ФорумКазинаКазиното Slotshammer няма лиценз за Холандия. Внимавай!

Казиното Slotshammer няма лиценз за Холандия. Внимавай!

преди 6 месеца от Beast777
|
3939 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 6 месеца

Искам да знам дали някой е играл в това ново казино? Играх там и разбрах, че е ново казино (не мога да го намеря в GuRu), базирано е в Малта. Освен това няма правилните лицензи за игра в Холандия. Бих искал да помоля GURU да проучи това казино. Доложих ги на холандската комисия по хазарта, за да играят нечестно. Някой повече информация? Освен това компанията е LCS limited, която получи огромно съдебно дело в Холандия през 2023 г. Можете да видите това на страницата на Холандската комисия по хазарта.


Поздрави,

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
Beast777
преди 6 месеца

Здравей!

Какво съвпадение, според нашата система членовете на екипа за данни работят по нейния преглед точно сега.

Доколкото мога да видя, текущият индекс на безопасност е приблизително 5,4 от 10. Относно лиценза, последната актуализация казва, че е лицензиран в Малта.

Честно казано, повече подробности ще бъдат възможни след приключване на процеса на преглед. Бихте ли опитали да проверявате списъка с казино от време на време? Не мога да обещая, че ще ви уведомя навреме, защото в този момент не мога да предвидя кога казиното ще бъде насрочено за качване на уебсайта.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Благодаря, че се върна при мен, много се боря с това казино.

Автоматичен превод:
Beast777
преди 6 месеца

О, съжалявам да го чуя.

Е, не се колебайте да подадете жалба, ако се чувствате така. Няма значение дали прегледът все още не е готов, така че не се притеснявайте за това.

Има ли нещо друго, което можете да кажете за усложненията? Когато става въпрос за нови или недобре известни казина, бих казал, че винаги си струва да се сподели. Но ще оставя това на вас.


Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

здравейте

играх с казино slotshammer в Холандия. Те използват идеални плащания само за холандска банка), така че предполагате, че е законно.

казиното не притежава лиценз да използва идеални плащания какво направиха с мен. Така че на тях също не им е позволено да работят върху холандските комарджии.


докладвах ги на холандската комисия по хазарта и бях прав. Получих писмен имейл, че използването на идеални плащания е незаконно поради липса на лиценз. Те разбраха, че съм от Холандия заради моя KYC и моите холандски плащания. Холандия е ограничена (докато нямаше изскачащ прозорец), за да ви защити. Лесно открих сметка и те ви предложиха директни плащания чрез идеално банкиране. . Имам толкова много доказателства, за да започна дело. Оспорвана сума около 600 евро. Имам и доказателство за холандската комисия по хазарта.


вече 22 дни са заети с разследване. file


Имам моите банкови извлечения, където можете да видите, че са приели плащанията ми идеално.


така че се надяваме, че гуру може да помогне малко.


и, разбира се, те ме блокираха, след като се сблъсках с тях.



Поздрави,

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца




този имейл идва директно от холандската комисия по хазарта. Компанията LCS limited Malta вече получи глоба по същата причина (LALAbet), ако искате да потърсите сами, моля, посетете уебсайта. info@kansspelautoriteit.nl


file

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добро утро ,

казиното не дава никаква обратна връзка относно обещанията. Имейлът, който ми изпратиха... никога не беше обяснен. Тъй като вие като представител на казино виждате и знаете, че нещо се случва във вашето казино. Първото нещо идва с доказателство, че вие като казино не носите отговорност. Те не правят нищо. Погледни в Trustpilot, те също не дават високи резултати. Също така собственикът LCS limited Malta получи огромно дело през 2023 г. за там LALABET казино.


Поздрави ,

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
Beast777
преди 6 месеца

Цялата тази информация със сигурност ще бъде полезна за други играчи, така че благодаря за споделянето. Вярваме, че всяко казино винаги трябва автоматично да отказва играчи от ограничени държави, когато се опитват да се регистрират. Само по този начин могат да бъдат предотвратени бъдещи проблеми.

Ако смятате, че наистина се нуждаете от намесата на нашия екип за жалби и разрешаване на този проблем, моля, подайте жалба. Сигурен съм, че ще направят всичко възможно, за да го разрешат.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

И, разбира се, казиното мълчи! Ден 23 е без обратна връзка. Това, което искат, е да спрете да изпращате за актуализации. Обещават ви неща, но както знаят грешат. Надявам се, че мога да помогна на някого да вземе решение да играе тук, да или не. Ако имат обратна връзка, ще я споделя и тук. Работи и от двете посоки

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Току-що получих съобщение от Slotshammer, те ще възстановят изгубените ми пари.


Ще ви информирам, когато средствата са в сметката ми. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Имаха грешни банкови данни, изпратиха им многократно моите данни сега. Чакам за потвърждение. Тогава ми казаха 3-5 дни, да се надяваме, че ще спазят обещанието си. !!!!!!


досега им изпратих 5 имейла, включително моите банкови извлечения... но без отговор на молбата ми. Сега е ден 23...влачи енергия!



Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца



Нека да видим докъде ще стигне това отново ……за съжаление трябваше да пусна жалба тук в Guru. Те отказват да се върнат с отговор относно моите банкови данни. Прекалено хубаво, за да е истина…


file

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца


Здравейте, момчета ,


за да ви държа в течение, струваше 17 имейла. Да се надяваме, че това ще приключи скоро, когато парите са в сметката ми. Държа ви в течение.


file

Автоматичен превод:
Beast777
преди 5 месеца

Както виждам, нашият екип за жалби няма да може да ви помогне с вашия случай и жалбата ви трябваше да бъде отхвърлена. За съжаление, не можем да възстановим сумата на играчите поради липса на лиценз за казино. Надяваме се, че скоро нашият екип за данни ще може да подготви пълния преглед на това казино, така че да помогне на всички играчи да решат дали да играят там.

Моля, не забравяйте да ни информирате за всички актуализации относно този ваш проблем.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Здравей Роми,


Благодаря, че се върна! Току-що получих новината, която публикувах за моите банкови данни, одобрени най-накрая след 17 имейла. Когато парите дойдат, аз ви информирам, разбира се.


Благодаря отново .


Поздрави ,

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей Роми,



нека голямото чакане започне

актуализация file

Автоматичен превод:
Beast777
преди 5 месеца

Просто искам да кажа, че стискам палци🤞🤞. Това наистина е страхотно пътуване! Така че, нека свърши скоро.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Радка, пак можеш да го кажеш!!!!!!!!🙏

Автоматичен превод:
Beast777
преди 5 месеца

И така, успяхте ли да получите възстановяването или все още чакате парите? Беше уикенд, така че е възможно казиното да не обработва тегления тогава, но може и да греша, затова исках да попитам.

Как е вашето положение? 🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца


Здравей Джаро,


благодаря, че се върна, това ми изпратиха преди уикенда. А вчера това?


мислите ми са, че трябва вече да имам парите по сметката си. Но отново да ви държа в течение. Сега е ден 29, когато сме заети с това. Проблем, както трябва да разбирате, съм малко скептичен относно плащанията. Поисках им доказателство за плащане... Нека да видим как става това. Попитайте ги сега многократно дали парите наистина са изплатени... засега няма отговор.


за разбирането,

file

file




Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Актуализация; file



ето защо не им вярвам, два имейла казваха, че всичко е наред … сега внезапно забавяне …..

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини