Зависи от двете страни, които споменахте, и от конкретния начин на плащане.
Ако поискате теглене, то трябва да бъде обработено от казиното. Според моя опит това може да отнеме няколко минути, дни, но понякога дори седмици.
Когато казиното одобри тегленето, те изпращат тази информация на доставчика на плащания. Тогава това зависи изключително от доставчика на плащания и скоростта на прехвърляне на парите между банката на доставчика и вашата банка.
Според моя опит, когато ние например одобрихме теглене на Skrill, клиентът получи парите в рамките на 15 минути, тъй като не е необходимо да прехвърля парите от една банка в друга. Ако имате сметка в същата банка като казиното, разбира се, и тя ще бъде много по-бърза. За съжаление, в повечето случаи казиното няма да ви каже кои банки използват от съображения за сигурност.
След това имате случаите, в които казиното твърди, че са изпратили парите преди седмици, но играчът никога не ги е получил. Тогава емисията обикновено е от страна на доставчика на плащания или от страната на вашата банка. Всъщност може да се случи така, че вашата банка да откаже да приеме парите от чуждестранното лице (тъй като сумата е твърде висока, парите се прехвърлят от трета световна държава, подателят е неизвестен и т.н.). Това често се отнася за американските играчи. В повечето случаи не можете просто да им изпратите сума, която обикновено биха спечелили след 6 месеца или повече. Изглежда подозрително.
It depends on both sides you mentioned and on the specific payment method.
If you request a withdrawal, then it needs to be processed by the casino. According to my experience, this can take few minutes, days, but sometimes even weeks.
When the casino approves the withdrawal, they send this information to the payment provider. Then it exclusively depends on the payment provider and the speed of transferring the money between the provider's bank and your bank.
According to my experience, when we for example approved a withdrawal to Skrill, the customer received the money within 15 minutes since it's not necessary to transfer the money from one bank to another. If you have an account in the same bank as the casino, then of course, it will be much faster as well. Unfortunately, most of the times, the casino won't tell you which banks they use for security reasons.
Then you've got the cases where the casino claims they sent the money weeks ago, but the player never received it. Then the issue is usually on the payment provider's side or on your bank's side. It can actually happen that your bank refuses to accept the money from the foreign entity (because the amount is too high, the money is transferred from a 3rd world country, the sender is unknown etc). That often applies to the US players. Most of the times, you can't simply send them an amount they would normally earn after 6 months or more. It looks suspicious.
Автоматичен превод: