НачалоФорумКазинаКазино награда

Казино награда

 от Natymen
|
1 507 преглеждания 11 отговора |
|

Здравейте, искам да знам колко време отнема изплащането на наградите

Автоматичен превод:
Natymen

Здравей, за каква награда говориш? Успяхте ли да спечелите нещо и сега го чакате? Играл ли си на турнири? Какво казино?

Мисля, че най-добрият начин да разберете е да попитате екипа за поддръжка или чат на живо, ако искате да знаете нещо.

Ще чакам отговора. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Националкачино

Да миналия петък и поддръжката не ми отговаря

Автоматичен превод:

Ако спечелих в casino boo casino миналия петък


Edited
Автоматичен превод:
Natymen

Бихте ли споделили връзката към казиното? Опитахте ли да напишете имейл? Имат ли някакви условия, на които трябва да отговаряте, за да спечелите или нещо подобно?

Автоматичен превод:
Jaro

Ако ми поискаха някакви документи, които трябваше да им дам, преминах всичко и все още нямам отговор за наградата си.

И истината е, че той е подготвил нещо за мен


Автоматичен превод:

Casino Boo извади наградата миналия петък и все още нямам отговор

Автоматичен превод:
Natymen

Значи според това, което казвате, вие сте се потвърдили успешно? Пробвали ли сте чат на живо, за да знаете какво да правите, дали да изчакате или все още трябва да се направи нещо?

Автоматичен превод:

В чата на живо ми казаха, че съм потвърден и че просто трябва да изчакам да ме депозират и след това ми казаха, че са ме помолили за превода, който направих през astropay, добре, изпратих им го, изпратих всичко поискаха ме и истината е, че нищо, няма решение и истината е, че съм разочарован от казиното, докато казиното не ме блокира, защото не знам. Но о, добре, няма значение, това е. Но се надявам да не се случи на друг човек, който се опитва да играе и да може да изтегли нещо. Да не им се случи това, което ми се случи. Можете да затворите този случай. Няма смисъл да продължавам с това повече.


С това съм от юли, казино гуру, много ти благодаря за всичко.

Edited
Автоматичен превод:
Natymen

Здравейте, въпреки че знам, че това не е приятна ситуация, не се отказвайте, виждам, че случаят продължава и Петър отново се опитва да вземе нещо от казиното. Опитайте се да издържите до края, защото вярвам, че може да се получи добре.

Мислиш ли, че можеш да го направиш?

Автоматичен превод:
Jaro

здравей как си Благодаря ви много за насърчението, но разбира се... Благодаря ви много предварително.

Автоматичен превод:
Natymen

Определено се радвам, че взехте това решение, защото ако казиното не се беше опитало да разреши проблема и ние бяхме на ваша страна, то щеше да получи черни точки и индексът на безопасност щеше да бъде понижен. Но ще видим как ще се развие, защото Питър го вижда повече от мен.

Успех.☘️

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини