ФорумКазинаКазино Mr Slotty

Казино Mr Slotty

преди 2 години от groundaffect
|
3090 преглеждания 19 отговора |
|
преди 2 години

Здравейте, минаха почти 21 дни (с изключение на почивните дни) направих искането си за теглене. Не знаех за репутацията на Mr Slotty Casino. Проверих ревютата им онлайн и за мой шок това е ужасно казино в тази епоха как такива престъпници могат да работят законно онлайн ?Казаха ми, че ще бъда уведомен от отдела много скоро, след като направят всичките си проверки, измина почти месец, сумата, която търся е само няколкостотин паунда, но всичко е свързано с главници и направих своя депозит в добросъвестно, така че някакви предложения как мога да си върна парите от това казино?

Поздрави.

Автоматичен превод:
groundaffect
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам, в беда си.

Жалко, че не сте проверили този сайт по-рано - ние се опитваме да предупредим играчите, че това казино дори няма лиценз 🙁. Останалото вижте сами:

file

Е, създаването на онлайн казино е същото като стартирането на нова компания. Доста лесно, бих казал. От играчите зависи дали ще решат да играят там или другаде. Честно казано, казината дори не трябва да работят под никакъв лиценз, ако решат да го направят.

Чувствайте се свободни да проверите всички решени оплаквания при г-н Sloty, за да видите, че проблемът почти винаги е забавеното плащане.

Да се надяваме, че ще ви бъде платено.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте, много благодаря и наистина оценявам за отговора, мога да разбера, че е моя грешка, но това е кражба през деня. Имам предвид как на такива измамници е разрешено да работят онлайн в сърцето на нашата общност, няма наблюдател или отдел, който следи такива измамници? не е казино, а чиста измама и иронията е, че никой не предприема никакви действия за тези каубои? тревожно е... смятате ли, че трябва да се свържа с банката си, тъй като използвах дебитната си карта за депозитите?🙁


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, groundaffect, не позволявайте на никого да измисли, че вината е ваша, дори и вие, ние вярваме, че тези казино са печалби, те казват, че ние сме лошите момчета, добре, ние не сме, макар че бях лош, аз чакам само 17 дни, но казиното затвори сметката ми и сега няма да ми плати, ЗАЩО, защото те излъгаха да казиното не ме, така или иначе просто искам да кажа не се отказвайте, вземете печалбите си

Автоматичен превод:
Sherryd
преди 2 години

Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона "Отговор", сочеща наляво стрелка, в противен случай получателят няма да бъде уведомен за публикацията ви и отговорът може да се забави.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, много благодаря и наистина оценявам за отговора, мога да разбера, че е моя грешка, но това е кражба през деня. Имам предвид как на такива измамници е разрешено да работят онлайн в сърцето на нашата общност, няма наблюдател или отдел, който следи такива измамници? не е казино, а чиста измама и иронията е, че никой не предприема никакви действия за тези каубои? тревожно е... смятате ли, че трябва да се свържа с банката си, тъй като използвах дебитната си карта за депозитите?🙁


Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей,

ние се опитваме да помогнем на цялата общност, честно казано, може да служим като посредник между играча и казиното, тъй като не сме регулатор, нито официален орган.

Бих казал, че истинските измамници знаят, че са практически недосегаеми, или трябва да кажа недостижими, поради липсата на какъвто и да е лиценз. Можете да опитате да съдите такива хора, но според мен ще работи само ако ги намерите.

Да се върнем на въпроса ти, говориш за връщането на пари, прав ли съм? Мисля, че няма да навреди. Съжалявам, вероятно няма да получите плащане от казиното, предполагам.

Така че нека опитаме банката.

Автоматичен превод:
Sherryd
преди 2 години

Благодаря, приятелю и се надявам да си върнеш парите от тези мошеници, моите най-добри пожелания към теб...

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря Радка за отговора, не въпросът ми не беше за връщане на пари в казиното, исках депозита, който направих, беше от банкова ДЕБИТНА КАРТА, мислите, че ако повдигна проблема с моята банка, може да успеят да ми върнат сумата, която използвах за моя депозит знам, че няма да получа печалбите си

Автоматичен превод:
groundaffect
преди 2 години

Същото и на теб приятелю, всичко най-добро на теб 😎

Автоматичен превод:
Sherryd
преди 2 години

Може да е разумно да избягвате всички тези казина. Нямам категорични доказателства, но вярвам, че всички са от един и същ оператор Global Games Tech file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря Радка за отговора, не въпросът ми не беше за връщане на пари в казиното, исках депозита, който направих, беше от банкова ДЕБИТНА КАРТА, мислите, че ако повдигна проблема с моята банка, може да успеят да ми върнат сумата, която използвах за моя депозит знам, че няма да получа печалбите си

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей земен ефект,

Съжалявам - моя грешка с връщането на пари.

Разбира се, пробвай в банката. По-добре е от нищо, тъй като изглежда, че това казино не се грижи за своите играчи.

Любопитен съм дали вашата банка може да възстанови сумата, моля, уведомете ни.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Добре, ще изчакам още няколко дни, може да получа средствата си от казиното, ако не, тогава ще се свържа с моята банка и, разбира се, ще ви държа в течение.. приятен ден, хора..

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

те са чисти измамници...🙁и иронията е, че няма кой да хване тези крадци..🙁(((

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре, ще изчакам още няколко дни, може да получа средствата си от казиното, ако не, тогава ще се свържа с моята банка и, разбира се, ще ви държа в течение.. приятен ден, хора..

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, groundaffect.

Бихте ли отговорили на няколко въпроса, свързани с вашата жалба, моля?

Можете да го направите тук .

Благодаря ви и бъдете здрави.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Скъпа Радка, твоята любезна колежка Кристина се занимава с жалбата. Току-що й изпратих имейл във връзка с жалбата...с няколко екранни снимки на състоянието на моя акаунт в казино и комуникацията в чата...

благодаря, вие вършите невероятна работа, това ще помогне и ще даде толкова много информираност на хората за измамните онлайн казина....

Поздрави

Автоматичен превод:
groundaffect
преди 2 години

Здравей, groundaffect,

това звучи доста полезно. Да се надяваме, че това казино ще обърне малко внимание на всичко, което бихме искали да проучим. Винаги е малко трудно, когато се работи с всяко казино с толкова ниска репутация...

Както и да е, благодаря ви за положителните отзиви, ще се видим с всичките си колеги следващата седмица на конференцията на нашата компания, така че ще препратя вашата оценка лично там. 🙂



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте, само малко актуализация, попаднах на много услужливо и любезно обслужване на клиенти в г-н Slotty, той ме увери, че ще се свърже с финансовия си отдел и ще разгледа въпроса за предстоящото ми теглене и този следобед получих имейл от него, че Финансовият отдел най-накрая започна да организира тегленето ми, виждам също, че състоянието на моето теглене също се е променило, така че има лъч надежда, че може да си върна парите...

Благодаря

Автоматичен превод:
groundaffect
преди 2 години

Здравейте!

Вече мина седмица? Е, наистина най-доброто време за някои действия.

Благодаря за тази актуализация. Ако ще свърши работа, трябва да споделиш името му, предполагам.

Стискам палци!


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Е, малка лоша новина тази сутрин проверих акаунта си на Mr Slotty, транзакцията за теглене не можа да бъде завършена поради споменатата причина „Липсваше местоположение на града" и сега средствата се върнаха в акаунта ми. Направих нова нова заявка за теглене тази сутрин и Бог знае колко време Трябва да чакам сега...много разочароващо 🙄Все още е извън въображението ми как е разрешено да се управляват такива казина, това е явна измама и пране на пари и властите сякаш си затварят очите за това.

За разбирането,

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
groundaffect
преди 2 години

Здравейте,

Това не очаквам да чуя 🙁.

Чудя се, проверихте ли дали местоположението на града липсва някъде?

Властите могат да реагират само ако им обърнете внимание на този проблем. Това работи без лиценз, така че най-доброто, което можете да направите, е никога да не играете в такова казино отново.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини