здравей
казвам се Ана TCL99 не успяха да изпълнят моето теглене на $4010,53, което очевидно беше направено чрез osko от тяхната банкова сметка в Обединеното кралство на 22 декември в 23:48 EST, не получих плащането незабавно, затова попитах с техния чат BOT (защото един и същ отговор отново и отново), за което ми беше казано, че съм получател за първи път, така че се задържа 24 часа поради съображения за сигурност. Не ми хареса, защото преди това бях направил теглене при тях, така че въведох номера на сметката в тяхната измамна разписка в раздела за плащане на всички в моята банка и там пишеше невалиден bsb и номер на сметка. попитах отново чат бота, когато ми казаха, че акаунтът им е ограничен. Попитах какво означава това за мен и отговорът беше, че не могат да получат достъп до акаунта си в този момент поради ограничение, но веднага щом потвърдят, ще го разгледат. но уверих, че плащането е преминало. ако всичко беше законно, трябваше да удари акаунта ми точно 24 часа по-късно, което беше 23:48 ч. на 23.12.2023 г., независимо дали беше уикенд или официален празник. защо знам това, направих теглене на $805,26 в казино AUBOSS1 на 27/12/2023 в 2 сутринта, то беше задържано 24 часа от съображения за сигурност, след което в 13:00 на същия ден, 27 декември, направих друго теглене от AUBOSS в 13:11 на $3151,20, които те трябваше да съберат, за да ми платят, но го направиха и уважиха моето теглене. Преди да изтече 24-часовото задържане за сигурност, AUBOSS се свърза с мен, за да ме информира, че имат проблеми с тамошната банка и трябваше да анулират превода от $805 и да го изпратят отново, за да знам кога трябва да стигне до моята банка, защото ще закъснее с 8 часа. обаче преводът от $3151 удари моята банка точно 24 часа по-късно и те бяха достатъчно честни, за да ми кажат, че трябва да изтеглят пари от куп различни сметки. TCL99 обаче продължават да казват, че са изпратили парите и това е моята банка. по-голямата банка ме информира, че не са те, а тяхната банка. Докато проучвах TCL99, видях мъж от Австралия с идентична история като моята, така че няма да чакам повече ден. Откакто започна всичко това, аз пиша всички PAYID на TCL и НОМЕРИТЕ НА БАНКОВИТЕ СМЕТКИ НАДОЛУ и давам обещание на TCL99 и другите казина, с които са свързани, че лично ще се обадя на всяка банка, в която са техните payids, и ще ги вкарам в екипа за измами, докато нямат възможност да затворят. ТОВА ще им струва повече от $4010, които измъкнаха от мен като загубени приходи, защото не е нужен гений, за да видиш кои казина също притежават. НА всички онези австралийци, които са като им помогнете, като им предоставите австралийско име и подробности и т.н., за да функционират като нерегистрирано казино. Трябва да преосмислите работата си.
Дори и TCL99 да ме забрани от тяхното казино, вече имам много хора там, желая късмет да ги намеря.
Може да изглежда, че използвам изнудване, за да получа тегленето си, но TBH това е единственият ЕЗИК, който тези мошеници могат да разберат. ХЕЙ СКЪПИ 😘 ГОВОРЕТЕ СКОРО СКЪПИ
Hi,
my name is Ana TCL99 have failed to honor my withdrawal of $4010.53 that was apparently made via osko from their commonwealth bank account on the 22nd of December @ 11.48 pm EST i didn't receive the payment instantly so i enquired with their chat BOT (because its the same reply over and over) as to which i was told that i was a first time payees so it was being held for 24hrs due to security reasons. It didn't sit right with me cause i had made a withdrawal with them previously so i entered the account number on their dodgy receipt into my banks pay anyone section and it said invalid bsb and account number. i enquired with the chat bot again when i was told that their account is restricted. i asked what that meant for me and the reply was they could not access their account at that moment due to being restricted but as soon as they verify they will look into it. but assured the payment went through. if everything was legit it should of hit my account exactly 24hrs later which was 11.48pm 23/12/2023 regardless of it being a weekend or public holiday. why i know this i made a withdrawal of $805.26 at AUBOSS1 casino on the 27/12/2023 @ 2am it was held 24 hours for security reasons then at 1pm the same day the 27th of dec i made another withdrawal from AUBOSS at 1.11pm of $3151.20 which they had to scrape up to pay me but they did and honored my withdrawal. Before the 24hrs security hold was up AUBOSS contacted me to inform me they were having issues with there bank and they had to cancel the $805 transfer and resend so i would know the time it should hit my bank because it will be 8 hours late. however the $3151 transfer hit my bank exactly 24 hours later and they were honest enough to tell me they had to pull money from a heap of different accounts. TCL99 however keep saying that they have sent the money and its my bank. thegreater bank has informed me its not them but their bank. I seen while i was researching TCL99 a man from Australia with an identical story as mine so i wont be waiting another day. Since this all began i have been writing all of TCL"s PAYID AND BANK ACCOUNT NUMBERS DOWN And i make a promise to TCL99 and the other casinos they are affiliated with that i will personally call every bank their payids are with and put them in to the fraud squad until they have no option to shut down. IT is going to cost them more than the the $4010 they ripped from me in lost revenue because it dont take a genius to see which casinos they Also own. TO all those Australians that are assisting them by supplying them with a Australian name and details etc for them to funtion as a unregistered casino You should rethink ya job.
Even if TCL99 bans me from their casino i have lots of people in there already good luck finding them.
IT may seem like i'm using blackmail to get my withdrawal but TBH thats the only LANGUAGE these crooks may understand. HEY DEAR 😘 TALK SOON DEAR