преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Koi Spins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте и честита нова година
Търся съвет. Преди около 8 седмици поисках самоизключване от Koi Spins Casino, тъй като бях загубил значителна сума пари и нямах контрол. Те ме изключиха и след това ми изпратиха имейл около 6 седмици по-късно, за да кажат, че са премахнали блокирането на акаунта ми и след това загубих още една значителна сума пари. Ще имам ли някакви претенции за възстановяване на някоя от тези загуби?
Също така, два пъти през последната седмица по време на игра не ми бяха изплатени печалбите и просто ми казаха, че техническият отдел не вижда проблем с рундовете на играта.
Много благодаря
Мел
Hello and Happy New Year
I’m looking for some advice. About 8 weeks or so ago I asked to be self excluded from Koi Spins Casino as I had lost a significant amount of money and wasn’t in control. They excluded me and then emailed about 6 weeks later to say they had removed the block on my account and I then went on to lose another significant amount of money. Would I have any claim to reclaim any of these losses?
Also, twice in the last week during play I wasn’t paid out on winnings and was simply told the technical department saw no problem with the gaming rounds.
Many thanks
Mel
Здравейте,
Съжалявам, че го казвам, но честно казано смятам, че играч с проблем с хазарта трябва да избягва казина, които изобщо не предоставят инструменти за отговорен хазарт:
Най-добрият вариант в този случай би бил да подадете жалба, поне екипът по жалбите ще даде някои съвети.
Изпратете един тук , моля
Hello,
I'm sorry to say that but I honestly think a player with a gambling problem should avoid casinos that do not provide any responsible gambling tools at all:
The best shot, in this case, would be submitting a complaint, at least the complaint team will provide some advice.
Submit one here, please
Можем ли да разберем къде се намират някои от тези казина? Насочване към проблемни комарджии, които са се самоизключили и бомбардиране със съобщения, имейли и др.
Тези казина работеха без никакъв лиценз и през голяма част от времето незаконно. Те остават безлични, докато рекламират фалшиви игри и изхвърлят хора. Би било добре да разберете къде се намират.
Can we find out where some of these casinos are located? Targeting problem gamblers who have self excluded and bombarding with messages, emails etc.
These casinos operated without any license and much of the time illegally. They remain faceless whilst advertising fake games and fleecing people. It would be good to find out where they are located.
Опасявам се, че фактът, че такива казина са нелицензирани, не позволява на никого да получи по-подробна информация.
🙁
I fear that the fact that such casinos are unlicensed prevents anybody from getting more detailed information.
🙁
Здравей, какво те кара да мислиш така? Имали ли сте неприятни преживявания с това казино?
Питам, защото виждам, че казиното е с доста нисък индекс на безопасност и според нас работи без лиценз, така че бих избягвал това казино със зърно сол.
Мислите ли, че можете да ни кажете повече?
Hi, what makes you think that ? Have you had any unpleasant experiences with this casino ?
I am asking because I see that the casino has a rather low safety index and according to us it operates without a license, so I would avoid this casino with a grain of salt.
Do you think you could tell us more ?
Бях направил само няколко спортни залога при тях, но когато се опитах да изтегля, те използваха вече познатата тактика, като твърдяха, че трябва да направят „разследване", което ще отнеме 75 дни! Изпитвал съм това преди с Twinky Win и Very well, и в крайна сметка и двете откраднаха парите ми, твърдейки, че съм виновен за измама!!
I had only placed a few sports bets with them but when I tried to withdraw they used what is now a familiar tactic by claiming they needed to do an 'investigation' which will take 75 days! I have experienced this before with Twinky Win and Very well, and both ultimately stole my money claiming I was guilty of fraud!!
Здравейте!
Е, бих искал да обсъдим тази тема допълнително, но за съжаление тук не се занимаваме със спортни залагания. Не съм запознат достатъчно с темата, съжалявам.🙁
Просто въпрос от любопитство: Стратегиите или „моделите" ви за удари еднакви ли са и в двете казина? Искам да кажа, знаете ли за някакви прилики, може би?
Не съм сигурен колко полезни са тези сайтове, но не се колебайте да опитате:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
Hello!
Well, I would like to discuss this topic further, but sadly, we do not deal in sports betting here. I'm not familiar with the topic enough, I'm sorry.🙁
Just a question out of curiosity: Have your batting strategies or "patterns" been the same in both casinos? I mean, are you aware of any similarities, perhaps?
Not sure how helpful those sites are, but feel free to try:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.