го направиш? Върни се и ми кажи докъде си стигнал, моля те.
Hello.
I see now.
I mean have you received a confirmation your account has been successfully verified? If not, I fear you can't do that you your own now.
I would check the terms and conditions, or T&C, to find more information about how the verification process works in this casino.
Additionally, I would try the "online help" page:
Can you do that? Come back and let me know how far you got yourself, please.
Имам същия проблем с Lobbet
Не мога да изтегля парите си, защото не мога да верифицирам акаунта си
при проверката има само опции Черна гора или Сърбия
I have the same issue with Lobbet
I cant withdraw my money because I cant verify my account
in the verification there’s only Montenegro or Serbia options
Здравейте!
Мога ли да знам в коя държава сте регистрирали акаунта си в казиното? Опитвам се да открия причината за тази ситуация.
Сигурно сте попитали казиното, нали? Как обясниха, моля?
Hello!
May I know under which country did you register your casino account? I'm trying to find out the cause of this situation.
Surely you asked the casino, didn't you? How did they explain, please?
Здравейте, благодаря ви за вниманието, регистрирах акаунта си в Lobbet като мароканец, тъй като беше достъпен по това време. Срещах обаче трудности с верифицирането на моя акаунт. Когато се свързах с екипа за поддръжка, те ме посъветваха да изпратя документите си по имейл за проверка. Въпреки многократните ми опити, все още не съм получил отговор от тях.
Ще продължа да се опитвам да се свържа с тях и да потвърдя сметката си, но някак си искам уверение, че ако се потвърдя, опцията Skrill ще бъде достъпна за теглене, защото това е единственият начин да получа парите си
Hello thank you for your attention, I registered my account on Lobbet as a Moroccan, as it was the available at the time. However, I have been facing difficulties with verifying my account. When I contacted the support team, they advised me to send my documents via email for verification. Despite my multiple attempts, I have not received any response from them yet.
I’ll keep trying to contact them and get my account verified but I kinda want reassurance that if I got verified the Skrill option will be available to withdraw, because thats the only way I can get my money
Така че за момента ми звучи повече като технически проблем. Знаете ли, малко се притесних, когато написахте само Черна гора или Сърбия са налични опции за преминаване на проверката. За щастие казиното предложи алтернатива.
Кога изпратихте тези документи, моля? Опитвайки се да получите пълната картина на процеса, който предприемате сега. 🤔
Що се отнася до опцията за плащане, обикновено казината предпочитат една и съща опция за депозит и теглене, но за съжаление тя подлежи на промяна въз основа на опциите, налични в момента. Бих попитал поддръжката или чат агента строго за това. Само да съм подготвен.
Какво мислиш?
So for the moment, it sounds more like a technical issue to me. You know, I got a bit worried when you wrote only Montenegro or Serbia options are available to pass the verification. Luckily the casino offered an alternative.
When did you send those documents, please? Trying to get the full picture of the process you're undertaking now. 🤔
As goes for the payment option usually the casinos prefer the same option for deposit and withdrawal, sadly it's subject to change based on the options available for the current moment. I would ask the support or chat agent strictly about that. Just to be prepared.
What do you think?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.