ФорумКазинаКазино Kwiff не плаща моето теглене

Казино Kwiff не плаща моето теглене

преди 8 месеца от Nina46
|
898 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 8 месеца

Направих теглене и казиното прави всичко възможно да не го плати .. всичките ми документи са легитимни за проверка на адреса, но отказват да изключат банковите ми извлечения

Автоматичен превод:
Nina46
преди 8 месеца

Хей. Съжалявам, че сте в подобна ситуация. Както виждам, вашият акаунт все още не е напълно верифициран.

Затова опитахте ли да попитате казиното какъв е конкретният проблем с банковото ви извлечение и защо те не искат да го приемат? Останалите документи изрядни ли бяха?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, изпратих различни банкови извлечения по имейл и отново ще ги изпратя и изтеглих .. те просто не искат да ми платят парите, дори това да не са печалби, току-що върнах загубеното .. преди казиното да ми плати малки тегления в акаунта ми, без да ме питате за документи.. както и да е, аз съм регистриран в хиляди онлайн казина с този адрес, само Kwiff реши да не верифицира акаунта ми. Също така съм проверен клиент на Trustpilot със същия адрес.. Просто искам парите си и обещавам, че никога няма да играя в Kwiff .. преди го харесвах, но сега не го препоръчвам дори на враговете си

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Nina46
преди 8 месеца

Значи проблемът за казиното е, че имате различни банкови извлечения или проблемът ви е с адрес, който казиното не може да провери? Обикновено, ако теглите малки суми, казиното може да реши дали има нужда от документи от вас или не. Разбира се, ако играчът спечели по-голяма сума, казиното обикновено изисква документите за пълна проверка или за някаква допълнителна проверка.

Както и да е, откога продължава вашата ситуация? Даваме на казиното 14 дни, за да обработи тегленето или да завърши KYC процеса. Информирай ни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Вече почти десет дни .. Изпратих адреса в банковите извлечения, свързани с картата, която използвам, за да депозирам в казиното .. фишът ми за плащане също е на този адрес .. нищо нередно в адреса ми .. навсякъде, където съм регистриран на този адрес.. Казиното просто не иска да плати тегленето.. дори това да не е печалба, току-що върнах парите си, които бяха депозирани..

След като казиното изплати моето теглене, обещах никога повече да не играя в него.. има други казина, където много лесно потвърдиха акаунта ми.. никога не съм имал този проблем. Когато четях рецензиите в Trustpilot, никога не съм предполагал, че това ще ми се случи

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Nina46
преди 8 месеца

Хм, значи наближава споменатият срок. Но бих искал да знам какъв е проблемът на казиното с вашия адрес или каква е причината да не приеме този документ? Тъжно е, когато играч попадне в подобна ситуация, в която казваш, че не си спечелил нищо. Ако случаят продължи повече от 14 дни и нищо не се помръдне преди това, бих ви препоръчал да подадете жалба тук: https://casino.guru/complaints

Що се отнася до това да не играя повече в казиното, не ви обвинявам, ако съм честен и вероятно бих избрал казино, където не са се случвали подобни проблеми.

Въпреки това определено смятам, че винаги е добре да разглеждате потребителски отзиви или оплаквания, защото това са реални преживявания на играчи и могат да ви помогнат при вземането на решение, когато избирате ново казино. Засега няма почти нищо за това казино, но виждам, че що се отнася до оплакванията, играчът се справя с подобен проблем като вас. https://casino.guru/kwiff-casino-player-s-winnings-are-being-held-due

Както и да е, ако откриете нова информация, уведомете ни.

Надявам се ситуацията ви да се разреши и накрая да останете доволни.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини