НачалоФорумКазиналед казино дразни

лед казино дразни

преди 2 години от jejedaspb
|
3 643 преглеждания 8 отговора |
|
преди 2 години

Добро утро, ice casino не потвърждава сметката ми и не ми позволява да тегля парите, едва ли ще си върна парите, които съм вложил в него, това е измама.

както можете да видите на изображението по-долу в типа тема е написано „откажи се", което намирам за много странно. Как мога да разреша тази ситуация? Имам го 140 евро file

Автоматичен превод:
jejedaspb
преди 2 години

Здравейте,

честно казано, не сте сами в тази ситуация.

Както вече информирах играчите в различен играч, добрата новина е, че всяка жалба срещу IceCasino завършва като разрешена (с изключение на тези, които намерихме за неоправдани). Чувствайте се свободни да разгледате тук:

https://casino.guru/complaints

Вярвам, че просто трябва да бъдете по-търпеливи сега и най-вероятно ще ви бъде платено.

Също така смятам, че играчите трябва да имат възможност да отменят всяко теглене, защо пише „откажи се" вместо отмяна, нямам идея. Би било добър въпрос за тяхната подкрепа на живо, предполагам.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте, играх в icecasino и не вървеше толкова добре вчера, петък или събота сутринта, не похарчих много пари, но поне се радвам, така че сега съм в kyc оценка, бих искал да знам приблизително колко време ще отнеме известно време и ако трябва да платят, ще изчакам отговора ви и благодаря предварително за всичко.

Автоматичен превод:
bryam1915
преди 2 години

Винаги чакам KYC да бъде потвърден. Едва тогава правя първия си депозит. Просто не го разбирам. 8f получавате имейл, в който някой непознат ви предлага сделка за кола. Без снимки, само описание и връзка, където трябва да депозирате половината от цената веднага. Бихте ли го направили? Разбира се, че не. Вие ще настоявате първо да видите колата. Само след като сте се уверили, че колата е наред, парите ще сменят собственика си. Никога не бихте си купили кола на сляпо, нали. Защо давате пари на сляпо на казино? Без да сте сигурни, че всичко е наред в казиното?. Просто се опитвам да разбера.

Автоматичен превод:
Frankey
преди 2 години

Здравей Франки, защото съм играл в различни онлайн казина и всички, в които съм бил, винаги са били много точни и точни, когато става въпрос за плащания, тук в Перу, както се казва, ако не вземеш първата стъпка, никога няма да продължите напред, освен да попитате другаде за Ice Casino и те ми дадоха добри отзиви, така че да изчакам KYC на ICECASINO и с Божията воля мога да се оттегля тихо, освен техния уебсайт и игрите никога не са бавно или срив и това за мен дава голяма достоверност в това, което ги интересува от клиента, просто да изчакам и още нещо, което също видях достоверността на автора тук:

Автор и поръчител: Наталия Бурлуцкая

Последна актуализация: 23.12.2021 г

Без да казвам повече, прекрасен уикенд, скъпа Франки.

Автоматичен превод:
bryam1915
преди 2 години

Здравейте,

за съжаление много играчи изпитват забавено плащане. Предлагам ви да проверите тези теми:

https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/3

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/ice-casino-is-scam-#post-26844

За да получите по-добра картина, прегледайте последните оплаквания .

file

Важно е да се каже, че всички жалби са приключени като разрешени. Така че най-общо казано, казиното плаща, но може да се забави.

Автоматичен превод:
преди 2 години

, има играчи, които идват тук, безразсъдни Или защото са направили нещо, или са провалили КАЗИНОТО.


Броят на играчите в Icecasino не е нормален и има само проблеми с тези играчи.


Не съм получил нищо от това КАЗИНО, защото все още съм съгласен с техните правила и условия. Имам малко пари, които трябва да получа, те са 83 000 евро. Вече получих имейл от казиното


така че не се притеснявай. И винаги беше безупречен с мен, много учтив


и бързи отговори в чата на живо.


следователно до доказване на противното за мен и надеждно и сериозно КАЗИНО.


Аз съм спокоен, имам верифициран акаунт, не съм направил нищо нередно или дублиращ акаунти, нито съм използвал бонуси в КАЗИНО.


и извършвах плащания от личните си сметки.


от които притежавам.


Играчите не могат да дават причини на казината да анулират своите печалби.


и те са досадни... но все пак не се провалят. Затова дори му дадох оценка 5*.


Надявам се, че не греша, защото депозирах над 20 000 евро в това КАЗИНО и спечелих 83 000 евро.


Подадох рекламация на 17-ти, защото винаги отменяха поръчките ми


но беше провал, обясни той.


вече не се случи.


Ще изчакам спокойно, но мисля, че има твърде много несправедливи оплаквания!


прегръдка

Автоматичен превод:
преди 1 година

Помогнете ми да се оттегля, имам месеци, ако не мога да направя нищо, опитвам се да говоря с някого и никой не ми дава отговор, надявам се на вашата помощ

Автоматичен превод:
marceloquimi10
преди 1 година

Честно казано, трябва да насочите въпросите си към поддръжката на казиното сега. Според мен в момента се борите с проверката, така че трябва да се опитате да си сътрудничите с казиното, за да я преминете. Освен ако не сте верифицирани, нямате право да теглите пари.

Кога изпратихте документите на казиното, моля? Обикновено отнема известно време, за да ги одобрите, особено ако сте от да речем по-екзотична страна.

Жалбата също се нуждае от някои отговори - щракнете или докоснете тази връзка, за да отговорите на въпросите, моля. Необходимо е.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини