ФорумКазинаКогато казиното ви дава грешна информация

Когато казиното ви дава грешна информация

преди 1 година от Anonymized437
|
3433 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година

Понякога казината имат много неясни и неясни условия, които, за да разберете какво можете и какво не можете да правите, трябва да попитате в чата. Трябва ли казиното да носи отговорност, когато хората в чата ви съветват да направите нещо, което очевидно не е наред, което води до това казиното да вземе всичките ви печалби?

Автоматичен превод:
Anonymized437
преди 1 година

Знам точно за какво говорите, тъй като това за съжаление се случва доста често и нашият екип за оплаквания редовно се занимава с такива случаи. Бих казал, че зависи от информацията, която получавате от поддръжката на клиенти.

Например: идвате в казино, регистрирате се, избирате САЩ като ваша страна на пребиваване, след което отивате в чата. Питате поддръжката дали е добре да играете в тяхното казино от САЩ. Ако те потвърдят, че всичко е наред, вие правите няколко депозита, губите, след това правите още един, печелите и те отказват да изплатят печалбите, тъй като очевидно играете от страна с ограничения, вярвам, че вината е тяхна, тъй като поддръжката ви е дала грешна информация. В такива случаи трябва да получите печалбата си и след това те могат да затворят акаунта ви.

В такива случаи казината понякога казват, че техните Условия казват, че вашата страна е ограничена, независимо какво казва поддръжката, но не мисля, че е правилно. Поддръжката трябва да е до вас и те трябва да ви предоставят правилната информация.

Всеки път, когато поискате от екипа за поддръжка информация, която потенциално може да има някакво въздействие върху вас в бъдеще, винаги препоръчвам да правите екранни снимки.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Правенето на екранни снимки на чатове винаги трябва да ни бъде навик (и предполагам не само при работа с казина, но и в ежедневната комуникация с компании), защото това е единственото доказателство, което можем да предоставим. Те могат да изтрият разговора за чат, така че е по-безопасно, ако имаме и собствен начин да докажем, че поддръжката е предоставила подвеждаща информация.

Само странична бележка, това ми напомня за една тема за използването на VPN...

Автоматичен превод:
ThomasHow99
преди 1 година

Здравейте. Ти си абсолютно прав. Важно е да правите екранни снимки, защото това е единственото доказателство, което имате, ако нещо се обърка в бъдеще, независимо дали е казино или нещо друго. Както казахте, казиното може да изтрие чата и следователно е вредно, ако играчът няма доказателство. Идеалният случай е, когато поддръжката не предоставя информация само за да направи депозит на играча в казиното, а най-добрият случай е, когато знаят Правилата и условията на казиното, в което работят, защото се е случвало повече от веднъж поддръжката или чата на живо е предоставил невярна информация, което според мен не е правилно.

Що се отнася до VPN, намерих тема, която се занимава точно с тази тема, така че ако се интересувате, можете да прочетете нещо за опита на играчите тук: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/ vpn--when-to-use-one

Надяваме се, че няма да се натъкнете на нещо негативно в бъдеще и няма да се налага да се справяте с неприятни ситуации, въпреки че мисля, че това е изключително трудно в днешно време. Късмет. 😊

Автоматичен превод:
преди 1 година

Правя снимки на чата. Просто ми е любопитно какво мислят всички. Трябва ли казиното да носи отговорност за това? Така мисля!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това, което ми се случи, е, че наистина прочетох правилата и условията. В този случай обаче условията не бяха ясни. Там се казва, че ако спечелите с безплатен чип и решите да отмените тегленето, парите ще се върнат обратно във вашия баланс, но максималните пари в брой в първоначалните условия на бонуса ще продължат да се прилагат. Това е всичко, което пише. това, което не казва, е какво се случва, когато тегленето бъде отменено и комбинирано с нов бонус. Казиното има бонус, който гласи „270% 10x max теглене. Използвайте с депозит от $25 или като обърнете теглене".

тъй като правилата и условията не казват какво се случва, когато безплатно теглене на чипове се приложи към новите условия на бонуса, нито посочва нещо в действителния бонус, се свързах с чата, за да разбера, преди да използвам този бонус. Изрично ми казаха, че можете да използвате бонуса и ЩЕ СЕ ПРИЛАГАТ НОВИТЕ УСЛОВИЯ ЗА БОНУСА. Защото това ми казаха два пъти в чата. Всеки път, когато имах печалба от безплатен чип или завъртания, или купон с максимално изплащане, аз го обръщах и опитвах отново с нов купон. В резултат на това загубих всяко едно от тегленията си в продължение на 4 месеца. Казиното нито веднъж не ме информира да спра да правя това. Просто ме гледаха как го правя… докато един ден наистина спечелих. След това взеха всичките ми пари и заявиха, че купонът за обратно теглене може да се използва само за тегления, които нямат максимално теглене. Така че основно те ви позволяват да използвате талон, при който единствената опция е да загубите всичките си печалби.

така че не само ми предоставиха грешна информация, която доведе до загуби на цялото ми теглене и никога не ми казаха друго, но когато спечелих един път от този купон, те взеха всички печалби от него.

Имам чувството, че това казино ме е прецакало толкова лошо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябва да отбележа, че мениджърът дори не се извини. Дори не ми предложиха безплатен чип!!!


Някой в чата ми каза „от името на казиното искрено се извинявам, този човек вече не е в казиното".

това е? Какво ще кажете за 12 000 долара, които похарчих тук за 5 месеца? Какво ще кажете за всички печалби, които ми струвате?

Автоматичен превод:
Anonymized437
преди 1 година

О, много съжалявам. Мисля, че ако не разбирате нещо и се опитате да се свържете с чат на живо или поддръжка, за да ви помогне и те ви дадат информация, която не е вярна, тогава мисля, че казиното е виновно в този случай. Разбира се, винаги трябва да четете Правилата и условията, ако това е бонус, но поддръжката не трябва да бъде подвеждаща. Обяснението, че този човек вече не работи в казиното, лично за мен не би било достатъчно, защото както казахте, загубихте доста пари.

Може ли да попитам за кое казино е това? Вие също опитахте ли се да разрешите ситуацията по някакъв начин?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Винаги чета и правилата и условията. Проблемът е, че казиното има само едно малко изречение за максималните изплащания на безплатни чипове. За да обобщим какво се казва... казва се, че ако отмените теглене от безплатен чип и върнете средствата обратно в баланса си, казиното не счита това за нов депозит и ще се прилагат първоначалните условия за бонус.


тук е конфликтът… това не може да се приложи, когато теглене е обърнато и комбинирано с бонус за мач. Бонус за съвпадение, наричан още "бонус за съвпадение на депозит", може да се използва и винаги се използва с ДЕПОЗИТ.


хората, работещи в това казино, просто не са толкова умни, предполагам. Но това малко изречение, за което се позовават, не е предназначено за тази цел. Това просто казва, че не считаме само обърнато теглене за депозит.


ТЕ трябва да считат запазено теглене, комбинирано с бонус за мач за ДЕПОЗИТ, за нов депозит. Казиното отрича печалби и казва, че позволява на играчите да отменят тегления и да използват този бонус, за да „удължат времето за игра" wtf означава ли това? Искате да кажете, че ги заключвате в игра и те гарантирано ще загубят първоначалното си теглене и никога не са имали шанс да спечелят нещо повече. Не е нужно да се захващате с 30x игра само за да „удължите времето за игра". Това е най-лудото нещо.


когато попитахте в чата, защото условията са толкова неясни и ви казват точно същото, което си помислих. Новите условия се прилагат, ако теглене е отменено и е използван бонус. Максималните пари остават същите, ако просто отмените тегленето и върнете баланса и нищо повече. Така че аз буквално загубих всичките си максимални тегления в брой за 4 месеца, без да имам представа, че това е неправилно. По дяволите, може би не е неправилно, може би те просто променят мнението си, както си искат. След това, когато спечелих, конфискувах всички печалби

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Ducky luck казино и слотове и казино

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Разбира се, някой мениджър влезе в чата и каза, че нямаш късмет. Подадох жалба на този уебсайт, което, честно казано, е доста разочароващо. Всеки коментар трябва да чакате около 7 дни. Гуру ми отговаря с молба за екранна снимка на последните ми използвани бонуси. Това буквално няма нищо общо с жалбата. Това е толкова просто, колкото да разгледате условията на бонуса, в които съм публикувал в жалбата. Преглед на чатовете, които също предоставих, и правилата и условията, които казиното се опитва да поиска, се прилагат за този бонус. Всеки, който се занимава често с казина, ще знае, че тази клауза в t и c не се отнася до нищо друго освен сторниране на теглене и поставяне на средствата в баланс и нищо повече. Няма термини, които обясняват обръщане и ПРЕДЕПОЗИРАНЕ с помощта на бонус за мач. Според раздела q и a на казиното... бонус за мач ВИНАГИ се използва с депозит.


Надявам се, че гуруто в един момент ще получи отговор от казиното защо позволяват и насърчават играчите да използват бонус, при който единствената опция е да загубят.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ето го бонусът....


Crypto Elite SuperMatch 270% до $2700 (макс. теглене)

Протвърди сега, потвърждавам

Вземете 270% бонус при следващия си депозит или като отмените теглене! Трябва да депозирате или да отмените теглене на поне $25, за да се класирате.

Максималната сума на бонуса е $2700.

Скриване на детайлите

Crypto Elite SuperMatch 270% до $2700 (макс. теглене)


Вземете 270% бонус при следващия си депозит или като отмените теглене! Трябва да депозирате или да отмените теглене на поне $25, за да се класирате.

Максималната сума на бонуса е $2700.

30x (депозит+бонус) игра

Играта е сумата, която трябва да бъде заложена (изложена на риск), преди да можете да изтеглите. Той е кратно на вашия депозит или кратно на вашия депозит плюс бонуса. Например „20x депозит" при депозит от $100 означава, че играта е $2000. „20x депозит + бонус залагане" при депозит от $100 с бонус от $100 означава, че играта е $4000.

Освен ако не е посочено друго, 1 кредит, заложен в игра, се брои като 1 кредит към изискванията за игра. Играта е разрешена само в следните игри и техните варианти: Тип игра: Arrow Slots, Arrow Tables, Baccarat, BetSoft Slots, BetSoft Table, Blackjack, Blackjack with Sidebets, CaribStud, Dragon Games, Dragon Tables, Groove Games, Kaboom, PaiGow, Qora Games, RedDog, Ride 'em Poker, Rival Slots, Рулетка, Saucify Games, Spinomenal Games, ThreeCard, Tom Horn Games, Videopoker. Играйте на следните игри и всякакви варианти, които се отчитат към изискванията за игра с намален процент: Тип игра: Маси със стрелки (1/10) Бакара (1/20) BetSoft Table (1/10) Блекджек (1/10) Блекджек с Sidebets (1/10) CaribStud (1/5) Dragon Tables (1/10) Kaboom (1/2) PaiGow (1/5) RedDog (1/5) Ride 'em Poker (1/5) Рулетка (1/ 20) Три карти (1/5) Видеопокер (1/20)

Играта е сумата, която трябва да бъде заложена (изложена на риск), преди да можете да изтеглите. Той е кратно на вашия депозит или кратно на вашия депозит плюс бонуса. Например „20x депозит" при депозит от $100 означава, че играта е $2000. „20x депозит + бонус залагане" при депозит от $100 с бонус от $100 означава, че играта е $4000.

Външни залози за рулетка не са разрешени за тази промоция.


Прилага се максимално теглене от 10 пъти депозита.

Прилага се максимално теглене. Например, ако направите депозит от $50 и максималното теглене е 5 пъти повече от депозита, вашето максимално теглене е $250.

Ако вашият баланс е по-голям от максималната осребряема сума, остатъкът ще бъде премахнат автоматично при теглене.

Прилага се максимално теглене. Например, ако направите депозит от $50 и максималното теглене е 5 пъти повече от депозита, вашето максимално теглене е $250.

Следните игри и всякакви варианти може да имат различни лимити за маси, докато тази промоция е активна: Тип игра: Arrow Slots, Arrow Tables, Baccarat, Betixon Games, BetSoft Slots, BetSoft Table, Blackjack, Blackjack with Sidebets, CaribStud, Dragon Games, Dragon Tables , Groove Games, Kaboom, PaiGow, Qora Games, RedDog, Ride 'em Poker, Rival Slots, Рулетка, Saucify Games, Spinomenal Games, ThreeCard, Tom Horn Games, Videopoker

Ограниченията на вашите маси може да се променят, докато тази промоция е активна.

Не се присъждат комп точки за игра по време на тази промоция


Валидна от 2023-01-23 00:00:00 до 2026-12-23 23:59:59. Промоцията може да бъде изтекла от казиното по всяко време. Ако не влезете в казиното в продължение на 30 дни, промоцията автоматично ще изтече поради неактивност. Имайте предвид, че всички безплатни завъртания и прогрес в i-Slots ще бъдат загубени при завършване на промоция.

В сила са и общите условия на казиното (достъпни от уебсайта на казиното).

Състояние на промоцията: Не е заявено

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ето клаузата в правилата и условията, които те използват, за да оправдаят отказването на вашите печалби...


6.8

Тегленията на средства, спечелени от безплатни чипове или всяка друга промоция без депозит, могат да бъдат отменени и върнати обратно в акаунт на играч по тяхно искане, но максималната сума за теглене на тези средства остава същата като при първоначалната промоция.


това е общо правило на казиното, което просто казва, че обръщането на теглене и просто поставянето му в баланса ви не се счита за депозит, така че очевидно се прилагат първоначалните условия на бонуса. Все още не съм виждал казино, което да няма това правило. Тези правила обаче не казват нищо за това кога сторнирането СЕ счита за депозит. Защото трябва да използвате депозит, за да използвате бонус за депозит. Условията, за които се отнасят, не са условия за сценария за продажба. Но тъй като очевидно няма правила и това не беше достатъчно, за да знам със сигурност. Попитах в чата и те ме посъветваха, че важат нови условия за бонус


Автоматичен превод:
lissa311
преди 1 година

О, много си написал, бих казал. Колкото до бонуса разбирам какво казваш и какъв е проблема.

Що се отнася до жалбата, забелязах, че беше затворена, след като не отговорихте на въпросите на Ник . Мисля, че беше добре за последващите действия по жалбата да им отговорим и да продължим напред. Ако смятате, че всичко е било наред от ваша страна и не сте направили нищо, което да наруши правилата на казиното, тогава можете да подадете отново жалбата. Това няма ли да е добре за вас?

Тъй като ние не обработваме оплаквания тук във форума, мога да го разгледам само така, както ми го описвате, но нашият екип се опитва да разреши случая и да го разгледа задълбочено, което със сигурност е по-добре, ако предоставите всички доказателства за тях.

Помислете и ми кажете как сте решили.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това беше друга жалба, която беше приключена. Това оплакване беше по-скоро за фалшива реклама. Казиното казва на уебсайта, че правят седмични тегления и раздават 2500 на седмица. Всички победители се обявяват в социалните мрежи. Те обявиха 1 победител от май. Когато попитате за това, те твърдят, че победителят получава имейл. Наистина вярвам, че не правете тази рисунка, както твърдят, и само 1 човек някога е получавал тази награда. Така че това беше различно оплакване. Просто оставих това оплакване, защото няма начин да докажа, че казиното всъщност не прави чертежите. Въпреки че знам, че не дават на никой играч $2500 на седмица! Нито едно казино не дава тази сума пари. И ако бяха, със сигурност щяха да рекламират това, за да привлекат нови играчи. Както направиха с единствения победител през май. Оплакването ми относно този проблем в този форум все още е отворено

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
lissa311
преди 1 година

Здравейте!

Наистина оценявам, че отделихте време да изясните тази ситуация. Вашият коментар също е добре дошъл тук. Само едно нещо не разбирам. Ако сте сигурни, че казиното не изплаща на печелившите, защо спряхте да отговаряте?

Не е необходимо да отговаряте на това; разбира се, предполагам, че човек има ограничен капацитет за неприятни неща, така че понякога е по-добре да се пусне...

Освен това, от вашия отговор предполагам, че наистина сте създали два акаунта за две жалби, така ли е? Не е нужно да го правиш. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, двата акаунта бяха инцидент. Влизам от с Apple ID и когато влязох на компютъра, това е различен Apple ID. Предполагам, че мога да направя друго оплакване за същото нещо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Правя снимки на чата. Просто ми е любопитно какво мислят всички. Трябва ли казиното да носи отговорност за това? Така мисля!

Автоматичен превод:
преди 1 година

По мое мнение, да, те носят отговорност и трябва да предоставят правилна, пълна и ПОСТОЯДОВАТЕЛНА информация, така че този вид проблеми да бъдат предотвратени. Съжалявам за опита ви и ви благодаря, че посочихте името на казиното.🚩🚩🚩

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Отново отворих жалбата. Също така трябва да отбележа, че тъй като ги преследвах за това кой печели и кога е тегленето всъщност се проведе и бла-бла всяка седмица в продължение на месеци... Преди няколко дни забелязах, че са премахнали промоциите от уебсайта. Колко удобно хаха

независимо от това, питах толкова много пъти и нито веднъж не ми казаха, че това не е активно рисуване. Така те накараха крипто елитните играчи да повярват, че ако депозират всеки ден, могат да спечелят 2500 всяка седмица.

Автоматичен превод:
Anonymized437
преди 1 година

Хм, опитвам се да събера положителните неща; благодарение на вашата упоритост, вероятно сте спасили много играчи от кисело объркване! Това е прекрасно!🐱‍🏍

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини