преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LeoVegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Опитвам се да получа възстановяване от 5 януари 2025 г. (денят, в който беше одобрено).
Казват ми, че преводът вече е направен, но не съм го получил в сметката си.
Нека не се заблуждаваме, един трансфер не отнема 9 дни, за да пристигне.
Сега не отговарят на имейлите ми и не ми отговарят през чата...
Имам всички разговори, в които просто казват да имам търпение и че вече са платили.
Играл съм с това казино преди и досега не съм имал проблеми.
Много съм разочарован и знам, че няма какво да правя... Ако можете да ми помогнете оттук, ще съм ви благодарен.
много ти благодаря
I have been trying to collect a refund since January 5, 2025 (the day it was approved).
They tell me that the transfer has already been made, but I haven't received it in my account.
Let's not fool ourselves, a transfer does not take 9 days to arrive.
Now they don't answer my emails and they don't answer me through the chat...
I have all the conversations where they just say to be patient, and that they have already paid.
I have played with this casino before and have never had any problems until now.
I am very disappointed, and I know that I have nothing to do... If you can help me from here I would appreciate it.
Thank you so much.
Llevo intentando cobrar un reintengro desde el dia 5 de enero de 2025 ( dia que se aprovó ).
Me dicen que ya está hecha la transferencia, pero no la recibo en mi cuenta.
No nos engañemos, una transferencia no tarda 9 dias en llegar.
Ahora no me contestan los correos y por el chat no me contestan...
Tengo todas las conversaciones en las que se limitan a decir que tenga paciencia, y que ellos ya han pagado.
Había jugado con aterioridad con este casino y nunca tuve probemas hasta ahora.
Estoy muy decepcionado, y sé que no tengo nada que hacer... Si desde aqui me pueden ayudar se lo agradecería.
Muchas gracias.
Мога ли да попитам кой метод на плащане използвахте? Може би има някакъв проблем с доставчика на плащания.
Само предполагам, разбира се. Опитайте се да проверите това за всеки случай.
Кажете ни как върви и ако нищо не се случи до края на седмицата, информирайте ни, моля.
May I ask which payment method you used? Maybe there is some issue with the payment provider.
I'm just guessing, of course. Try to check that just in case, though.
Let us know how it goes, and if there is nothing happening by the end of the week, update us, please.
Здравей Роми.
Вчера ми поискаха транзакции по банковата ми сметка, за да се уверят, че не съм получил плащането.
След потвърждение, че това е така, днес най-накрая пристигна. Отне 10 дни, но LeoVegas най-накрая достави. Ще продължа с тях.
Благодаря ти много Роми.
Hello Romi.
Yesterday they asked me for my bank account transactions to verify that I had not received the payment.
After confirming that this was the case, today it has finally arrived. It took 10 days, but LeoVegas finally delivered. I will continue with them.
Thank you very much Romi.
Hola Romi.
En el dia de ayer me pidieron los movimientos de mi cuenta bancaria, para comprobar que efectivamente no había recibido el pago.
Al comprobar que así era, en el día de hoy, ya me ha llegado. 10 dias han hecho falta, pero al fin, LeoVegas cumplió. Seguiré con ellos.
Muchas gracias Romi.
Благодаря ви за тази страхотна актуализация. Много се радвам, че вече всичко е наред.
Ако желаете, можете да напишете потребителско мнение за вашия опит и да информирате другите. какво ще кажеш
Thank you for this great update. I am really glad that everything is good now.
If you wish, you can write a user review about your experience and inform others. What do you say?
Здравейте, нормално ли е LeoVega да ми иска банков сертификат? Те вече имат всичките ми данни и са информирали банката ми за това. Казват ми да внимавам, може да е измама.
Hi, is it normal for LeoVega to ask me for a bank certificate? They already have all my details and have informed my bank about it. They tell me to be careful, it could be a scam.
Hola es normal que leovega me pide certificado bancario ya tienen todaos mis datos e informado con mi banco sobre eso me dise q tenga cuidado q puede ser estafa
И аз съм с тях от доста време на депозити и тегления, не знам защо ми искат толкова много неща сега, а аз вече бях верифицирал сметката си преди много време. Благодаря, поздрави
And I have been with them for a long time depositing and withdrawing, I don't know why they ask me for so many things now and I had already verified my account a long time ago. Thanks, greetings
Y llevo mucho tiempo con ellos depositando i retirando no se porque me pide tantas cosas haora y ta avía verificado mi cuenta ase tiempo ya.gracias un salodo
Здравейте, мисля, че е съвсем нормално за едно казино да поиска банково извлечение. Те може да се нуждаят от допълнителна проверка от вас, така че ако имате тегления там в момента, вероятно ще трябва да предоставите този документ.
Казвате, че сте с тях от дълго време и имате тегления и депозити, така че очевидно няма да са измама, нали?
Hi, I think it's quite normal for a casino to ask for a bank statement. They may need additional verification from you, so if you have any withdrawals there at the moment, you will probably need to provide this document.
You say you've been with them for a long time and you have withdrawals and deposits, so obviously they won't be a scam, right?
надявам се Ще ви разкажа за моя опит тук и ако имам нужда от помощ. благодаря!!
I hope so. I'll tell you about my experience here and if I need help. Thanks!!
Eso espero.. os voi contando por aquí mi experiencia y si necesito ayuda. Gracias!!
Моля, върнете се тук по всяко време, със сигурност. Дори и да има актуализация от това казино.
Please come back here at any time, for sure. Even if there is any update from this casino.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.