Това е ново казино. Почти няма информация за него онлайн. Успех предполагам 😀
It's a new casino. There's almost no information on it online. Good luck I guess 😀
Добре 25 мин. Депозит, но без gonzo quest са безсмъртни игри
Ok 25 min deposit but no gonzo quest are immortal games
Предупреждение за казино raptor.
чаках 8 дни за моите тегления.
идват с извинения да не изплащат печалби. 2-3 дни вече казват, че не могат да получат отговор от там платежния доставчик!
все още чакам парите си.
Warning raptor casino.
i have been waiting 8 days for my withdrawals.
they come with excuses to not pay out winnings. 2-3 days now they say they can’t get answer from there payment provider!
im still waiting for my money.
Здравейте
Проверих жалбата ви, за да намеря повече подробности. Бих казал, че казиното може да изпитва някои технически проблеми в днешно време. Въз основа на факта, че вашите предишни тегления са преминали бързо, може да има смисъл. Досадно е, но бих изчакал...
Ако нещо се промени, моля, споделете.
Hey there.
I checked your complaint to find more details. I'd say the casino could be experiencing some technical issues nowadays. Based on the fact your previous withdrawals went through quickly, it could make sense. It's annoying, but I would wait...
If anything changes, share, please.
Здравейте, интересно е, че след това изтеглих малка сума и това беше обработено незабавно.. а също и сега 4 дни и те не са получили известие от своя доставчик на плащания, това е тяхното извинение. Нищо не отнема 4 дни, за да влезе в контакт с някого.
бих могъл да приема максимум 1-2 дни, но 4 дни...
също така, ако потърсите в Google рецензии за казино raptor, изглежда, че не съм единственият, който не получава тегления.
Hello , intresting part is I made a withdrawal afterwards of a small amount and that processed immediately.. and also now 4 days and they haven’t heard from their payment provider, that’s their excuse. Nothing takes 4 days to come in contact with someone.
i could accept 1-2 days tops, but 4 days…
aswell if you google raptor casino reviews it seems like I’m not the only one not getting the withdrawals.
Здравейте.
Е, трябва да кажа, че някои казина чакаха повече от 14 дни за своя доставчик на плащания трета страна.
Не искам да звуча негативно, но чували ли сте какво всъщност се случва с европейските банки, свързано ли е с такива проблеми с плащанията? Предполагам.
Ако случаят е такъв, казиното просто трябва да изчака решението, предложено от неговия доставчик на плащания, може да се каже, че засега сте от същата страна. 🙁
Надявам се да завърши добре!
Hello.
Well, I have to say that some casinos waited more than 14 days for its 3rd party payment provider.
Don't want to sound negative, but have you heard what is actually happening with the European banks, is it related to such payment issues? I guess so.
If this is the case, the casino simply has to wait for the solution offered by its payment provider, can be said you are on the same side for now. 🙁
I hope it will end up well!
Взехте ли вече парите си? Сега имам две тегления в казино Raptor. Първият е завършен 18/3, а другият 23/3. И никакви пари. Те пишат различни извинения, понякога, че чакат някакъв отговор от своя доставчик на плащания, а понякога, че са получили някакъв отговор от него. 21 дни чаках пари от първото теглене. Не е добре.
Have you got your money yet? I have two withdrawals on Raptor casino now. The first was completed the 18/3 and the other 23/3. And no money. They write different excuses, sometimes that they are waiting for some answer from their Payment provider and sometimes that they have gotten some answer from them. Its 21 days that I’ve waited for money from the first withdraw. Not ok.
Чували ли сте за нашата секция за оплаквания? Може да ви даде шанс да ви помогне, като подадете жалбата. Вижте го тук:
Have you heard about our complaint section? Could give you a chance to help you out by submitting the complaint. Check it out here:
Получихте ли парите си от Raptor, отколкото чакам вече 15 дни и те просто искат купища документи от мен през цялото време.
Have you received your money from Raptor than I have been waiting now for 15 days and they just want loads of documents from me all the time.
Har du fått dina pengar ifrån Raptor än jag har väntat nu i 15 dagar och de vill bara ha massor av dokument av mig hela tiden.
Съжалявам, че се намесвам. Току-що проверих, плейърът изведнъж спря да отговаря на жалбата . Понякога това се случва, когато печалбите пристигнат. Все пак не е правило.
Имате ли нужда от помощ, може би?
Sorry to step in. I just checked the player suddenly stopped responding to the complaint. Sometimes it happens when the winnings arrive. Though, it's not a rule.
Do you need any help, perhaps?
Здравейте, да, имам същия проблем. Няма пари.
Hi, yes I have the same problem. No money.
Hej, ja jag har samma problem. Inga pengar.
Знам, видях оплакването ви. Е, успех с това...
Имате ли представа какво не е наред във вашия случай?
I know, I saw your complaint. Well, good luck with that...
Do you have any idea what seems to be wrong in your case?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.