ФорумКазинаKindlotto Casino - обща дискусия

Kindlotto Casino - обща дискусия

преди 2 години от tftcosta
|
3875 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kindlotto Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Депозитите просто не влизат в сметката на играча.

Автоматичен превод:
tftcosta
преди 2 години

Здравейте,

Обикновено бих попитал дали операторът на чат на живо е полезен, когато става въпрос за решаване на проблем, но изглежда, че това казино не предоставя 24/7 чат на живо.

От колко време чакате средствата, чудя се?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте.

Те ми отговориха няколко часа по-късно и добавиха средствата ми... като бонус!

След това просто си тръгнах.

Автоматичен превод:
tftcosta
преди 2 години

Здравейте,

като бонус средства? Единственото нещо, което ми идва на ум е, че казиното прилага изискване за залагане върху депозити, но това не прави вашия депозит бонус пари, според мен.

В този случай определено бих помолил поддръжката.

Може ли да споделите печатен екран, може би?


Автоматичен превод:
преди 2 години

За съжаление вече не мога, защото току-що излязох от казиното.


Автоматичен превод:
tftcosta
преди 2 години

О, виждам. Е, доста жалко. Надявах се да разберем ситуацията.

В случаи като този, моля, опитайте се да се свържете с поддръжката и да направите екранни снимки.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Не съм мислил да правя това навремето, честно казано. Но може би, ако някой, който е направил депозит в това казино, види тази тема, любезно ще помоля да отговоря за неговия опит.

Автоматичен превод:
tftcosta
преди 2 години

Не се тревожи за това сега. Просто исках да изразя, че всеки път, когато получите важна информация чрез чата на живо, е разумно да я запазите. Никога не знаеш кога може да ти е от полза.🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Наскоро се присъединих към kindly lotto и изминаха два часа, когато депозирах сума чрез криптовалута, но не мога да я видя в акаунта си за kindly lotto и продължавам да им изпращам имейли без отговор има ли друг начин да се свържа с тях или някой, който има активен контакт с тях, изпратете им имейл от мое име, тревожа се за парите си.

Автоматичен превод:
hoza88
преди 1 година

О, съжалявам, че го казвам, но в такива случаи препоръчваме да изчакате, защото казиното трябва първо да уведоми своя доставчик на плащания.

Бъдете готови, че може да отнеме известно време.

Кажете ни как върви 🤞

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Един ден все още не е получен 😔

Автоматичен превод:
hoza88
преди 1 година

Здравейте,

Ако наистина е имало проблем - а аз се надявам да не е - вероятно ще отнеме повече от един ден. 🤯

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини