преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Letou Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Чиста измама, както всяко китайско казино в интернет. Всичко е наред, когато губите пари. Когато започнете да печелите пари, започват проблемите. Точно същото е с всяко друго китайско казино.
Ще получите заключен акаунт във всеки случай, в един случай те ще ви кажат, че залагането ви е „ненормално", в друг случай ще ви поискат някаква луда проверка, като например да ви запишат как държите личната си карта и казвате на висок глас някакъв текст, който те пишете. Учете се от грешките ми, тъй като не мога да изтегля 900$ от тях.
Не се препоръчва да се регистрирате тук. Казиното очевидно използва фалшив лиценз, тъй като на сайта няма динамичен печат от Curacao Gaming.
Pure scam, as every Chinese-owned casino on internet. Everything is fine when you lose money. When you start to win money, than troubles is starting. It is exactly the same with any other Chinese casino..
You will get account locked in every case, in one case they will tell you your betting is "abnormal", in another case they will ask you for some crazy verification like to record you holding your ID card and saying out loudly some text that they write. Learn on my mistakes, as I cannot withdraw 900$ from them.
Not recomended to register here. Casino obviously use fake license, as there is no dynamic seal on site from Curacao Gaming.
Ако имате нужда от помощ с парите, мисля, че пробването на безплатна жалба може да е начин.
Чували ли сте някога за това?
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Кажете ми какво мислите за това.
If you need help with the money, I think trying a free-of-charge complaint might be a way.
Have you ever heard about this?
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Let me know what you think about that.
Получавам същото. Но играх повече от шест месеца без проблем. Един ден направиха това, което казваш
I get the same. But i played for more than six months without problem. One day they did that you say
Отборът е готов. Не се безпокой!
Сигурен съм, че познавате процеса доста добре, така че позволете ми да кажа, че се надявам, че ще можем да помогнем. Направихте добър избор, когато става въпрос за оплакване , нека сега видим какво се обърка с казиното.
The Team is ready. Don't worry!
I'm sure you know the process quite well so, allow me to say that I hope we will be able to help. You made a good choice when it comes to complaint, let's now see what went wrong with the casino.
Напълно възможно е да е било така преди време и казиното да е имало Русия като ограничена страна.
Намерихте ли друга информация и играхте ли тук? Ако е така, не се колебайте да споделите опита си и можете също да потвърдите дали играчи от Русия могат да играят в това казино.
It is quite possible that it was like that some time ago and the casino had Russia as a restricted country.
Did you find any other information and play here? If so, feel free to share your experience and you can also confirm if players from Russia can play in this casino.
Казват, че всичко е наред
И знам, че те приемат руски паспорти и SMS съобщенията за удостоверяване се изпращат на руски мобилни номера.
They say that its okay
And i know that they accept Russian passports and authentication SMS messages are sent to Russian mobile numbers.
Страхотно, така че ще кажа на нашия екип за данни и те ще го променят при прегледа, когато намерят същото.
Тогава смятате ли да играете в казиното? 🙂
Great, so I'll tell our data team and they'll change it in the review when they find the same thing.
Do you plan to play in the casino then? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.