преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Live Casino House - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Информация за лиценза липсва на уебсайта на това казино. В допълнение, има редица поведения, които човек не би очаквал да разреши подходящ лиценз, като например налагане на правила на потребителите, които не са записани в Условията за използване по решение на висшето ръководство.
Чудя се дали това казино е с отнет лиценз? Бих искал разследване.
Information about the license is missing from this casino's website. In addition, there are a number of behaviors that one would not expect a proper license to permit, such as imposing rules on users that are not written in the Terms of Use by a decision of upper management.
I wonder if this casino has had its license revoked? I would like an investigation.
Няма никакъв проблем, ще го проверя. В замяна бих искал да ви помоля да посочите следното:
„Освен това има редица поведения, които човек не би очаквал да разреши подходящ лиценз, като например налагане на правила на потребителите, които не са записани в Условията за ползване по решение на висшето ръководство."
благодаря ви
No problem at all, I'll get it checked. In exchange, I would like to ask you to specify the following:
"In addition, there are a number of behaviors that one would not expect a proper license to permit, such as imposing rules on users that are not written in the Terms of Use by a decision of upper management."
Thank you!
Когато се опитах да направя теглене в това казино, поддръжката ме информира, че трябва да увелича 5 пъти залога си. Попитах за това, тъй като не беше в условията на услугата, и получих следния отговор.
(Първоначално публикувано на японски, но преведено по-нататък)
『Извиняваме се, но сме в процес на актуализиране на нашите Условия за ползване,
Правилата и условията са актуализирани и вече не посочват, че се изисква 5x паричен залог.
Моля, имайте предвид, че това е решение на висшето ръководство и на всички клиенти ще бъде разрешено да изтеглят средствата си само след като са направили 5 пъти своя депозит.
Няма да можем да разрешим тегления, докато не бъдат направени всички залози.』
Ако се приеме „ръководството е решило", тогава ще се установи дали е 10 пъти или 100 пъти повече.
When I tried to make a withdrawal at this casino, support informed me that I needed to 5x my wager. I inquired about this, as it was not in the terms of service, and received the following response.
(Originally published in Japanese but translated hereafter)
『We apologize, but we are in the process of updating our Terms of Use,
The Terms and Conditions have been updated and no longer state that a 5x cash bet is required.
Please note that this is a senior management decision, and all customers will be allowed to withdraw their funds only after they have placed 5x their deposit.
We will not be able to authorize withdrawals until all bets have been placed.』
If "the upper management has decided" is accepted, then it will be established whether it is 10 times or 100 times more.
Бих казал, че това се превръща в доста обичайна практика, въпреки че 5x депозит за залог е доста малко за мен.
Въпреки това, ако са ви казали точна информация и също така казват, че Условията трябва да бъдат актуализирани, тогава не бих го видял като такъв проблем. Разбира се, да разбера кога вече съм депозирал парите си не е най-доброто нещо, но от друга страна, както казах, залагането на депозит става все по-разпространено.
Така че, въпреки че е това, което е, аз силно вярвам, че те ще го коригират и играчите ще знаят за това предварително.
Благодаря за информацията
I would say that this is becoming quite a common practice although 5x wager deposit is quite a bit much for me.
However, if they have told you accurate information and also say that the Terms are to be updated, then I wouldn't see it as such a problem. Of course, finding out when I've already deposited my money isn't the best thing, but on the other hand, as I said, deposit wagering is becoming more and more common.
So even though it is what it is, I strongly believe that they will adjust it and the players will know about it in advance.
Thanks for the info.
Но поне сега те действат по подъл начин, позволявайки на потребителите, които не знаят нищо за това, да направят депозит и след това да ги информират за правилата и условията по-късно.
Не вярвам, че лицензът на Кюрасао позволява тази практика.
И лицензната маркировка, която трябваше да бъде на сайта на казиното, никъде не се намира. Нито е ясно посочено в правилата и условията.
Чухме също, че им е отнет лицензът и им е забранено да работят в Югоизточна Азия, където първоначално са били клиенти. Бих искал да потвърдите къде са лицензирани сега.
Преведено с DeepL.com (безплатна версия)
But at least now, they are doing a sneaky way of operating, letting users who know nothing about it make a deposit and then informing them of the terms and conditions later.
I don't believe that Curacao's license allows this practice.
And the license mark that should have been on the casino site is nowhere to be found. Nor is it clearly stated in the terms and conditions.
We have also heard that they have been stripped of their license and banned from operating in Southeast Asia, where they were originally a customer. I would like you to confirm where they are now licensed.
Translated with DeepL.com (free version)
Но ако имаха лиценз за Кюрасао, лицензът бавно ще бъде деактивиран. Знам, че GC е деактивиран от 18.8., затова не намерихте валидатор.
Но е жалко, че такива неща не са посочени в Правилата и условията, така или иначе, дори и за нас е все по-често срещано залагане на депозита 5x и повече от това, което смятаме за несправедливо. Но съм съгласен, че казиното трябва да го запише някъде. Все пак са ти го посочили, което също е поне малко усилие.
Успяхте ли да го направите?
But if they had a Curacao license, the license will be slowly disabled. I know that GC is disabled since 18.8., so that's why you didn't find any validator.
But it is a pity that such things were not stated in the Terms and Conditions, anyway, even for us it is more and more common wagering of the deposit 5x and more than that we consider not fair at all. But I agree that the casino should have it written down somewhere. However, they pointed it out to you, which is also at least some effort.
Did you manage to do that?
Значи прав сте, че това казино не притежава лиценз в момента?
So you are correct that this casino does not possess a license at this time?
Е, според каква информация имам и какво мога да разбера за лиценза на Кюрасао, казиното не би трябвало да го има. Също така не намерих нищо на уебсайта им, така че ето го.
Well, according to what information I have and what I can find out about the Curacao license, the casino should not have it. I also didn't find anything on their website, so there you go.
Тогава, моля, актуализирайте информацията за това казино.
Това казино е имало много проблеми преди и ако загубят лиценза си, те ще продължат да бъдат безразсъдни и да увеличат броя на жертвите.
Then please update the information on this casino.
This casino has had a lot of trouble before and if they lose their license, they will continue to be reckless and increase the number of victims.
Така че мисля, че играчите също могат да проверят тази информация и ако се интересуват от хазарт, има много информация за лиценза на Кюрасао в интернет. Когато тези неща се актуализират, това ще се промени.
So I think that players can also check this information and if they are interested in gambling, there is a lot about Curacao license on the internet. When these things will be updated it will change.
Моля ви да промените информацията за лиценза във вашия преглед на казиното. Сега се пише така, сякаш Кюрасао е лицензополучателят. Бих искал да го видя правилно посочен като нелицензиран.
I am asking you to change the licensing information in your review of the casino. It is now written as if Curacao is the licensee. I would like to see it properly stated as unlicensed.
Вече казах на нашия екип и те ще проверят и ще го сменят, ако случаят е такъв, така че, както казах, не е нужно да се притеснявате.
I have already told our team and they will check and change it if that is the case, so as I said you don't have to worry.
Обзалагам се, че сега можете да сте доволни. 🙂 Задайте като уличен.
I bet you you can be satisfied now. 🙂 Set as ulicensed.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.