ФорумКазинаКой влияе върху скоростта на теглене от онлайн казино? Самото казино или трета страна?

Кой влияе върху скоростта на теглене от онлайн казино? Самото казино или трета страна?

преди 3 години от Matiseli
|
2961 преглеждания 8 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години

Здравейте,

Чудя се кои фактори зависят от скоростта на оттегляне? Искам да кажа, е тази скорост, определена от само себе си, или от трети страни, като например банка или електронен портфейл онлайн казино? На някои интернет портали намирам информация, че в казино тегленето на пари по банкова сметка отнема 5-7 дни. На друго място намирам информация, че това е до 10 дни (в същото казино). В компетенцията на казината ли е да достигнат по-висока скорост на теглене? Или не могат да му повлияят, защото е засегнато от трети страни?

Автоматичен превод:
Matiseli
преди 3 години

Мисля, че казиното те превеждат парите в ewallet, обикновено екипът за финансиране на казината. Нищо по-разочароващо за някой, който има победа и след това трябваше да чака дни за теглене, когато смятате, че трябва да се направи бързо, мисля, че 48 часа максимум са достатъчни. Разочарован съм от казиното, което използвам, те ми изпратиха имейл, в който се казваше теглене на глад в индустрията, но 5 дни по-късно все още чакам 😩 и когато се свържа с чат на живо, те не могат да дадат време, просто казват, че сте приоритет! ! 😂

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 3 години

Обикновено можете да видите статуса си на теглене в казиното и обикновено в очакване, след като бъде одобрено, трябва да го получите

Автоматичен превод:
Matiseli
преди 3 години

Зависи от двете страни, които споменахте, и от конкретния начин на плащане.

Ако поискате теглене, то трябва да бъде обработено от казиното. Според моя опит това може да отнеме няколко минути, дни, но понякога дори седмици.

Когато казиното одобри тегленето, те изпращат тази информация на доставчика на плащания. Тогава това зависи изключително от доставчика на плащания и скоростта на прехвърляне на парите между банката на доставчика и вашата банка.

Според моя опит, когато ние например одобрихме теглене на Skrill, клиентът получи парите в рамките на 15 минути, тъй като не е необходимо да прехвърля парите от една банка в друга. Ако имате сметка в същата банка като казиното, разбира се, и тя ще бъде много по-бърза. За съжаление, в повечето случаи казиното няма да ви каже кои банки използват от съображения за сигурност.

След това имате случаите, в които казиното твърди, че са изпратили парите преди седмици, но играчът никога не ги е получил. Тогава емисията обикновено е от страна на доставчика на плащания или от страната на вашата банка. Всъщност може да се случи така, че вашата банка да откаже да приеме парите от чуждестранното лице (тъй като сумата е твърде висока, парите се прехвърлят от трета световна държава, подателят е неизвестен и т.н.). Това често се отнася за американските играчи. В повечето случаи не можете просто да им изпратите сума, която обикновено биха спечелили след 6 месеца или повече. Изглежда подозрително.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Благодаря Ви за отговора!

Интересно е. Някои уебсайтове заявяват, че изтеглянето, да речем, на eWallet, отнема 24 часа, докато други 72 часа. И най-интересното е, че тази информация не съвпада в едно и също казино.

Така Уебсайт 1 казва „Казино X: изтегляне в eWallet: 24 часа", но Уебсайт 2 казва: „Casino X: изтегляне в eWallet: 72 часа".

Автоматичен превод:
Matiseli
преди 3 години

Вероятно те не са сигурни колко време може да отнеме, за да обработят оттеглянето от тяхна страна. Понякога имате твърде много заявки, така че отнема малко дни, но понякога можете да го обработите веднага, защото не сте толкова заети.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Благодаря ви за обяснението.

Автоматичен превод:
Matiseli
преди 3 години

Всъщност ми напомня ситуацията, че когато някой изпраща документи за проверка, понякога сме били в състояние да ги проверяваме веднага, защото не сме били толкова заети. Отворих може би 2 чата на живо, без телефонни обаждания, само няколко имейла във входящата поща, така че беше възможно да го направя за клиента. В други случаи просто ги помолихме в чата, така че изпратете всички документи на специалния имейл адрес, тъй като обемът на контактите беше луд.

Играчите понякога се оплакваха, защото знаеха, че го проверяваме почти мигновено за техните роднини или приятели, но това просто беше чисто зависимо от обема на контактите в дадения момент.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви за отговорите!

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини