Здравейте, радвам се, че питате. На първо място, когато погледнете казиното, можете да видите всички разгледани фактори в раздела „Обяснена репутация" https://casino.guru/BoVegas-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Второ, има цяла статия, описваща как оценяваме казината: https://casino.guru/our-casino-reviews
Относно потребителските отзиви: мога да ви кажа, че е доста сложно. Много играчи нарушават правилата и условията на казиното (например създават 10 акаунта, за да получат бонус без депозит за регистрация), след което печалбите им се анулират поради нарушаване на правилото, но все пак ще дойдат да напишат лошо преглед на казиното.
Говорейки за раздела за оплаквания, това е съвсем различна история. Играчът трябва да докаже, че е прав, а казиното трябва да покаже доказателства, за да се защити срещу обвиненията. Говорейки за потребителски отзиви - всеки може да напише каквото и да е за казиното и в случай, че в ревюто не е използван обиден език и текстът има някакъв смисъл, прегледът е одобрен.
Има и играчи, които дават 0 звезди на казино само защото чакат теглене и след като го получат, не се връщат, за да променят ревюто. Винаги има повече хора, които идват да дадат лош преглед на казиното, но тези, които са доволни от услугите на казината, най-често няма да дойдат да напишат ревюто.
Знам, че някои казина са много разстроени от рецензиите, които получават от играчи, и се свързват с нас относно това. От друга страна, ние искахме да дадем на общността от играчи шанс да изразят мнението си за казината, без значение дали са прави или грешни.
Hi, I'm glad you're asking. First of all, when you look at the casino, you can see all the considered factors in the "Reputation explained" tab https://casino.guru/BoVegas-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Secondly, there' a whole article describing how we rate the casinos: https://casino.guru/our-casino-reviews
Regarding the user reviews: I can tell you it's pretty complicated. Many players break the casino's terms and conditions (for example they create 10 accounts in order to get a no deposit bonus for a registration), then they're winnings are voided for breaking the rule, but they'll still come to write a bad review on the casino.
Speaking about the complaints section, it's a very different story. The player needs to prove they're right and the casino needs to show evidence in order to defend against the accusations. Speaking about user reviews - anyone can write anything about the casino and in case there's no abusive language used in the review and the text makes some sort of sense, the review is approved.
There are also players who give 0 stars to a casino only because they're waiting for a withdrawal and once they receive it, they don't come back to change the review. There are always more people who come to give the casino a bad review, but those who are satisfied with the casinos services, they mostly won't come to write the review.
I know that some casinos are very upset about the reviews they get from players and they contact us regarding it. On the other hand, we wanted to give the community of players a chance to express their opinion about the casinos no matter if they're right or wrong.
Автоматичен превод: