здрасти Виждам, че много се наслаждаваш на задаването на въпрос на нишка. 🙂
Това е особено интересно, защото скоростта на теглене е нещо доста трудно за измерване, така че обичам да виждам съветите и опита на други хора!
Определено въпрос, който си струва да зададете.
Според мен правилният отговор трябва също така да показва каква опция за плащане е използвана и дали акаунтът е бил успешно потвърден в миналото. Това би било нещо изключително полезно!
Hi! You're pretty much enjoying asking a question per thread, I see. 🙂
This one is particularly interesting because the withdrawal speed is something pretty hard for us to measure, so I love to see other people's tips and experiences!
Definitely a question worth asking.
In my opinion, a proper answer should also indicate what payment option was used and whether the account was successfully verified in the past. That would be something immersively handy!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.