Здравейте, нямам конкретна информация, но от това, което видях, казиното има доста приличен индекс за безопасност. Почти нищо не е написано за това казино от играчи.
Опитваш ли се да научиш повече, за да разбереш дали си струва да играеш там?
Hi, I don't have any specific information, but from what I've seen, the casino has a pretty decent safety index. There's almost nothing written about this casino by players.
Are you trying to find out more so you know whether it's worth playing there?
Добър ден, играх много пари и накрая спечелих 1000 евро. Той ми позволи да изтегля само 500, на 11.06, които бяха депозирани в рамките на няколко минути, а останалата част трябваше да бъде на следващия ден. След 12 ми позволи и аз отново изтеглих останалите 500. Той ми написа, че са готови и от събота до днес не са доведенни в сметката ми.
Good afternoon, I played a lot of money, and in the end I won 1000 euros. He only let me withdraw 500, on 6/11 which was deposited within a few minutes and the rest is supposed to be the next day. After 12 he allowed me and I withdrew the remaining 500 again. He wrote me complete and from Saturday until today they have not been credited to my account.
Καλησπερα, επαιξα πολλα χρηματα μαζεμενα, καινστο τελος κερδισα 1000 ευρω. Με αφησε να κανω αναληψη μονο τα 500 , στις 6/11 τα οποια κατατεθηκαν μεσα σε λιγα λεπτα και τα υπολοιπα υποτιθεται την επομενη μερα. Μετα τις 12 μου επετρεψε και ξαναεκανα αναληψη τα υπολοιπα 500. Μου εγραψε ολοκληρωμενη και απο το Σαββατο εως και σημερα δεν εχουν πιστωθει στο λογαριασμο μου.
Беше уикенд, така че мисля, че казиното често не обработва тегления тогава. Бих опитал да изчакам известно време и да видя как ще се развият нещата.
Ако казиното не плати и не ви каже нищо в рамките на 14 дни, ще се опитаме да ви помогнем.
Кажете ми, ако имате някакви новини. 🙂
It was the weekend, so I think the casino often doesn't process withdrawals then. I would try waiting a while and see how it develops.
If the casino doesn't pay and doesn't say anything to you within 14 days, we'll try to help.
Let me know if you have any news.🙂
Но в събота първото теглене беше направено в рамките на няколко минути... затова ме впечатлява. Казват ми, че е обработено и има документ за самоличност.
But on Saturday the first withdrawal was made within a few minutes... that's why it impresses me. They tell me it's processed and there's an ID.
Μα το Σαββατο εγινε η 1η αναληψη μεσα σε λιγα λεπτα... γι αυτο μου κανει εντυπωση. Μου λενε οτι εχει επεξεργαστει και υπαρχει και id.
Разбира се, ако казиното обработва тегления през уикендите, това е добре.
Въпреки това, бих се опитал да изчакам още малко. Не се чака твърде дълго. От друга страна, разбирам, че ако сте получили едно теглене веднага, бихте очаквали второто да пристигне също толкова бързо.
Ако нищо не се случи през следващите няколко дни, опитайте да пишете до казиното, за да разберете повече защо този път отнема повече време.
Sure, if the casino processes withdrawals on weekends, that's fine.
Even so, I would try to wait a little longer. You don't wait too long. On the other hand, I understand that if you received one withdrawal immediately, you would expect the second one to arrive just as quickly.
If nothing happens in the next few days, try writing to the casino to find out more about why it's taking longer this time.
Те непрекъснато ми казваха, че са го обработили успешно, но нищо не се появи в банковата ми сметка.
They kept telling me that they had processed it successfully, but nothing showed up in my bank.
Μου απαντανε συνεχως οτι εχουν επεξεργαστει επιτυχως, αλλα στην τραπεζα μου δε φαινεται τιποτα.
Виждате ли някъде в профила си, че тегленето е одобрено/завършено?
Dou you also see it somewhere in your profile that withdrawal was approved/completed?
Да, но нищо в профила ми. Изглежда е завършено към 12.07.01:03.
Yes, but nothing in my account. It seems to be completed as of 7/12 01:03.
Ναι αλλα στο λογαριασμου μου τιποτα. Φαινεται ολοκληρωμενος απο τις 7/12 01:03.
В такъв случай парите би трябвало да са на път. Затова се опитайте да изчакате до края на тази седмица, надявам се да пристигнат. 😉
In that case, the money should be on its way. So try to wait until the end of this week, I hope it will arrive. 😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.