Хм, значи наближава споменатият срок. Но бих искал да знам какъв е проблемът на казиното с вашия адрес или каква е причината да не приеме този документ? Тъжно е, когато играч попадне в подобна ситуация, в която казваш, че не си спечелил нищо. Ако случаят продължи повече от 14 дни и нищо не се помръдне преди това, бих ви препоръчал да подадете жалба тук: https://casino.guru/complaints
Що се отнася до това да не играя повече в казиното, не ви обвинявам, ако съм честен и вероятно бих избрал казино, където не са се случвали подобни проблеми.
Въпреки това определено смятам, че винаги е добре да разглеждате потребителски отзиви или оплаквания, защото това са реални преживявания на играчи и могат да ви помогнат при вземането на решение, когато избирате ново казино. Засега няма почти нищо за това казино, но виждам, че що се отнася до оплакванията, играчът се справя с подобен проблем като вас. https://casino.guru/kwiff-casino-player-s-winnings-are-being-held-due
Както и да е, ако откриете нова информация, уведомете ни.
Надявам се ситуацията ви да се разреши и накрая да останете доволни.
Hm, so it's getting close to the mentioned deadline. But I would like to know what is the casino's problem with your address, or what reason it has for not accepting this document ? It's sad when a player gets into a situation like this, where you say that you haven't won anything. If the case lasts more than 14 days and nothing moves before then, I would recommend you to file a complaint here: https://casino.guru/complaints
As for not playing at the casino anymore, I don't blame you if I'm honest and I'd probably choose a casino where similar problems haven't occurred.
However, I definitely think it's always good to look at user reviews or complaints, because these are real experiences of players and could help you in your decision making when choosing a new casino. So far, there is almost nothing about this casino, but I can see that as far as complaints are concerned, the player is dealing with a similar problem as you. https://casino.guru/kwiff-casino-player-s-winnings-are-being-held-due
Anyway, If you find out any new information, let us know.
I hope your situation will be resolved and you will be satisfied in the end.
Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод: