ФорумКазинаКазиното ми конфискува печалбите

Казиното ми конфискува печалбите

преди 10 месеца от Glamors12
|
1288 преглеждания 11 отговора |
|
Добавете пост
преди 10 месеца

kasino takavarikoi voittoni 4000e koska olin suljettu pois heidän sisarsivustollaan peliongelman takia.

rekisteröidyin kasinolle omilla henkilötiedoilla. Suoritin kyc onnistuneesti. Onnistuin nostamaan 1000e onnistuneesti. Sitten yritin nostaa 4000e и sain heiltä sähköpostia:


Благодаря ви за вашия имейл.


След като прегледахме вашия акаунт, виждаме, че сте поискали да бъдете изключени от нашата казино мрежа.


Съгласно нашата политика за отговорна игра, вашият нов акаунт е блокиран и балансът е анулиран.


Моля, вижте точка 15.3 от нашите Общи условия, където се посочва следното:

„Ще положим всички разумни усилия, за да наложим нашите политики за отговорен хазарт. Не трябва да се опитвате да заобиколите инструментите и мерките за отговорна игра. Ние не поемаме никаква отговорност, ако продължите да залагате или използвате сайта с намерението умишлено да избегнете приложимите мерки и/или ние не сме в състояние да наложим нашите мерки/политики по причини извън нашия разумен контрол. Освен това, ако регистрирате нов акаунт, докато имате съществуващо самоизключване в нашата система, ние ще имаме право да блокираме новия акаунт, който отворите при нас, да анулираме всички средства, останали в акаунта, и няма да носим отговорност за възстановяване за всички средства, които може да сте заложили или спечелили чрез новата сметка."

„Ние ще предприемем всички разумни мерки, за да гарантираме спазването на лимитите за депозит или загуба. Ние обаче не носим отговорност, ако заобиколите тези ограничения чрез откриване на допълнителни акаунти или по друг начин."



ONKO TÄMÄ OIKEIN?


Автоматичен превод:
Glamors12
преди 10 месеца

Здравейте!

За съжаление част от публикацията не е четлива за мен, мога да чета на вашия език. Свързано ли е по някакъв начин с вашата жалба срещу Boo Casino? Мисля, че ще е добре поне да споделиш къде се е случило това.

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

казиното ми конфискува печалбите от 4000e, защото бях забранен на техния дъщерен сайт поради проблем с играта.


Регистрирах се в казиното с личните си данни. Преминах kyc успешно. Успях да изтегля 1000e успешно. След това се опитах да изтегля 4000e и получих имейл от тях, че анулират печалбата ми.


това вярно ли е? първо, ако не ми беше позволено да играя в тяхното казино, защо ме приеха като играч? Използвах 100% същите лични данни.

https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#self-exclusions

Независимо от това какво правят играчите, ако някое казино позволи на някого да играе, въпреки че има самоизключване в свързано казино, това, че не трябва да играят, не трябва да се използва като причина за задържане на техните печалби.


това е експлоатация на уязвим играч



Автоматичен превод:
Glamors12
преди 10 месеца

Здравейте.

Да точно! След като казиното ви позволи да играете въпреки самоизключването, анулирането на печалбите ви просто така е много нечестно поведение - и ако питате мен, също доста глупаво извинение.

Не забравяйте да споменете всички в жалбата! Ако се колебаете да изпратите такъв, трябва да го направите.

Просто сега не съм сигурен дали това е проблемът, с който се сблъсквате в Boo Casino, така че, моля, уведомете ме.


Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Да, важи за boocasino. Просто се притеснявам дали някога ще получа моите 4000e теглене. Как са разрешавани подобни ситуации? Как се чувства казино гуруто по въпроса? 4000e са много пари, които спечелих законно. Фактът, че не ми беше забранено да играя в тяхното казино, не е моя вина. казиното се държи безотговорно, те дори не отговарят на имейли.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Glamors12
преди 10 месеца

Трябва да кажа, че жалбата ви е доста сложна и не е мое да съдя казиното сега.

Аз също не знам за подобна ситуация, не се колебайте да прегледате всички подадени жалби, това бих направил. 🤔

https://casino.guru/complaints/

Много добрата новина е, че Йозеф се грижи за проблема сега и както той вече спомена, сега е време казиното да се намеси и да обясни ситуацията от тяхна гледна точка.

Ще изчакам това, ако нямате нищо против.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Случаят беше решен, но за съжаление казиното не се съгласи и не се съгласи да ми изплати моите печалби. Те са безотговорни.

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 9 месеца

Знам. 🙁

Обсъдихме този случай на редовно обаждане, където се опитваме да разберем по-сложни оплаквания. Напълно съм съгласен с това завършване :

„В заключение, като се има предвид цялата предоставена информация, включително уебсайта на казиното, заявката на играча, потвърждението на казиното и регистрацията с помощта на същите идентификационни данни, не беше очевидно, че самоизключването от MrFortune ще се прилага за Boo Casino.


Вярваме, че тази ситуация можеше да се справи по-добре и процесът на самоизключване трябва да бъде подобрен във всички марки в тази платформа. Ние вярваме, че след като казиното е открило, че е позволило на проблемен комарджия да играе, е трябвало да затвори акаунта, но все пак да плати оставащия баланс. Ако играчът беше загубил, казиното щеше да има основателни основания да откаже възстановяване."

В резултат на това рейтингът беше намален с 4342 черни точки. казиното наистина трябва да работи върху своя подход!

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Вижте какво открих току-що.

https://www.gamblingnews.com/news/mga-imposes-suspension-against-green-feather-online-limited/amp/

Нямам представа как да продължа с жалбата си, ако лицензът за играта е бил взет от тази компания. Йозеф може ли да ми помогне?

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 9 месеца

О, това е лошо 🙁.

Засега изглежда, че казиното е поставено под поръчка:

„Суспендирането на практика забранява на Green Feather Online да предлага каквито и да е хазартни операции. MGA обаче каза, че операторът трябва да предостави достъп на своите вече регистрирани клиенти и да обработва възстановяването на сумите в техните сметки , в съответствие с разпоредбите за хазарта в страната. Както при други подобни спирания, решението може да подлежи на обжалване, ако Green Feather Online реши да го оспори.

За съжаление, не съм сигурен какъв би бил резултатът за играчите в по-сложни ситуации!

Опасявам се, че това твърдение засяга само редовни играчи с активен баланс, но не и играчи с оплакване.

Благодаря ви много за тази статия, ще я препратя на Йозеф. Бих искал да кажа нещо положително, но в момента нямам нищо на ум. 🙁

Ако получа допълнителни актуализации, със сигурност ще ви уведомя!

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Здравей Радка. Този оператор на казино е много сенчест. Конфискуваха печалбите ми, защото казаха, че трябва да бъда защитен във всичките им казино сайтове, но към днешна дата сметката ми в казиното на техния дъщерен сайт bcasino е отворена. Освен това непрекъснато ми пращат рекламни имейли и по никакъв начин не мога да се свържа с оператора. Единственият, който се свърза, беше Йозеф на гуруто на казиното. Фактът, че конфискуваха печалбите ми, защото според тях трябваше да бъда „защитен" в цялата им мрежа, защо сметката в bcasino все още е отворена? Според мен причината за запора е явна измама и оправдание. Как мога да се свържа с казиното, така че да спрат рекламните имейли и да ми изплатят печалбите. 😭

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 7 месеца

Така че напълно разбирам разочарованието ви и ви съчувствам. Що се отнася до рекламата и факта, че продължават да ви изпращат, чудя се дали не можете да блокирате имейла им, за да не го получавате. Мисля, че това направих, когато получих нежелан спам. Що се отнася до изплащането, много ще се радвам, ако успеете, но съм доста скептичен, тъй като нищо подобно все още не се е случило и не можете да се свържете с казиното.

Съжалявам, но не знам колко повече мога да ви помогна.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини