Здравей, за каква награда говориш? Успяхте ли да спечелите нещо и сега го чакате? Играл ли си на турнири? Какво казино?
Мисля, че най-добрият начин да разберете е да попитате екипа за поддръжка или чат на живо, ако искате да знаете нещо.
Ще чакам отговора. 🙂
Hi, what prize are you talking about ? Did you manage to win something and now you're waiting for it ? Have you played any tournaments? What casino?
I think the best way to find out would be to ask the support or live chat if you want to know something.
I will wait for the answer. 🙂
Националкачино
Да миналия петък и поддръжката не ми отговаря
Nacionalcacino
Yes last Friday and support does not answer me
Nacionalcacino
Si el viernes pasado y soporte no me contesta
Бихте ли споделили връзката към казиното? Опитахте ли да напишете имейл? Имат ли някакви условия, на които трябва да отговаряте, за да спечелите или нещо подобно?
Could you please share the link to the casino ? Have you tried writing an email ? Do they have any conditions you have to meet to get a win or something ?
Ако ми поискаха някакви документи, които трябваше да им дам, преминах всичко и все още нямам отговор за наградата си.
И истината е, че той е подготвил нещо за мен
If they asked me for some documents that I had to give them, I passed everything and I still haven't had a response for my prize.
And the truth is that he has something prepared for me
Si me pidieron unos documentos que tenía que pasarle le pase todo y todavía no eh tenido repuesta del premio mio.
Y la verdad me tiene algo preparada
Значи според това, което казвате, вие сте се потвърдили успешно? Пробвали ли сте чат на живо, за да знаете какво да правите, дали да изчакате или все още трябва да се направи нещо?
So according to what you say you have successfully verified yourself ? Have you tried the live chat to know what to do, whether to wait or whether something still needs to be done ?
В чата на живо ми казаха, че съм потвърден и че просто трябва да изчакам да ме депозират и след това ми казаха, че са ме помолили за превода, който направих през astropay, добре, изпратих им го, изпратих всичко поискаха ме и истината е, че нищо, няма решение и истината е, че съм разочарован от казиното, докато казиното не ме блокира, защото не знам. Но о, добре, няма значение, това е. Но се надявам да не се случи на друг човек, който се опитва да играе и да може да изтегли нещо. Да не им се случи това, което ми се случи. Можете да затворите този случай. Няма смисъл да продължавам с това повече.
С това съм от юли, казино гуру, много ти благодаря за всичко.
In live chat they told me that I was verified and that I just had to wait for them to deposit me and then they told me that they asked me for the transfer that I did through astropay, well I sent it to them, I sent everything they asked me for and the truth is, nothing, no solution and the truth is I am disappointed with the casino until the casino blocked me because I don't know. But oh well, it doesn't matter, that's it. But I hope it doesn't happen to another person who tries to play and be able to withdraw something. May what happened to me not happen to them. You can close this case. There is no point in continuing with this anymore.
I've been with this since July, casino guru, thank you very much for everything.
En chat en vivo me dijo que fui verificada que solo tenía que esperar que me depositaran y después me dijeron que me pedía la transferencia que ise por astropay bueno se las mande mandé todo lo que me pedían y la verdad nada ninguna solución y la verdad estoy desepcionada del casino asta q me bloqueo el casino porque no lo se. Pero bueno no importa ya está. Pero ojalá no le pase a otra persona que intenta jugar y poder sacar algo. Q no le pase lo q me pasó a mí. Pueden cerrar este caso. Ya no tiene caso que sigan con esto.
Estoy desde julio con esto ya está casino gurú muchas gracias por todo.
Здравейте, въпреки че знам, че това не е приятна ситуация, не се отказвайте, виждам, че случаят продължава и Петър отново се опитва да вземе нещо от казиното. Опитайте се да издържите до края, защото вярвам, че може да се получи добре.
Мислиш ли, че можеш да го направиш?
Hi, although I know this is not a pleasant situation, don't give up, I can see that the case is going on and Peter is trying to get something from the casino again. Try to hold on until the end because I believe it could turn out well.
You think you can do it?
здравей как си Благодаря ви много за насърчението, но разбира се... Благодаря ви много предварително.
Hi, how are you? Thank you very much for your encouragement, but of course... Thank you very much in advance.
Hola cómo le va, muchas gracias por tus ánimos pero claro que si... Desde ya muchas gracias
Определено се радвам, че взехте това решение, защото ако казиното не се беше опитало да разреши проблема и ние бяхме на ваша страна, то щеше да получи черни точки и индексът на безопасност щеше да бъде понижен. Но ще видим как ще се развие, защото Питър го вижда повече от мен.
Успех.☘️
I'm clearly glad you made that decision, because if the casino hadn't tried to resolve it and we were on your side, then it would have gotten black points and the safety index would have been lowered. But we'll see how it turns out, because Peter sees it more than I do.
Good luck.☘️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.