ФорумКазинаКазино Slottica е ненадеждно

Казино Slottica е ненадеждно

преди 1 година от Marcelo202111
|
3336 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Гнило казино, без сърце и без уважение, казино без доверие, изминаха 11 дни без да ми плащат и ми казват да чакам и чакам, не депозирайте на тази платформа, ще загубите парите си.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не ми платиха и просто ми казаха да чакам, не се хващайте на тази измама

Автоматичен превод:
Marcelo202111
преди 1 година

Здравейте.

Даваме на казината 14 пълни дни, за да проверят всичко, уведомете ме как се справяте и когато казиното не успее да плати до 14-ия ден, върнете се и ме уведомете. останалото ще бъде обработено чрез жалбата, бих казал.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Но минаха повече от 14 дни, тези 11 дни са само плащане на сметка всеки ден, вече 20 дни не са ми платили и не са направили абсолютно нищо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, че имате такъв опит :( кои казина препоръчвате?

Автоматичен превод:
Leonmed
преди 1 година

Betano е най-добрият букмейкър

Автоматичен превод:
преди 1 година

Но минаха повече от 14 дни, тези 11 дни са само плащане на сметка всеки ден, вече 20 дни не са ми платили и не са направили абсолютно нищо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сега разбирам, тогава жалбата е правилният избор и се надявам да ви помогнем. 🤞

Проверих накратко жалбата - изглежда, че проблемът може да е и от страна на доставчика на плащания... Е, надявам се да не е така.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не, нищо общо с доставчика на плащания, това е лъжа от тяхна страна, това казино краде от всички, който говори добре, получава нещо, което да мълчи и да уморява другите хора

Автоматичен превод:
Marcelo202111
преди 1 година

Просто казвам, че хората по целия свят изпитват подобни проблеми и дори някои по-големи групи са засегнати.

Мисля, че е добре, че подадохте жалбата, да видим какво ще каже казиното в крайна сметка.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Няма да плащат, казиното е гнило, направих жалбата, да видим дали ще отговорят!

Автоматичен превод:
Marcelo202111
преди 1 година

Дръжте ни в течение за напредъка, за съжаление няма какво повече да се направи в този момент, изглежда. 😕🙏


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей екип,


Направих плащането на 5 септември от 5800 INR чрез опцията за плащане в Google, но все още плащането ми все още не е добавено към портфейла ми slottica или дори върнато обратно в банковата ми сметка.


Изненадан съм от това лошо обслужване от отдела за обслужване на клиенти на slottica и дори от екипа по плащанията, който всъщност отрича, че не съм извършил плащането към техния доставчик на услуги. Освен това ми казват, че съм направил плащането на някой друг.


Те поискаха моето банково извлечение и е много странно, че изпратих цялото си банково извлечение на екипа по плащанията, но въпреки това заявката ми беше затворена, като казах, че съм извършил плащането на някой друг.


Моля, обърнете внимание: Моля, проверете предишните ми два депозита, тъй като името на доставчика на услуги е същото (г-н Vaddiparthi Satish Kumar).


Също така, моля, проверете upi члена (309022468015), който е един и същ във всичките 3 транзакции.


Транзакция от 3000 1000 INR е извършена успешно чрез phonepe, но моята транзакция от 5800 INR все още не е кредитирана, което е извършено чрез google pay и този доставчик на услуги прави измама с мен и със slottica, заявявайки, че все още не са получили плащането ми.


PFA, (Моето банково извлечение и екранните снимки на моето плащане).


Умолявам екип, моля, помогнете ми да си върна 5800 INR възможно най-скоро, тъй като сега това е психически тормоз за мен.


Вече съм буквално разочарован. filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
VanshGulati123
преди 1 година

Хей, съжалявам, че попаднахте на проблем.

Доколкото парите ви не са кредитирани във вашата казино сметка, вероятно ще трябва да се свържете с доставчика на плащания или банката, тъй като казиното не може да направи нищо в този случай.

Освен това виждам от вашите екранни снимки, че сте изпратили парите на една сметка, така че ми се струва странно, ако казиното казва, че сте изпратили средствата някъде другаде.

Забелязах обаче, че вече сте успели да подадете жалба , така че се надявам всичко да се разреши.

Засега просто ще трябва да изчакаме и да видим как ще реагира банката или доставчикът на плащания и когато имате нова информация, не забравяйте да ни уведомите. Надявам се всичко да се оправи и да си получите парите обратно.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини