преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kindlotto Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Обикновено бих попитал дали операторът на чат на живо е полезен, когато става въпрос за решаване на проблем, но изглежда, че това казино не предоставя 24/7 чат на живо.
От колко време чакате средствата, чудя се?
Hello,
I would normally ask whether the live chat operator is helpful when it comes to solving an issue, but it seems that this casino does not provide 24/7 live chat.
How long have you been waiting for the funds, I wonder?
Здравейте,
като бонус средства? Единственото нещо, което ми идва на ум е, че казиното прилага изискване за залагане върху депозити, но това не прави вашия депозит бонус пари, според мен.
В този случай определено бих помолил поддръжката.
Може ли да споделите печатен екран, може би?
Hello,
as bonus funds? The only thing that comes to my mind is that the casino applies a wagering requirement on deposits, but it does not make your deposit bonus money, I believe.
In this case, I would definitely ask the support.
Can you share a print screen, maybe?
О, виждам. Е, доста жалко. Надявах се да разберем ситуацията.
В случаи като този, моля, опитайте се да се свържете с поддръжката и да направите екранни снимки.
Oh, I see. Well, quite a shame. I was hoping we could figure out the situation.
In cases like this, please try to reach the support and make screenshots.
Не съм мислил да правя това навремето, честно казано. Но може би, ако някой, който е направил депозит в това казино, види тази тема, любезно ще помоля да отговоря за неговия опит.
I didn't think about doing that back in the day to be honest. But maybe if someone who did a deposit in this casino see this topic I would kindly ask to reply about their experience.
Не се тревожи за това сега. Просто исках да изразя, че всеки път, когато получите важна информация чрез чата на живо, е разумно да я запазите. Никога не знаеш кога може да ти е от полза.🙂
Don't worry about it now. I just wanted to express that every time you get some important info through the live chat, it is wise to save it. You never know when it may come in handy.🙂
Здравейте,
Наскоро се присъединих към kindly lotto и изминаха два часа, когато депозирах сума чрез криптовалута, но не мога да я видя в акаунта си за kindly lotto и продължавам да им изпращам имейли без отговор има ли друг начин да се свържа с тях или някой, който има активен контакт с тях, изпратете им имейл от мое име, тревожа се за парите си.
Hello,
I recently joined kindly lotto and it been two hourse I deposit an amount through crypto but I can't see it in my kind lotto account and I keep sending them emails with no answer is there any other way to contact them or can any one which has active contact with them send them an email behalf of me, I'm worried about my money .
О, съжалявам, че го казвам, но в такива случаи препоръчваме да изчакате, защото казиното трябва първо да уведоми своя доставчик на плащания.
Бъдете готови, че може да отнеме известно време.
Кажете ни как върви 🤞
Oh, I'm sorry to say that, but in such cases, we recommend waiting, because the casino must advise its payment provider first.
Be prepared that it can take some time.
Let us know how it goes 🤞
Здравейте,
Ако наистина е имало проблем - а аз се надявам да не е - вероятно ще отнеме повече от един ден. 🤯
Hello,
If there truly was an issue - and I hope it was not - it will probably take longer than one day. 🤯
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.