ФорумКазинаКриото депозитът на Astropay не се приема, но няма възстановяване

Криото депозитът на Astropay не се приема, но няма възстановяване

преди 1 година от seokdesigns
|
1748 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

здравей

Търсих онлайн, но не мога да намеря трета страна, която да ми помогне да си върна парите от Astropay, така че се надявам да получа съвет тук.


На 22 юли депозирах BTC (на стойност $300) в моята казино сметка с помощта на Astropay.

Получих имейл, потвърждаващ, че транзакцията ми е потвърдена в блокчейна и тегленето от портфейла ми е успешно.


Часове по-късно Astropay изпрати известие, че моята btc транзакция е „в процес на проверка".


Бях помолен да предоставя идентификационния номер на портфейла и сумата без BTC за проверка, преди да освободят плащането.

След изпращане на информацията и изчакване (3 дни по-късно) бях информиран, че ID на портфейла е невалиден и трябва да проверя и изпратя отново.


Не разбирам как може да е невалиден - много пъти съм депозирал и получавал изплащания към този портфейл.


Това вървеше напред-назад, докато не им казах да го възстановят в нов портфейл, който създадох.

Те казаха,

„Ще препратим тази информация на отговорния отдел, ще отговорим, когато получим актуализация. '


Не съм чул нищо друго от тях, въпреки че многократно питах защо отнема толкова време без отговор.


Това, което ме прави по-разочарован е, че при проверка на транзакцията в блоковата верига адресът, на който са депозирани моите btc, е изразходван!


Може ли някой да ми даде съвет какво да направя, за да си върна парите?



Автоматичен превод:
seokdesigns
преди 1 година

Здравейте, бих искал да започна с това, че съжалявам, че сте попаднали в подобна ситуация. Забелязах обаче, че вече сте успели да подадете жалба и тя е за казино OhMySpins , нали?

Намирам за доста странно, когато казвате, че транзакцията е потвърдена и сте имали успешно теглене от портфейла си. Имали ли сте някога подобен проблем в това казино? Това беше ли първият ви депозит или някога сте имали успешен депозит в казино по отношение на този конкретен метод на плащане?

Освен това имам чувството, че нямаме друг избор, освен да изчакаме казиното да излезе с нова информация защо се е случила тази ситуация. Със сигурност би било полезно, ако постепенно добавяте информацията, която казиното ви дава, както тук, така и във вашата жалба .

Мислите ли, че ще бъде възможно да ни актуализирате?

Стискам палци и се надявам, че този случай ще бъде разрешен гладко и средствата ви в крайна сметка ще бъдат кредитирани в сметката ви.

Автоматичен превод:
Публикация на seokdesigns е изтрит
Jaro
преди 1 година

здравей


Много съм объркан, не разбирам какво казваш.



Тази жалба е за това, че Astropay не успя да препрати моя депозит към моята сметка в казиното и не, това не беше о, моите завъртания, неговото казино myempire.


Крипто дойде от моя kucoin акаунт за astropay, следователно беше успешно теглене от моя kucoin портфейл.


Това беше първият път, когато използвах astropay за депозиране на крипто, минали успешни депозити бяха с кредитна карта.


Този проблем, с който се сблъсквам, не е причинен от казиното, не мисля, въпреки че избрах метод за депозиране в казиното, проблемът е с astropay, който задържа биткойните ми за преглед, след което каза, че ще ги върне в оригиналния портфейл, от който идва, но след това заявих, че идентификаторът на портфейла ми е невалиден, което е невъзможно. Също така изпратените до тях btc са изразходвани


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
seokdesigns
преди 1 година

Да, разбира се. В контекста на вашата ситуация относно Astropay, бих искал да попитам дали все още продължава. Тъй като това е проблем от страна на доставчика на плащания, както описвате, най-доброто нещо, което можете да направите, е да поддържате връзка с тях и да попитате на какъв етап е прегледът, което според мен определено правите.

Както и да е, намирам за странно, когато казвате, че btc са изразходвани, а вашият ID е невалиден.

Надявам се да чуя някой, който би могъл да помогне с опита си.

Ако научите нещо ново, ще се радваме да го споделите с нас тук във форума, тъй като другите играчи ще могат да видят с какъв проблем се занимавате и може би ще намерят решение, ако те виждат, че сте успели да го разрешите.

Искрено се надявам вашата ситуация да има щастлив край.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Надявам се, че това обяснява ясно моята ситуация

file

file

file

file

file


Автоматичен превод:
seokdesigns
преди 1 година

file

file

file

file


Автоматичен превод:
seokdesigns
преди 1 година

Това е копие на транзакцията от моя BTC портфейл към Astropay file

Това е от блокчейна

file

Портфейлът на Astropay, в който депозирах моите BTC, няма нищо в него, къде са моите BTC?

Автоматичен превод:
seokdesigns
преди 1 година

Да, описва вашия случай доста ясно. Въпреки това, тъй като имате проблем с доставчика на плащания, все пак е най-добре да поддържате връзка с тях и да се информирате за цялата ситуация.

Също така ще бъдем сигурни, че ще получим всяка нова информация, която достигне до вас, но засега можем да изчакаме и да видим накъде ще отиде всичко това.

Надявам се, че ще можете да разрешите всичко в близко бъдеще.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още