ФорумКазинаКазино ниво нагоре

Казино ниво нагоре

преди 3 години от paclmaya
|
3219 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години

На 12 ноември си позволих да направя депозит чрез skrill с 200% бонус.


Случи се следното - той беше прехвърлен от банката, но кацна едва на 17.11.20 г. по сметката на ниво нагоре, след като няколко пъти се намесих, че парите са дебитирани - бе показана и разписка.


Влязох в endeffect - вместо 200% само 100 - но не казах нищо, защото мислех, че се радвам, че 50-те евро са там.


За моя изненада нямаше Play'n Go, въпреки че се предлага, поне ако дойдете на сайта.


И трябва да се каже, че тези игри не се чувстват добре. Не знам за вас, но знаете усещането, когато играете слот и нещо не се побира.


СЛЕД КАТО се почувствах като 200 завъртания, но определено беше повече и нито едно от безплатните завъртания не беше постигнато, чувството ми се потвърди, че тук нещо не е наред.


Не искам да предполагам нищо за казиното - но чувството за благополучие тук не е - всъщност не от самото начало.


Оформлението е твърде тъмно, нещо подобно на казината, които всъщност не са добри за своите клиенти.



Автоматичен превод:
paclmaya
преди 2 години

Уважаеми екип на Paclmaya и Casino Guru,


Благодаря ви много, че отделихте време да публикувате отзивите си за казино LevelUp.

Всеки коментар, който получаваме, е високо оценен, тъй като ни помага да разберем по-добре проблемите, с които се сблъскват играчите, за да можем да предприемем действия и да предотвратим повторното възникване на тези проблемни проблеми.

Нашият екип би искал да хвърли светлина върху възникналата ситуация и да ви даде повече подробности за този случай.

Първо, дълбоко съжаляваме за забавянето при обработката на депозита, с който играчът се е сблъскал. В действителност такива ситуации са рядкост и обикновено няма проблеми с навременното кредитиране на плащанията. Събрахме обаче необходимата информация, за да прехвърлим случая на доставчика на плащания за разследване и направихме всичко възможно да разрешим този проблем. Веднага след като получихме отговор, играчът беше информиран по имейл и средствата бяха кредитирани в баланса на играча. Поради участието на трета страна, а именно плащане към доставчика, който обработва транзакцията, за съжаление не можем да повлияем пряко на бързината на разрешаването на проблема.

На второ място, бихме искали да обърнем вашето внимание на факта, че условията на специалната оферта са посочени в имейла, който сте получили от нас. Нашата промоция от 200% означава 100% депозит и 100% бонус. Освен това, преди да ги издадете, сте били информирани чрез чата за тях. Както беше рекламирано, получихте 50 EUR (100% депозит) и 50 EUR (100% бонус), така че салдото беше общо 100 EUR. Ако условията за бонус не отговарят на очакванията на играча, той е свободен да анулира бонуса.

За съжаление, някои доставчици могат да бъдат ограничени до определени държави. Независимо от това, ние искаме да ви кажем, че все още има много най-добри доставчици, от които да избирате, и ние постоянно правим това разнообразие още по-голямо. Ако имате някакви проблеми или се нуждаете от помощ по какъвто и да е въпрос, нашият екип за поддръжка работи денонощно, за да предостави помощ по всяко време на деня.

Оценяваме вашето публично изявление и сме сигурни, че нашият екип внимателно разглежда подробностите по всеки случай, за да гарантира, че всеки проблем е решен кратко и безотказно.

С цялото си сърце се надяваме на разбиране и ви пожелаваме успех и късмет!


Всичко най-хубаво,

Екип на казино LevelUp

Автоматичен превод:
LevelUp Casino
преди 2 години

Здравейте екип на казино LevelUp,

Благодаря ви, че се върнахте към случая. Когато четях отговора ви, едно нещо наистина привлече вниманието ми. Говоря за условията за бонус. Как работят бонусите във вашето казино? Разбирам ли правилно, че когато рекламирате 200% бонус промоция, това всъщност означава, че когато играч депозира 100, той получава още 100, но не 200 като бонус пари?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Скъпи Даниел,


Благодаря ви, за вашия въпрос!

Бихме искали да отбележим, че в този случай това беше специална промоция, която беше рекламирана по имейл и бяха посочени всички условия за бонус. Също така, нашите мениджъри за поддръжка са винаги готови да предоставят на играчите цялата информация при поискване чрез чат на живо или имейл.

Нека да обясним как работят нашите редовни промоции от нашия уебсайт. Например, ние предлагаме на първия депозит 100% от сумата на депозита + 100 FS и това означава, че играчът на депозит от 100 EUR ще получи още 100 EUR бонус средства.

Моля, обърнете внимание, че всяка рекламирана промоция има подробно описание, за да запознае играча с условията на бонуса преди игра.

Ако имате някакви допълнителни въпроси, не се колебайте да попитате!


Поздрави,

Екип на казино LevelUp

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Някой в Австралия изтеглял ли е от това казино преди? и колко време отне възстановяването на средствата?

Автоматичен превод:
adambugg81
преди 8 месеца

За съжаление нямам точни отговори за вас - вместо това нещо като съвет. Опитахте ли да прегледате потребителската оценка?

https://casino.guru/levelup-casino-review#tab=js-tab-reviews

Говорейки за рейтинга, не бих спрял дотук – вижте и индекса за безопасност:

https://casino.guru/levelup-casino-review#tab=js-tab-reputation

Не е лош избор, ако питате мен, но аз разчитам само и на двата източника. Никога не съм играл там.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини