НачалоФорумКазинаLeoVegas Casino - обща дискусия

LeoVegas Casino - обща дискусия

 от pauetboni
|
688 преглеждания 9 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LeoVegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Опитвам се да получа възстановяване от 5 януари 2025 г. (денят, в който беше одобрено).

Казват ми, че преводът вече е направен, но не съм го получил в сметката си.

Нека не се заблуждаваме, един трансфер не отнема 9 дни, за да пристигне.

Сега не отговарят на имейлите ми и не ми отговарят през чата...

Имам всички разговори, в които просто казват да имам търпение и че вече са платили.

Играл съм с това казино преди и досега не съм имал проблеми.

Много съм разочарован и знам, че няма какво да правя... Ако можете да ми помогнете оттук, ще съм ви благодарен.

много ти благодаря

Автоматичен превод:
pauetboni

Мога ли да попитам кой метод на плащане използвахте? Може би има някакъв проблем с доставчика на плащания.

Само предполагам, разбира се. Опитайте се да проверите това за всеки случай.

Кажете ни как върви и ако нищо не се случи до края на седмицата, информирайте ни, моля.

Автоматичен превод:

Здравей Роми.

Вчера ми поискаха транзакции по банковата ми сметка, за да се уверят, че не съм получил плащането.

След потвърждение, че това е така, днес най-накрая пристигна. Отне 10 дни, но LeoVegas най-накрая достави. Ще продължа с тях.

Благодаря ти много Роми.

Автоматичен превод:
pauetboni

Благодаря ви за тази страхотна актуализация. Много се радвам, че вече всичко е наред.

Ако желаете, можете да напишете потребителско мнение за вашия опит и да информирате другите. какво ще кажеш

Автоматичен превод:

Здравейте, нормално ли е LeoVega да ми иска банков сертификат? Те вече имат всичките ми данни и са информирали банката ми за това. Казват ми да внимавам, може да е измама.


Автоматичен превод:

И аз съм с тях от доста време на депозити и тегления, не знам защо ми искат толкова много неща сега, а аз вече бях верифицирал сметката си преди много време. Благодаря, поздрави

Автоматичен превод:
Mari13

Здравейте, мисля, че е съвсем нормално за едно казино да поиска банково извлечение. Те може да се нуждаят от допълнителна проверка от вас, така че ако имате тегления там в момента, вероятно ще трябва да предоставите този документ.

Казвате, че сте с тях от дълго време и имате тегления и депозити, така че очевидно няма да са измама, нали?

Автоматичен превод:
Jaro

надявам се Ще ви разкажа за моя опит тук и ако имам нужда от помощ. благодаря!!


Автоматичен превод:
Mari13

Моля, върнете се тук по всяко време, със сигурност. Дори и да има актуализация от това казино.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини