преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kent Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, защо не мога да оставя отзив за повече от едно от казината, пише, че проверката е неуспешна
Hello, why can’t I leave a review for more than one of the casinos, it says verification failed
Здравствуйте, пачему не могу оставить отзыв не на один из казино, пишет сбой проверки
Здравейте. Получаваме много потребителски отзиви, които не отговарят на нашите указания, и не можем да сме сигурни, че са реални. Ние винаги се опитваме да поддържаме всички отзиви безпристрастни, така че, за да одобрим вашия потребителски преглед със задна дата, моля, предоставете екранни снимки, показващи вашата идентификация и активност в казино акаунта:
1) видимо потребителско име или имейл
2) история на депозитите или тегленията или нещо друго, което декларира активно използване на акаунта, като например история на вашите игрови дейности
Можете да ги изпратите на community@casino.guru .
Благодаря Ви много за Вашето съдействие.
Hello. We receive many user reviews that don't meet our guidelines, and we cannot be sure that they are real. We always try to keep all the reviews unbiased, so in order to approve your user review retroactively, please provide screenshots showing your identification and casino account activity:
1) visible user name or email
2) deposit or withdrawal history, or anything else declaring active account usage, such as history of your gaming activities
You can send those to community@casino.guru.
Thank you very much for your cooperation.
Благодаря ти много. Вашият имейл ще бъде прегледан скоро.
Thank you very much. Your email will be reviewed soon.
Здравейте, споделете впечатленията си, който е играл в казиното на Кент, моят приятел казва, че е добро казино, и аз исках да знам вашето мнение.
Hi, share your impressions, who played at the Kent casino, my friend says it’s a good casino, I also wanted to know your opinion.
Привет,поделитесь впечатлением кто играл в казино кент,подруга говорит неплохой каз,хотела еще ваше мнение узнать.
Здравейте, опитахте ли да проверите потребителски отзиви или оплаквания на играчи относно казиното? Там можете да съберете много полезна информация за тях.
Защо искате да знаете, планирате ли да играете тук и да опитате казиното? 🙂
Hi, have you tried checking user reviews or player complaints about the casino? There you can gather a lot of useful information about them.
Why do you want to know, do you plan to play here and try the casino? 🙂
Поздрави, аз нямам, а ти имаш? Ако е така, имате ли какво да кажете? Бих искал да науча нещо за турнирите. 🙂
Greetings, I have not, but you have? If so, do you have something to say? I'd like to learn something about tournaments. 🙂
не е лошо казино, играя от първите дни на отваряне. Нямаше проблеми с попълването или тегленето. Понякога изяжда депозити, но понякога дава добре, имаше добри печалби в това казино.
not bad casino, I play from the first days of opening. There were no problems with replenishment or withdrawal. Sometimes it eats up deposits, but sometimes it gives well, there were good wins in this casino.
неплохое казино, играю с первых дней открытия. Не было проблем не с пополнение не с выводом. Бывает и поджирает депозиты, но бывает и хорошо дает, были неплохие заносики в этом казино.
Здравейте, колко време отне и какъв метод на плащане използвахте?🙂
Hi, how long did it take and what payment method did you use?🙂
Здравейте, напоследък тегля на крипто, теглят доста бързо, средно 15-20 минути, не е нужно да чакате три дни. Преди се оттеглях на пиастра, отнемаше около час.
Hi, I've been withdrawing to crypto lately, they withdraw pretty quickly, 15-20 minutes on average, you don't have to wait three days. I used to withdraw to piastra, it took about an hour.
привет, в последнее время на крипту вывожу, выводят довольно то быстро 15-20 минут в среднем, не приходится ждать по трое суток. Раньше выводила на пиастру , около часа вывод занимал.
Това звучи наистина страхотно, със сигурност.
That sounds really great, for sure.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.