преди 6 дни
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с KonfamBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Те задържат тегления в момента.
Имам предстоящо теглене близо две седмици, с неуспешни тегления вече близо месец.
Konfambet беше най-добрият преди, но за съжаление нещата се обърнаха в друга посока. Надявам се бързо да решат проблемите си, защото вече съм разочарован.
They are witholding withdrawals currently.
I've had a pending withdrawal close to two weeks now, with failed withdrawals close to a month now.
Konfambet used to be the very best before, sadly, things have taken another turn. I hope they resolve their issues fast because I'm already frustrated.
Здравейте, съжалявам, че сте чакали тегленията си толкова дълго. Вероятно щяхда пусна жалба , ако бях на твое място, защото ако не си получил тегленето до месец, това е много. От екранните снимки виждам, че не са доставили много и продължават да казват, че трябва да им отделите време. Значи все още нямате нищо, нали?
Hi, I'm sorry you've been waiting for your withdrawals for so long. I'd probably file a complaint if I were you, because if you haven't received your withdrawal in a month, that's a lot. From the screenshots I can see that they haven't delivered much and they keep saying you have to give them time. So you still have nothing, right?
Все още се опитвам да определя най-добрия начин да подам жалба. Разбирам, че този форум не разрешава точно оплаквания относно дейностите по спортни залагания с казино книги, а само решава проблеми с печалбите в казино.
Нов съм в това предизвикателство. Ще съм благодарен, ако можете да ми помогнете как да се справя с това. Опитвам се да търся местни легитимни форуми в моята страна, но все още не съм имал успех.
По-долу са някои от екранните снимки, които направих, когато се опитвах да тегля през седмиците.
I'm still trying to determine the best way to file a complaint. I understand this forum does not exactly resolve complaints on sports betting activities with casino books, only resolve casino winning issues.
I'm new to this challenge. Would appreciate it if you could assist me on how to go about this. I've been trying to look for local legitimate forums in my country, but I've not had any luck yet.
Below are some of the screenshots I took when trying to withdraw over the weeks.
Много добре разсъждавате и виждам, че вече сте се информирали как работим.
Значи не сте играли абсолютно нищо в казиното и следователно нямате слотове, игри на маса само спорт? Не можем да ви помогнем с такива оплаквания, но може би те биха могли да ви помогнат тук на тези връзки:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Погледнете тук и вижте дали ще ви бъде полезно. 👍
You are thinking very well, and I see that you have already informed yourself about how we work.
So you have not played anything at all in the casino and therefore no slots, table games only sports? We can't help you with such complaints, but maybe they could assist you here on these links:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Have a look here and see if it would be useful for you. 👍
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.