преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kingdom Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Бих препоръчал на всички да са наясно с неетичните практики и да избягват това казино и други казина на DAMA.
Казино групата налага със задна дата постоянни ограничения, които не са в условията.
какво означава това - дори ако играете с паричен баланс, те може да ограничат колко печелите.
Кара ме да се чудя защо casinoguru свързва само няколко DAMA казина, за да споделя черни точки от тази групова политика? Има още много.
Виждам, че всички свързани са паднали много в резултата за безопасност от неразрешени жалби.
Would suggest everyone to be aware of unethical practices and avoid this casino, and other DAMA casinos.
The casino group retroactively enforce persistent limits that are not in the terms.
what this means - even if you play with cash balance they may restrict how much you win.
Makes me wonder why casinoguru only connect a few DAMA casinos tho to share blackpoints from this groups policy ? There’s plenty more.
I see all the connected ones dropped a lot in the safety score from unresolved complaints.
Здравейте, благодаря за информацията.
Когато говорите за лимитите и че казиното ги прилага, колко можете да спечелите? На ден ли е или друг период от време?
Що се отнася до казината в групата, не знам точно накъде отивате с това и какво имате предвид. Кои други казина смятате, че трябва да бъдат част от това?
Hi, thanks for the information.
When you talk about the limits and that the casino applies it, how much can you win? Is it per day or other time period?
As far as the casinos in the group are concerned, I don't know exactly where you are going with this and what you mean. What other casinos do you think should be part of this?
Например кои казина имате предвид, които не са засегнати от наша страна? Погледнах в нашата система и видях само няколко, които също са в рецензиите като дъщерни сайтове. Ще ви помоля да дадете конкретен пример. 🙂
For example, what casinos do you mean that were not impacted on our side? I looked in our system and I only saw a few that are also in the reviews as sister sites. I would ask if you could give a specific example. 🙂
Вече ги видях. Но проверих нашата система и въпреки че има няколко казина под Dama NV, както изброихте, не всички от тях имат еднакви взаимоотношения. Свързани с Kingdom Casino са тези, които виждате в ревюто и затова техният индекс на безопасност като група е понижен въз основа на оплаквания.
Въпреки това, не всяко казино в Dama NV има едни и същи хора и следователно фактът, че имат един и същ собственик, е може би единственото нещо, което ги свързва. Ето защо други казина не бяха засегнати от оплакванията.
I've seen them already. But I checked our system and even though there are several casinos under Dama N.V as you listed, not all of them have the same relationships. Related to Kingdom Casino are the ones you see in the review and that's why their safety index as a group has been lowered based on complaints.
However, not every casino in Dama N.V has the same people and therefore the fact that they have the same owner is probably the only thing that connects them. That's why other casinos weren't affected by the complaints.
Вътрешно тестване, тъй като според това, което виждам, всички са на един и същ бял етикет softSwiss
но поне хората са наясно със сериозната вреда, която нанася казиното kingdom
Intrtesting as they’re all on the same softSwiss white label from what I see
but at least people are aware of the serious harm that kingdom casino do
Със сигурност е добре да се опитате да информирате играчите за вашия случай, защото по този начин можете да се защитите взаимно.
Все пак се надявам, че няма да имате подобен опит в бъдеще и нещата ще тръгнат в по-добра посока.
Пожелавам ти много късмет. ☘️
It is certainly good that you try to inform the players about your case, because that way you can protect each other.
Still, I hope you won't have a similar experience in the future and things will go in a better direction.
I wish you the best of luck. ☘️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.