ФорумКазинаКазино награда

Казино награда

преди 4 месеца от Natymen
|
835 преглеждания 11 отговора |
|
преди 4 месеца

Здравейте, искам да знам колко време отнема изплащането на наградите

Автоматичен превод:
Natymen
преди 4 месеца

Здравей, за каква награда говориш? Успяхте ли да спечелите нещо и сега го чакате? Играл ли си на турнири? Какво казино?

Мисля, че най-добрият начин да разберете е да попитате екипа за поддръжка или чат на живо, ако искате да знаете нещо.

Ще чакам отговора. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Националкачино

Да миналия петък и поддръжката не ми отговаря

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ако спечелих в casino boo casino миналия петък


Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Natymen
преди 4 месеца

Бихте ли споделили връзката към казиното? Опитахте ли да напишете имейл? Имат ли някакви условия, на които трябва да отговаряте, за да спечелите или нещо подобно?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Ако ми поискаха някакви документи, които трябваше да им дам, преминах всичко и все още нямам отговор за наградата си.

И истината е, че той е подготвил нещо за мен


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Casino Boo извади наградата миналия петък и все още нямам отговор

Автоматичен превод:
Natymen
преди 3 месеца

Значи според това, което казвате, вие сте се потвърдили успешно? Пробвали ли сте чат на живо, за да знаете какво да правите, дали да изчакате или все още трябва да се направи нещо?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

В чата на живо ми казаха, че съм потвърден и че просто трябва да изчакам да ме депозират и след това ми казаха, че са ме помолили за превода, който направих през astropay, добре, изпратих им го, изпратих всичко поискаха ме и истината е, че нищо, няма решение и истината е, че съм разочарован от казиното, докато казиното не ме блокира, защото не знам. Но о, добре, няма значение, това е. Но се надявам да не се случи на друг човек, който се опитва да играе и да може да изтегли нещо. Да не им се случи това, което ми се случи. Можете да затворите този случай. Няма смисъл да продължавам с това повече.


С това съм от юли, казино гуру, много ти благодаря за всичко.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Natymen
преди 2 месеца

Здравейте, въпреки че знам, че това не е приятна ситуация, не се отказвайте, виждам, че случаят продължава и Петър отново се опитва да вземе нещо от казиното. Опитайте се да издържите до края, защото вярвам, че може да се получи добре.

Мислиш ли, че можеш да го направиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

здравей как си Благодаря ви много за насърчението, но разбира се... Благодаря ви много предварително.

Автоматичен превод:
Natymen
преди 2 месеца

Определено се радвам, че взехте това решение, защото ако казиното не се беше опитало да разреши проблема и ние бяхме на ваша страна, то щеше да получи черни точки и индексът на безопасност щеше да бъде понижен. Но ще видим как ще се развие, защото Питър го вижда повече от мен.

Успех.☘️

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини