ФорумКазинаLeague of Slots Casino - обща дискусия

League of Slots Casino - обща дискусия

преди 1 година от rossiolazcanog93
|
5662 преглеждания 35 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с League of Slots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

ПРЕДИ НЯКОЛКО СЕДМИЦИ МЕ НАКАРАХА ДА ДЕПОЗИРАМ ПАРИ В КАЗИНО ЛИГАТА НА СЛОТОВЕТЕ. ЗА СЪЖАЛЕНИЕ НЕ МОГА ДА ИЗТЕГЛЯ ПАРИТЕ. ИСКАМ ДА ЗНАМ КАК ДА ГО НАПРАВЯ

Автоматичен превод:
rossiolazcanog93
преди 1 година

Съжалявам - кой те накара?

За да намерите източника на този проблем, трябва да опишете всички стъпки, които сте предприели, както и да споменете какво казва казиното.

Позволете ми да ви помогна с това:

Някога успешно ли сте се оттеглили от този сайт? Това ли е първото ви теглене, може би? Ако е така, какво ще кажете за верификацията на акаунта - направена ли е?

Кога беше последният път, когато говорихте с тях и за какво беше?

Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, преди няколко дни ми направиха акаунт и депозирах в това онлайн казино, проблемът е, че не мога да изтегля парите, защото ми иска потвърждение на имейла, до който нямам достъп. Как иначе може да се оттегли?

Автоматичен превод:
panxitacaro97
преди 1 година

Това може би е тъп въпрос, но правилно ли разбирам, че играете под нечий друг профил? "те създадоха акаунт за мен" Е, вие трябва да създадете своя акаунт в казино, като използвате вашите лични данни, имейл, адрес и т.н. И така, случвало ли се е да нямате достъп до имейла сега?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Акаунтът съдържа всичките ми лични данни, потвърдете телефонния номер и всичко, но имейл акаунтът, свързан с него, е този, до който нямам достъп и преди да мога да тегля пари, той иска от мен да потвърдя имейл акаунта, действие че не мога да изпълня.

Автоматичен превод:
panxitacaro97
преди 1 година

Разбирам, и като сте използвали този имейл адрес за регистрация, сте направили грешка. Мога ли да знам защо нямате достъп до имейла? Просто трябва да извършите това действие. Какво ви пречи да го направите?

Както и да е, бих обяснил на казиното, никой друг не може да ви помогне в този момент, изглежда.

Автоматичен превод:
caritofig
преди 1 година

Здравейте, да, казаха ми, че ще спечеля пари и че тя работи от казиното, така че е безопасно. По-късно, когато поисках да изтегля остатъка, който ми беше останал, повече не ми отговориха.

Автоматичен превод:
panxitacaro97
преди 1 година

Аха, значи това е така! Страхувах се, че сте жертва на измама. Никога не вярвайте на някой, който предлага определена печеливша стратегия. Особено ако човекът твърди, че работи за казиното. Изобщо няма смисъл. 🙁 Защо би направила това?

Тя може да е партньорът - няма пряк служител, който прави всичко възможно, за да накара хората да депозират в казиното, използвайки нейната връзка за партньорство. 🙁

Това е една възможна измама!


Автоматичен превод:
rossiolazcanog93
преди 1 година

Получихте ли отговор как да изтеглите парите?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Също така бях измамен от хора, които се представят за хора в казиното и все още не успях да направя тегленето, просто ми каза, че трябва да продължа да харча парите в leagueofslots

Автоматичен превод:
lorcajimena265
преди 1 година

Не продължавайте да инвестирате пари. На същата страница има бутон, с който можете да се свържете. Не успях да изтегля парите си (мисля, че вече няма да е възможно)

поискам тегленето и трябва да изчакам 30 дни (според тях)

но да, това е измама и се надявам никой друг да не падне

Автоматичен превод:
lorcajimena265
преди 1 година

Никога повече не доверявайте парите си на непознат. Това не звучи ли достатъчно подозрително? 🙁

Винаги проучвайте профила на казиното, преди да се регистрирате, направете регистрацията сами и вземете само бонуси, налични на сайта на казиното. Не се доверявайте на агенти на Instagram и измамници на Telegram.

Вероятността да бъдете измамени е рисковано висока!

Автоматичен превод:
rossiolazcanog93
преди 1 година

Здравейте, в коя част на страницата направихте твърдението?

Автоматичен превод:
loretojasminmorales
преди 1 година

Ако се затруднявате да теглите, бих препоръчал да опитате поддръжка на казино. Това си е тяхна работа в крайна сметка.

Както и да е, ако смятате, че имате нужда от нещо, просто ни уведомете.

Честно казано, това казино трябва да се избягва - вижте ужасния му рейтинг:

https://casino.guru/league-of-slots-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage

Е, надявайки се на най-доброто!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте! Някой успя да изтегли парите си от това казино, току-що разбрах, че съм бил измамен и те искат от мен все повече пари, за да могат да ги изтеглят, просто искам да възстановя това, което съм инвестирал, и да получа този баланс

Някой знае ли как може да стане?

Моля помогнете!!

Автоматичен превод:
mpaztaylorf
преди 1 година

Здравейте !! Когато исках да изтегля печалбите си, те ме накараха да чакам 2 месеца и след това излязоха с шегата, че според тях съм използвал „алгоритъм", за да спечеля и те затвориха сметката ми…. Няколко дни се борих да искам доказателства за това, в което ме обвиняват, но те никога не го направиха и никога повече не отговориха... тоест те бяха тези, които ме измамиха.

Автоматичен превод:
caritofig
преди 1 година

Колко ужасно!!!! ужас, колко лошо

Никога повече да не ходят на тези места, взимат парите!!!

Те са измамници

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте! Някой успя да изтегли парите си от това казино, току-що разбрах, че съм бил измамен и те искат от мен все повече пари, за да могат да ги изтеглят, просто искам да възстановя това, което съм инвестирал, и да получа този баланс

Някой знае ли как може да стане?

Моля помогнете!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!

Без допълнително забавяне, моля, изпратете жалба чрез тази връзка:

https://casino.guru/complaints/create

Не се притеснявайте обаче; безплатно е. Просто бъдете готови да си сътрудничите и имайте предвид, че процесът ще отнеме известно време.

Друго мое притеснение е, че това казино е особено лошо и понякога просто не им пука за оплакванията. Затова винаги проверявайте прегледа на казиното или индекса за безопасност предварително!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, виждам, че не бях единственият измамен, днес паднах, не отказвам, това, което предложиха беше много изкусително, искам да знам дали някой е успял да изтегли парите си, инвестирани в това казино, получих от изпращане на имейл за помощ до казиното, обясняващ ситуацията, надявам се, че могат да ми помогнат Е, сега това ме поражда съмнения, тъй като тези момчета, които се свързват с вас, искат вашия имейл и паролата, създадена в казиното, за да получите предполагаемата печалба!! ! Какво друго може да се направи???

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини