преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Las Atlantis Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
ОСТАВАЙТЕ ДАЛЕЧ! Този сайт ще ви позволи да направите депозит. След като се опитате да играете повечето игри няма да работят. Когато се свържете с отдела за обслужване на клиенти, те ще направят всички извинения в книгата, обвинявайки устройствата ви за това, че сайтът не работи и когато докажете, че това е техният сайт, тогава ще се опитат да ви накарат да отворите сайт за друга позиция и няма да ви позволят да изтеглите своя сайт пари . Така че по същество те просто ви крадат парите. ВНИМАВАЙ!!!
STAY FAR AWAY! This site will allow you to make a deposit. Once you try to play most of the games will not work. When you contact customer service they will make every excuse in the book blaming your devices for the site not working and when you prove it is their site then will try to get you to site up for a different sit and will not allow you to withdraw your money . So basically they just steal your money. BEWARE!!!
Здравейте, ще бъдете ли толкова любезни и споделите на кое устройство сте играли, моля?
Както виждам, това казино има много добра репутация, така че може да е полезно, ако можете да напишете някои конкретни „извинения" на казиното, които сте изпитали.
Благодаря ти.
Hello, would you be so kind and share on which device you played, please?
As I can see, this casino has a very good reputation so, it may be useful if you could write some concrete casino's "excuses" you've experienced.
Thank you.
Говорих с няколко представители на Las Atlantis Casino, някои разговори бяха приятни, повечето оставиха много да се желае, когато става въпрос за основно обслужване на клиентите. Спечелих много малка сума, която беше $596,93. Опитах се да изтегля тази сума, но не успях в това начинание, тъй като отделът за фактуриране на Las Atlantis Casino не ми позволи да взема печалбите си. Те казаха, че това се дължи на това, че съм използвал два бонуса наведнъж и че съм заложил над $10, 64 пъти, което е нарушило Правилата и условията на бонусите, и тъй като съм нарушил T&C, всички печалби, които съм получил, ще бъдат невалидни . Имайте предвид, че играех бакара „Дилър на живо" и техните T&C казват, че Дилърът на живо не може да се играе, ако имате прикачени бонуси! Пример за това, тази организация умишлено излъга, открадна моите печалби с липсата на прозрачност и непрофесионализъм. Не мога да си представя защо тази компания не е била разследвана и не е заведен групов иск с всички хора, които са били измамени от Las Atlantis Casino.
I have been speaking with several representatives from Las Atlantis Casino, some conversations were pleasant, most left a lot to be desired when it comes to getting basic customer service. I won a very small amount which was $596.93 I attempted to withdraw this amount, I was unsuccessful in this endeavor, due to Las Atlantis Casino billing department would not allow me to collect my winnings. They said it was due to me using two bonuses at once, and that I placed a bet over $10, 64 times which violated the Terms & Conditions of the Bonuses, and since I violated the T&C any winnings I had received would be null and void. Mind you I was playing "Live Dealer" Baccarat and their T&C says Live Dealer isn’t playable if you have any bonuses attached! Case in point this organization deliberately lied, stole my winnings with their lack of transparency, and unprofessionalism. I can’t imagine why this company has not been investigated, and a class action lawsuit hasn’t been filed with all the people who has been defrauded by Las Atlantis Casino.
Здравейте,
Съжалявам, но не можах да намеря частта, в която казиното те е излъгало.
Ако всичко това е посочено в техните Общи условия, вие успяхте да прочетете всичко. Трябва да се информирате, докато играете с всеки бонус, защото е съвсем нормално да се прилагат специални ограничения. Това е стандарт и много често срещано.
Моля, проверете този преглед на бонусите, за да получите представа за всички ограничения.:
За съжаление, не всички ограничени игри са технически деактивирани, докато играете с бонуса, същото важи и за максималния залог. Нека просто кажем, че играчът трябва да се запознае с бонус условията/ограниченията и да се опита да играе съответно.
Също така мисля, че с поставянето на по-високи залози вероятно сте спечелили известно предимство пред казиното, както и като играете игри на живо вместо слотове. Това е важна част, която разглеждаме много внимателно, докато разглеждаме оплакванията на играчите.
Съжалявам, но ако сте нарушили всички тези правила по начина, който описахте, казиното е действало съответно, бих казал.
Наистина ли мислите, че казиното ви е излъгало и откраднало?
Hello,
I'm sorry, but I could not find the part where the casino lied to you.
If all of this is stated in their Terms and Conditions, you were able to read it all. You should get yourself informed while playing with any bonus because it's quite normal that special restrictions are applied. That's a standard and very common.
Kindly check this bonus overview to get an idea about all restrictions.:
Sadly, not all restricted games are technically disabled while playing with the bonus, the same goes for the maximum bet. Let's just say that the player should get familiar with the bonus conditions/restrictions and try to play accordingly.
I also think that by placing the higher bets you probably gained some advantage over the casino, as well as by playing live games instead of slots. This is a crucial part we consider very carefully while dealing with players' complaints.
I'm sorry but if you breached all those rules the way you described, the casino acted accordingly, I'd say.
Do you truly think that the casino lied and stole from you?
Добро утро Радка,
Благодаря ви много, че прочетохте моя пост! Но аз искрено не мисля, че разбирате напълно сериозността на ситуацията, позволете ми да призная напълно, че прочетох T&C относно бонусите специално за Las Atlantis Casino и е много очевидно, че не сте прочели сами T&C, когато се отнася до Общите условия за бонуси, вие сте направили екранна снимка на общо обяснение, което е приложимо за онлайн игри, но никога не сте направили екранна снимка от действителния уебсайт на Las Atlantis Casino, което е обезпокоително, но го направих за вас в името на истинността и прозрачността, така че нека да преминем към фактите. Единствената причина Las Atlantis Casino да има висок рейтинг, защото не можете да регистрирате жалба срещу тях от този уебсайт, можете само да напишете рецензия. сега вижте екранната ми снимка, която е от техния уебсайт, и обърнете специално внимание на #13, където изрично се посочва, че игрите с дилъри на живо са достъпни за игра само когато сумата на депозита няма прикачен бонус! Сега как мога да бъда наказан за игра на игра, за която уебсайтът им казва, че не мога да играя с прикачен бонус, след което печалбата ми да бъде открадната от мен, защото ми позволиха да играя играта с дилър на живо с прикачен бонус! Това е измамна компания, всички американци и колеги комарджии стойте настрана!
Good morning Radka,
Thank you so much for reading my post! But I sincerely don’t think you fully understand the gravity of the situation, allow me to fully acknowledge I have read the T&C regarding bonuses specifically for Las Atlantis Casino, and it is grossly apparent you haven’t read for yourself the T&C when it comes to the General Conditions for Bonuses, you screen shotted a general explanation that is applicable for online gaming, but you never screenshot from the actual Las Atlantis Casino website which is troubling, but I did it for you for the sake of truthfulness and transparency so let’s get to the facts. Only reason Las Atlantis Casino has a high ranking because you cannot register a complaint against them from this website, you can only write a review. now look at my screenshot which is from their website and pay close attention to #13 where it explicitly states that Live Dealer games are only available to play when the deposit amount does not have a bonus attached! Now how can I get punished for playing a game that their website says I can’t play with a bonus attached, then get my winnings stolen from me because they allowed me to play the live dealer game with a bonus attached! This is a fraudulent company all Americans and fellow gamblers stay AWAY!
Добър ден,
Разбирам за какво става въпрос в тази ситуация. Написах също, че това са условия, които предоставяме на играчите, просто защото можете да получите достъп до този бонус от нашия сайт. Справедливо е да информираме играчите за тези правила предварително . Не съм казал, че съм използвал действителните условия на казиното, въпреки че те казват същото. Бакара игри - игрите на живо са ограничени, защото този бонус може да се използва само за определени игри .
Исках да демонстрирам, че има няколко правила, свързани с бонуса и просто трябва да ги имате предвид, докато играете с бонуса. Това е нормално, това е стандарт, страхувам се.
Също така мисля, че казиното просто не може да блокира игрите на живо за вас само ако бонусът е активен, мисля, че платформата му не работи по този начин.
В идеалния свят няма да имате достъп и да играете играта, за съжаление казиното не може да блокира тези игри, ако бонусът е приложен, така че те ви информират чрез тези правила.
В момента, в който се регистрирате, вие се съгласявате с Правилата и условията, в момента, в който вземете бонуси, вие се съгласявате и с тези правила и условия на бонуса.
Не казвам, че това е идеалното състояние на нещата, но просто е така.
Молим играчите да прочетат правилата и условията предварително, за да избегнат подобни ситуации.
Надявам се, че разбирате.
Чувствайте се свободни да прочетете повече за бонусите:
https://casino.guru/casino-bonuses
„Общи бонус условия
Разпределянето и тегленето на казино бонуси е достъпно само след изпълнение на определени условия. Не пропускайте да прочетете внимателно подробната версия на условията на уебсайта на казиното. Ако не разбирате нещо, не се колебайте да се свържете с поддръжката на клиенти на казиното .
За всяко от казината и бонусите, прегледани от CasinoGuru, ние изброихме най-важните условия за бонуси , включително изисквания за залагане, максимални лимити за теглене и разрешени игри ."
Good day,
I do understand what this situation is all about. I also wrote that these are terms we provide to players, simply because you may access this bonus from our site. It's only fair that we inform players about those rules in advance. I did not say I used the actual casino's terms, although those are saying the same. Baccarat games - live games are restricted because this bonus can only be used on specified games.
I wanted to demonstrate, that there are several rules attached to the bonus and you simply have to keep those in mind while playing with the bonus. That's normal, that's standard, I'm afraid.
I also think that the casino simply can't block the live games for you only if the bonus is active, I think its platform doesn't work this way.
In the ideal world, you won't be able to access and play the game, sadly the casino is not able to block those games if the bonus is applied so they inform you via those rules.
The moment you register, you agree with the Terms and Conditions, the moment you take any bonuses, you agree with those bonus terms and conditions as well.
I'm not saying that this is the ideal state of things but it's just like that.
We ask players to read terms and conditions in advance to avoid such situations.
I hope you understand.
Feel free to read more about bonuses:
https://casino.guru/casino-bonuses
"General bonus conditions
Casino bonus allocation and withdrawal is only available after meeting certain conditions. Be sure to carefully read the detailed version of the conditions on the casino’s website. If you don’t understand anything, do not hesitate to contact the casino customer support.
For each of the casinos and bonuses CasinoGuru reviewed, we’ve listed the most important bonus conditions, including wagering requirements, maximum withdrawal limits and allowed games."
Направих много от тези грешки и осъзнах, че вината е моя, защото не се придържах към правилата, които бяха ясни там. Ако съм играл според съответните T&C, тогава никога не е имало проблеми. Оттогава затворих акаунта си тук, но само поради високи такси за транзакции при тегления и лоши проценти на конвертиране при депозиране. Иначе бяха много добри.
I made a lot of these mistakes and realised they were my fault for not adhering to the rules which were all clearly there. If I played according to the relevant T&Cs then there were never any issues. I have since closed my account here but only due to high transaction fees on withdrawals and poor conversion rates when depositing. Otherwise they were very good.
Това е необичайно честен преглед 🙂 Ако мога да кажа. Благодаря за това!
Добре, всички трябва да прочетем Общите условия!
That's an unusually honest review 🙂 If I may say. Thanks for that!
Good point, we should all read the Terms and Conditions!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.