ФорумКазинаКазино Iwild не изпраща депозит

Казино Iwild не изпраща депозит

преди 1 месец от castellogianmichele
|
422 преглеждания 7 отговора |
|
преди 1 месец

Направих депозит чрез банков превод, но нищо не пристига в игралната ми сметка, чакам повече от 12 часа, но банковата ми сметка се показва като открадната, моля, помогнете ми, също подадох жалба при вас и тя е в очакване на проверка на вашия сайт, filefilefile

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Свързах се и с финансовия отдел, но никой не ми отговаря и не ми казва нищо по въпроса

Автоматичен превод:
преди 1 месец

До днес нищо не е пристигнало, никой от отдела не ми отговаря

Автоматичен превод:
castellogianmichele
преди 1 месец

Здравейте, попитахте ли банката дали всичко е наред? Виждам, че сте писали и на казиното, но ако не работят през почивните дни, вероятно затова не са ви отговорили. Опитайте със сигурност днес или изчакайте, докато ви отпишат и ви уведомят какво може да се случи.

Вие също подадохте жалба, така че ще видим дали нашият екип може да помогне или как ще се развие всичко.

Ако се чуете от казиното, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file Чакам новини

Автоматичен превод:
castellogianmichele
преди 1 месец

Добре тогава, благодаря за отговора. Не мога да разбера много от екранната снимка, защото не я виждам много добре и е невъзможно да се увеличи, но както казах, когато имате нещо ново, уведомете ме.😉

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Решен

Автоматичен превод:
castellogianmichele
преди 1 месец

Отлично, така че се радвам, че беше успешно. Край добър всичко добро.

Мислите ли, че ще дадете още един шанс на казиното? 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини