здравей
Търсих онлайн, но не мога да намеря трета страна, която да ми помогне да си върна парите от Astropay, така че се надявам да получа съвет тук.
На 22 юли депозирах BTC (на стойност $300) в моята казино сметка с помощта на Astropay.
Получих имейл, потвърждаващ, че транзакцията ми е потвърдена в блокчейна и тегленето от портфейла ми е успешно.
Часове по-късно Astropay изпрати известие, че моята btc транзакция е „в процес на проверка".
Бях помолен да предоставя идентификационния номер на портфейла и сумата без BTC за проверка, преди да освободят плащането.
След изпращане на информацията и изчакване (3 дни по-късно) бях информиран, че ID на портфейла е невалиден и трябва да проверя и изпратя отново.
Не разбирам как може да е невалиден - много пъти съм депозирал и получавал изплащания към този портфейл.
Това вървеше напред-назад, докато не им казах да го възстановят в нов портфейл, който създадох.
Те казаха,
„Ще препратим тази информация на отговорния отдел, ще отговорим, когато получим актуализация. '
Не съм чул нищо друго от тях, въпреки че многократно питах защо отнема толкова време без отговор.
Това, което ме прави по-разочарован е, че при проверка на транзакцията в блоковата верига адресът, на който са депозирани моите btc, е изразходван!
Може ли някой да ми даде съвет какво да направя, за да си върна парите?
Hi,
I've looked online but can't find a third party to assist in getting my money back from Astropay, so im hoping to get some advice here.
On the 22nd of July i deposited BTC ($300 worth) to my casino account using Astropay.
I got an email verifying that my transaction had been confirmed on the blockchain and withdrawal from my wallet was successful.
Hours later Astropay sent notice that my btc transaction was 'under review'.
I was asked to provide the wallet ID and amount un BTC for verification before they would release payment.
After sending the info and waiting (3 days later) i was informed that the wallet ID is invalid and to check and send again.
I don't understand how it can be invalid - ive deposit and received payouts to that wallet many times.
This went back and forth until i told them to refund it to a new wallet i set up.
They said,
'We will forward this information to the responsible department, we will reply when we get an update. '
I haven't heard anything else from them despite inquiring multiple times why its taking so long with no response.
What's making me more frustrated is upon checking the transaction on the block chain, the address my btc were deposited into have been spent!
Can anyone give me advice on what to do to get my money back please?