Здравей екип,
Направих плащането на 5 септември от 5800 INR чрез опцията за плащане в Google, но все още плащането ми все още не е добавено към портфейла ми slottica или дори върнато обратно в банковата ми сметка.
Изненадан съм от това лошо обслужване от отдела за обслужване на клиенти на slottica и дори от екипа по плащанията, който всъщност отрича, че не съм извършил плащането към техния доставчик на услуги. Освен това ми казват, че съм направил плащането на някой друг.
Те поискаха моето банково извлечение и е много странно, че изпратих цялото си банково извлечение на екипа по плащанията, но въпреки това заявката ми беше затворена, като казах, че съм извършил плащането на някой друг.
Моля, обърнете внимание: Моля, проверете предишните ми два депозита, тъй като името на доставчика на услуги е същото (г-н Vaddiparthi Satish Kumar).
Също така, моля, проверете upi члена (309022468015), който е един и същ във всичките 3 транзакции.
Транзакция от 3000 1000 INR е извършена успешно чрез phonepe, но моята транзакция от 5800 INR все още не е кредитирана, което е извършено чрез google pay и този доставчик на услуги прави измама с мен и със slottica, заявявайки, че все още не са получили плащането ми.
PFA, (Моето банково извлечение и екранните снимки на моето плащане).
Умолявам екип, моля, помогнете ми да си върна 5800 INR възможно най-скоро, тъй като сега това е психически тормоз за мен.
Вече съм буквално разочарован.
Hi Team,
I have made the payment on 5th September of 5800 INR via google pay option but still my payment has not added yet to my slottica wallet or even returned back to my bank account.
I am surprised with this poor service by customer service department of slottica and even the payments team who is actually denying that i did not make the payment to their service provider. Also, they are telling me that i made the payment to someone else.
They demanded for my banking statement and that is very strange that i have sent my all the banking statement to the payments team still my request has closed by saying that i made the payment to someone else.
Please note : Please check my previous two deposits as the service provider name is same ( Mr. Vaddiparthi Satish Kumar).
Also please check the upi mumber (309022468015), which is same in all the 3 transactions.
3000,1000 INR transaction has successfully done via phonepe but my 5800 INR transaction has not crdited yet which was done via google pay and that service provider is doing fraud with me and with slottica stating that they did not recieve my payment yet.
PFA, (My banking statement and the screenshots of my payment).
I am begging team please help me to get my 5800 INR back asap as this is a mental harrasment for me now.
I am literally disappointed now.
Автоматичен превод: