Здравейте. Интересен въпрос!
В момента нямаме опция за филтриране на казина по собственик на уебсайта, но може да се опитам да намеря нещо вътрешно. 😀
Имате ли конкретен съвет за казино, за да мога да започна?
Досега имаме тези 9:
Казино Сигер
Казино Pedalada10
Казино Tournaverse
Казино Gambetta10
Казино Lucky Bull
Казино b-Bets
Казино Рембранд
Казино 24Bettle
Big5 Казино
Опитайте се да се съсредоточите върху потребителски отзиви или отворени и затворени оплаквания. Ще те улесня, що се отнася до оценките, всички са с "sumbedable" - под въпрос.
Можете да ги поставите всички в търсачка и да се съсредоточите върху споменатите подробности:
Уведомете ме, ако сте разбрали какво търсите. 🙂
Hello. Interesting question!
We currently don't have the option to filter casinos by owner on the website, but I might try to find something internally. 😀
Do you have a specific casino tip so I can start?
So far we have these 9:
Casino Sieger
Pedalada10 Casino
Tournaverse Casino
Gambetta10 Casino
Lucky Bull Casino
b-Bets Casino
Rembrandt Casino
24Bettle Casino
Big5Casino
Try to focus on user reviews, or open and closed complaints. I'll make it easier for you, as far as ratings are concerned, they all have "questionable" - questionable.
You can put them all in a search engine and focus on the mentioned details:
Let me know if you found out what you were looking for. 🙂
Ahoj. Zajímavý dotaz!
Momentálně nemáme na webu možnost filtrovat kasína podle majitele, ale mohla bych zkusit něco dohledat interně. 😀
Máš nějaký konkrétní tip na kasíno, abych měla kde začít?
Zatím máme těchto 9:
Casino Sieger
Pedalada10 Casino
Tournaverse Casino
Gambeta10 Casino
LuckyBull Casino
b-Bets Casino
Rembrandt Casino
24Bettle Casino
Big5Casino
Zkus se u nich zaměřit na uživatelské recenze, pořípadě otevřené a zavřené stížnosti. Usnadním Ti to, co se týče hodnocení, mají všechna "sporný" - questionable.
Můžeš je všechna postupně dát do načeho vyhledávače a zaměřit se na zmíněné detaily:
Dej mi vědět, zda jsi se dozvěděl, co jsi hledal. 🙂
https://condorgaminggroup.com/our-brands/ тук са техните марки, те вероятно включват и onestepcasino, всичко сочи към това, че трябва да изпратя жалба, до b-bets и onestepcasino, тъй като поисках теглене на пари, така че заявленията все още чакат, докато изпратих всички поискани от тях верификации до KYC, чакам да минат препоръчителните 2 седмици.
https://condorgaminggroup.com/our-brands/ here are their brands, they probably also include onestepcasino, everything is pointing to me having to send a complaint, to b-bets and onestepcasino, since I asked for withdrawal of money, so the applications are still pending, while I have sent all the verifications they requested to KYC, I am waiting for the recommended 2 weeks to pass.
https://condorgaminggroup.com/our-brands/ tady jsou jejich značky, ještě pod ně patří nejspíš onestepcasino, vše směřuje k tomu, že budu muset poslat stížnost, na b-bets a onestepcasino, od té doby, co jsem požádal o výběr peněz, tak jsou žádosti stále čekající, přitom jsem na KYC poslal veškeré ověření, které si vyžádali, čekám až uběhnou 2 týdny, které jsou doporučené.
Е, това не звучи много добре. За мен изглежда, че KYC не е завършен и това винаги е проблем. Предполагам, че няма комуникация и от поддръжката на казиното, нали?
Страхувам се, че ако не отговорят, наистина е най-добре да изчакаме сега. Въпреки че, разбира се, осъзнавам колко ненужно звучи това.
Ако нещо се промени, определено ще оценим актуализация.🤞🤞
Well, that doesn't sound very good. To me it looks like KYC is not completed and that is always a problem. I'm assuming there's no communication from the casino support shit either, right?
I'm afraid if they don't respond, it's really best to wait now. Although of course I realize how unnecessary this sounds.
If anything changes, we will definitely appreciate an update.🤞🤞
No, tak to nezní moc dobře. Za mě to vypadá, že KYC není dokončeno a to je vždycky potíž. Předpokládám, že se ani nekoná žádná komunikace ze srany podpory kasína, že?
Já se obávám, že pokud nereagují, je opravdu nyní skutečně nejlepší vyčkat. I když si samozřejmě uvědomuji, jak zbytečně to zní.
Když se cokoliv změní, určitě oceníme update.🤞🤞
Подобно на скандалното, небрежно поведение на casinogurus с казина като Scatterhall, mad money и т.н. и т.н. и т.н., те отново пускат топката тук.
ИЗБЯГВАЙТЕ казината на CONDOR MALTA LIMITED.
Вижте раздела за оплаквания на askgamblers и други по-добри сайтове. През последните 4 месеца те забавяха играчи отляво вдясно и в центъра, закриваха сметки несправедливо, губеха тегления, „човешка грешка" забавяха тегленията и дори РАЗДЕЛЯХА ТЕГЛЕНИЯТА и поставяха дати на вноски.
Групата е в затруднено финансово положение, това са всички признаци. Срещу тях има многобройни дела с MADRE и MGA и предполагам, че ще прекратят дейността си и/или лицензът ще бъде отнет.
Much like casinogurus scandalous, negligent behaviour with casinos like scatterhall, mad money etc etc etc they are again dropping the ball here.
AVOID CONDOR MALTA LIMITED Casinos.
Look at the complaints section on askgamblers and other better sites. For the last 4 months they have been stalling players left right and centre, closing accounts unfairly, losing withdrawals, 'human error' delaying withdrawals and even SPLITTING WITHDRAWALS and putting dates on instalments.
The group is in trouble financially, these are all the signs. There are numerous cases open against them with MADRE and the MGA and I imagine they will out of business and/or license revoked.
Добре дошъл обратно!
Спрете с обидите, на крачка сте от бан. Въпреки че оценявам вашата загриженост и предоставената информация, аз също помня вашия твърд, скандален, отвратителен, омразен и упорит подход много добре от миналото.
Последно предупреждение. Вземи или си тръгвай.
Welcome back!
Stop with the insults, you're one step from being banned. Though I appreciate your concern and the information given, I also remember your sturdy, scandalous, lousy, hateful, and stubborn approach very well from the past.
Last warning. Take it or leave.
Всичко, което казах, се основава на факти, въз основа на вашето предишно поведение и е моето честно мнение за казино гуру.
ти си този, който ме заплашва.
Бих ви предложил да се съсредоточите върху това да помагате на играчите и да ги предупреждавате
Everything I have said is based on fact, based on your previous behaviour and is my honest opinion of casino guru.
it is you who is threatening me.
I would suggest you focus on helping players and warning players
Не ми извъртайте думите. Трябва да те предупредя всеки път, когато прекрачиш линията. Не прави това отново:
„Подобно на скандалното, небрежно поведение на casinogurus с казина като Scatterhall, mad money и т.н. и т.н., те отново пускат топката тук."
Имайте предвид, че помня всичките ви предишни изявления.
Вярвам, че смисълът е доста очевиден. Нямаме нужда от играчи с диви идеи, които да разпространяват негативни настроения тук. Това прави много по-сложно фокусирането върху това, което има значение - подкрепата на играчите.
Приятно прекарване!
Don't twist my words. I must warn you whenever you cross the line. Don't do that again:
"Much like casinogurus scandalous, negligent behaviour with casinos like scatterhall, mad money etc etc etc they are again dropping the ball here."
Keep in mind I remember all your previous statements.
I believe the point is pretty obvious. We do not need players with wild ideas to spread negative vibes here. It makes it much more complicated to focus on what matters -supporting players.
Have a good one!
Напълно безсмислен пост.
Съсредоточете се върху предупреждението на играчите и актуализирането на вашата база данни, вместо да се налага да проявявате фалшива съпричастност, както направихте във форума на Scatterhall.
Completely pointless post.
Focus on warning players and getting your database up to date instead of having to exhibit faux empathy like you did on the scatterhall forum.
просто исках да актуализирам малко за condor malta ltd, първо мисля, че trudders са прави и те наистина са във финансови проблеми, но b-bets ми изплатиха доста скоро след взискателния KYC, onestep казиното имаше още по-взискателен KYC, но наскоро вероятно след 2 месеца и след успешен KYC те изпратиха всички пари, въпросът е трябва ли да опитам други казина от Condor Malta Ltd.
just wanted to update a bit about condor malta ltd, first of all i think trudders are right and they are really in financial trouble, however b-bets paid me out pretty soon after a demanding KYC, onestep casino had an even more demanding KYC but recently i probably after 2 months and after successful KYC they sent all the money, the question is should I try other casinos from Condor Malta Ltd..
chtěl jsem trochu aktualizovat informace o Condor Malta Ltd, v první řadě si myslím, že má trudders pravdu a mají opravdu finanční potíže, nicméně b-bets mi vyplatilo peníze celkem brzy po náročném KYC, onestep kasino mělo ještě náročnější KYC, ale nedávno mi asi po 2 měsících a po úspěšném KYC poslali veškeré peníze, otázka je, jestli mám zkoušet další kasina od Condor Malta Ltd..
Здравейте, не съм сигурен за финансовите проблеми на Condor Malta Ltd, но не мога да отрека и това.
Честно казано, що се отнася до това дали трябва да отидете да играете в други казина, мисля, че окончателното решение ще зависи от вас, но ако сте имали многобройни преживявания с KYC като труден процес, бих премислил да играя отново в казина под Condor. От друга страна, винаги сте получавали заплащане досега. Въпросът е дали времето, за което сте получили парите, е било приемливо за вас.
Каквото и да решите, определено е добра идея да разгледате потребителски отзиви или оплаквания, които могат да съдържат много полезна информация.
И накрая, просто ще спомена, че бъдете внимателни, ако депозирате в казино от тази група и преди това направете проучване, въпреки че това не гарантира. че ще имате положителни преживявания. Казината в тази група имат съмнителна репутация, така че бъдете внимателни. Въпреки това, ако придобиете нов опит, не се колебайте да ни уведомите.
Hi, I'm not sure about the financial problems Condor Malta Ltd has, but I can't deny it either.
To be honest, as for whether you should go play at other casinos, I think the final decision will be up to you, but if you've had multiple experiences with KYC being a difficult process, I'd reconsider going again play in the casinos under Condor. On the other hand, you have always gotten paid so far. The question is whether the time for which you received the money was acceptable to you.
Whatever you decide, it's definitely a good idea to look at user reviews or complaints, which could have a lot of useful information.
Finally, I'll just mention that be careful if you deposit to a casino from this group and before that, do your research, even though it doesn't guarantee. that you will have positive experiences. Casinos under this group have a dubious reputation, so be careful. However, if you gain new experiences, do not hesitate to let us know.
Ahoj, o finačných problémoch si nie som istý, že by Condor Malta Ltd malo, avšak nemôžem to ani poprieť.
Pravdupovediac, čo sa týka toho, či by si mal ísť hrať do ďalších kasín, myslím, že konečné rozhodnutie bude na tebe, avšak ak máš viacero skúseností s tým, že KYC bol náročný proces, rozmyslel by som si, či by som ešte išiel hrať do kasín pod Condorom. Na druhú stranu si však zatiaľ vždy dostal zaplatené. Otázkou je, či bol pre teba prijateľný čas, za ktorý si peniaze dostal.
Ak by si sa rozhodol už akokoľvek, určite bude dobré si pozrieť uživateľské recenzie alebo sťažnosti, ktoré by mohli mať množstvo užitočných informácii.
Nakoniec teda už len zmienim, že si dávaj pozor, či depozitneš do kasína z tejto skupiny a predtým, si sprav prieskum, aj napriek tomu, že nezaručuje. že budeš mať pozitívne skúsenosti. Reputáciu majú kasína pod touto skupinou pochybnú, takže buď opatrný. Ak však nadobudneš nové skúsenosti, neváhaj nám dať vedieť.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.