ФорумКазинаЛеовегас, ще платиш ли един ден?

Леовегас, ще платиш ли един ден?

преди 1 година от PabloG
|
1954 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Добро утро на всички,


Наскоро въведох над €380 чрез paypal в този букмейкър Leovegas и една машина ми даде награда от €22 000, опитах се да я изтегля в момента, но те отказаха. Играх малко в случай, че решат проблема до €20 000. Свързах се с помощ чрез онлайн чат и те дълго време казваха, че трябва да теглите чрез метода на депозит (тоест paypal). Минаха 5 дни и всичко е същото, не мога да изтегля и стотинка.


Четох в интернет и единственото, което виждам е, че е измама и че се случва на всички като мен, не можете да теглите поради проблеми с paypal...


Някой взимал ли е нещо там? Или мога да отпиша тези пари?

Автоматичен превод:
PabloG
преди 1 година

Здравейте,

Не съм сигурен какво причинява този проблем. Но бих препоръчал да внимавате с печалбите, би било жалко, ако загубите повече междувременно. За да сте сигурни какво се случва, можете ли да видите тегленето в касата? Ако е така, в какъв статус е сега? Не бих казал, че това казино е измама, проверете прегледа тук .

Както и да е, бих напомнял на казиното всеки ден за проблема и бих му дал още няколко дни, ако можете.

Друга алтернатива е да подадете жалба - не се колебайте първо да прочетете ръководството .

Кажи ми какво мислиш.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добро утро,


Е, балансът се появява в портфейла, но когато дойде време да го изтеглите, те ИЗИСКВАТ да използвате същия метод на плащане, който сте използвали (в моя случай Paypal). Опитвам се да го изтегля от ден 4 и тегленето не успява според тях поради проблем с PayPal, който имат. Оказва се, че чета и чета в интернет напред и на всички се случва същото.

Един от случаите, когато говорих с отдела за обслужване на клиенти (повече от 10), те ми казаха да потвърдя банковата си сметка, да кача сертификат за банкова сметка и т.н.

Поставят ви много пречки да теглите, докато няма проблем за доходите.

Тази сутрин получих имейл от Leovegas, в който се извинява и че проблемът е решен.

Ще актуализирам темата, ако успея да премахна нещо, за да знаят хората, които изпитват същото, как работят...


Благодаря за бързия отговор

Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализирам темата.


Получих имейл от отдела за поддръжка на LeoVegas, в който се казва, че проблемът е решен и че вече са налични тегления от Paypal.


Влизам в мрежата, за да започна да тегля, изисквам теглене на максимума, който те позволяват (€4000)

Отварям чат на живо с агент, за да ускоря тегленията си. За по-малко от 2 минути успях да изтегля 4000 евро и те вече се появяват в акаунта ми в Paypal.

Сега в същия чат казах на агента, че бих искал да продължа да изисквам още тегления и той ми каза, че няма проблем. Е, не можах да изтегля нищо друго, защото Бог знае какъв проблем им създава сега... Агентът ми казва, че проблемът ми е ескалирал до друг отдел и че ще получа имейл, който ме информира за случая.

Всичко мирише на пепел, поне за момента успях да събера €4000.

Ще продължа да актуализирам случая си.


Всичко най-хубаво.

Автоматичен превод:
PabloG
преди 1 година

Здравейте,

Бях развълнуван, че проблемът е решен, но сега изглежда, че не е.

Бих казал, че казиното успя да ви изпрати първото теглене, но все още не е решило целия проблем. Бих казал, че сте ги изненадали в момента, в който изпратите следващото теглене.

Въпреки че съм наясно с факта, че много казина се борят с доставчиците на плащания, това е първият път, когато някой споменава PayPal.

Бих искал да осигуря повече поддръжка, но за съжаление зависи от казиното да намери дългосрочно решение.

Знам, че вече предложих да опитате друга опция за плащане и бих го предложил в чата, ако бях на ваше място. Поне това е нещо, което не е просто чакане.

Дръжте ме в течение, надявам се, че няма да отнеме много време 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте отново, актуализирайте темата.

След 3 часа и преминаване през 3 различни агента...

Казаното, те не позволяват да го изтеглите по начин, различен от този, по който е направен доходът, който ви е дал предимствата... Затова бях длъжен да го изтегля в Paypal.

Те деактивираха опцията за теглене на paypal за 3 дни, тъй като признаха, че имат проблеми с Paypal и тегления.

След тези 3 часа и след като се отчаях, вярвайки, че няма да ми платят нито стотинка, успях да изтегля всичко. Имах късмет и съм напълно наясно, че няма да сложа още € в Leovegas, тъй като каква одисея за събиране, каква одисея...

За да въведете 0 проблеми.

Загубих много часове, опитвайки се да събера и наистина не ми хареса изживяването изобщо.


Автоматичен превод:
PabloG
преди 1 година

От гледна точка на играча, това едва ли е опит, който някой би повторил с желание. разбирам го

Радвам се, че получихте печалбите! Дори честното казино понякога се бори с проблеми, които не са напълно в обсега на казиното. Чувствам, че това беше един от тези проблеми. 🙁

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини