ФорумКазинаКазино VulkanVegas Надеждно ли е?

Казино VulkanVegas Надеждно ли е?

преди 3 години от dyzaztercl
|
3870 преглеждания 13 отговора |
|
преди 3 години

Много добре, че съм в света на залаганията от дълго време. Но никога не беше залагал онлайн. Той ме беше информирал за това казино и прочетох, че са имали проблеми с тегленето на средства. Надеждно ли е да попълня баланса си в казино vulkanvegas?

Автоматичен превод:
dyzaztercl
преди 3 години

Хм, трудно е да се каже. Не мисля, че казиното е измама, но сме виждали много оплаквания срещу тях. Жалбите обикновено са срещу лоша и бавна поддръжка на клиенти, бавен процес на проверка и бавно теглене.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Вчера сутринта видях този бонус в казиното.

file

Активирам го и правя необходимия депозит. Парите изчезват от Skrill моментално,

file

и на сайта пише, че транзакцията е била неуспешна.

file

Писах чат на живо няколко пъти. Изпратих скрийншоти с транзакциите, че парите не са се върнали в Skrill. Твърди се, че техни колеги са работили по въпроса.

Днес депозитът беше успешен. Разбира се, бонусът вече беше изтекъл и не получих нищо за компенсация. От снимките можете да видите кога са излезли парите от Skrill и кога са зачислени към баланса ми в казиното.

file


Данни, време всичко се вижда от снимките.

Това правилно ли е според вас?





Автоматичен превод:
djidja83
преди 3 години

Здравейте, разбирам разочарованието ви - кой не иска готин бонус! Казиното може да се сблъска с някакъв технически проблем, това е сигурно, но в крайна сметка това е нещастният играч, който е бил съкратен от бонуса, така че е наред с известна компенсация. Разбира се това е само мое лично мнение. От друга страна, както можете да прочетете в тази тема, на казиното липсва каквато и да е бързина към играчите.

Опитвали ли сте да поискате директно обезщетение? 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 години

И мислите ли, че има смисъл? 🤔

Автоматичен превод:
djidja83
преди 3 години

Очевидно сте направили депозита, за да получите бонуса, но те бяха толкова бавни с добавянето на депозита към вашата казино сметка, че след като най-накрая го направиха, бонус офертата вече не беше валидна, нали? В този случай смятам, че трябва да добавите бонуса към акаунта си ръчно. Точно същият бонус, както предложиха предишния ден.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Чудех се, но след като ми кажеш двама души, ще им изпратя имейл.

Благодаря ти!

Автоматичен превод:
djidja83
преди 3 години

Няма проблем. Хубавото е, че имате доказателства, които можете да предоставите. В този случай, дори ако казиното откаже да ви предостави бонуса, бих ви посъветвал да подадете жалба на нашия уебсайт. Казиното всъщност е добро по отношение на справянето с оплаквания от играчи, така че вярвам, че все още има шанс да получите бонуса.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Писах им, изпратих скрийншоти, ще пиша като имам отговор или резултат.

Автоматичен превод:
djidja83
преди 3 години

Добре, моля, дръжте ни в течение. Ако не получите отговор от тях, тогава ви съветвам да подадете жалбата.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Изминаха три дни, откакто им писах...

Никаква реакция от тяхна страна...

Няма дори отговор като "Вашето запитване се разглежда" или нещо подобно...

Абсолютно нищо от тяхна страна.

Автоматичен превод:
djidja83
преди 3 години

Здравейте, както препоръча Даниел, сега е моментът да подадете жалбата. Можете да го направите тук .


Автоматичен превод:
Radka
преди 3 години

Готов.

Благодаря ти!

Автоматичен превод:
djidja83
преди 3 години

Здравейте, радвам се да помогна малко. Надявам се все пак да получите бонуса. 🙂

Мога ли да попитам от колко време играете там?


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини