ФорумКазинаколко време трябва да отнеме на доставчика на ротативки да потвърди печалбите?

колко време трябва да отнеме на доставчика на ротативки да потвърди печалбите?

преди 1 година от taysh
|
1659 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Спечелих около $25 000 NZ в казино Mirax. Залагах много, така че това беше само около 450X. Когато дойде време за теглене, те казаха, че са помолили доставчика на слот да потвърди печалбата (т.е. няма проблеми със софтуера). Бях напълно потвърден (KYC) преди тази победа. Изминаха 5 дни и тегленето ми все още е в процес на изчакване. Колко време трябва да отнеме този процес?

Автоматичен превод:
taysh
преди 1 година

Здравейте, не знам точно колко време може да отнеме този процес, ако трябва да съм честен. Опитахте ли да попитате казиното за продължителността на тази висяща ситуация на теглене? Играхте ли с или без бонуса, ако мога да попитам?

Както и да е, ако не получите нова информация от казиното и ситуацията ви продължи повече от 14 дни, определено бих ви препоръчал да подадете жалба.

Бихте ли ни информирали как върви вашият случай?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Джаро

Благодаря ви за отговора. Получих първо теглене от $6000,00 пет дни след заявката. Другите ми тегления бяха извършени около 4 часа по-късно (до максимума за тази седмица). Отговорът беше за „разрешаване" да изтегля останалите – въпреки че това са техните ограничения – което ме притеснява. Но – платиха. Нервна съм за следващата седмица - чудя се дали ще има забавяния, но досега, въпреки че времето е много извън това, което рекламират, те са платили. Така че това е плюс за тях. Ще ви уведомя, ако имам проблеми с вноската за следващата седмица.

Автоматичен превод:
taysh
преди 1 година

Разбирам ситуацията ви. Ако досега са удържали на думата си, мисля, че все още няма нужда да се притеснявате и трябва да мислите позитивно за момента.

Бих добавил към тази ситуация, че ако печалбата е потвърдена от доставчика на играта, тогава казиното не знае кога ще бъде и следователно играчът няма шанс дори да даде предположение. Някои казина имат прогнозно време, записано в Правилата и условията за такива разследвания, което, разбира се, не винаги се спазва.

Това беше, за да допълня предишната ви публикация и затова се надявам всичко да се окаже добре в крайна сметка.

Засега ще изчакаме по-нататъшно развитие и вашата нова информация.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Свързахте ли се с тяхната поддръжка на клиенти?

Автоматичен превод:
Gullywin
преди 1 година

Да, Gullywin благодаря. Те са изплатили два лота (тъй като имат седмичен лимит). Сега забавят третото плащане (от четири), като искат допълнителна проверка, въпреки че съм потвърден. Честно казано, всичко това изглежда като тактика на забавяне. Наистина не ги препоръчвам поради това.

Автоматичен превод:
taysh
преди 1 година

Мисля, че в този случай може да е положително, че 2 вече са платени и следователно смятам, че може да има вероятност и другите две да бъдат платени.

Що се отнася до допълнителна проверка, казиното може да поиска допълнителна проверка, ако е необходимо. В този случай определено бих се опитал да сътруднича, за да направя процеса възможно най-бърз и по този начин да стигна до изплащането по-рано.

Въпреки това мисля, че въз основа на това, което пишете, това казино ще бъде забранена зона за вас. Ако стигнете до другите си две тегления, моля, не се колебайте да ни информирате.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини