Здравейте, бихте ли споделили връзката към това казино, защото изглежда, че го нямаме в нашата база данни, ако съм го написал правилно.
Относно самото казино, надявам се, че други играчи ще могат да кажат нещо за него и да ви го препоръчат или да опишат някои от своите преживявания, които са имали тук.
Надявам се, че ще успеете и ако случайно опитате това казино, не се колебайте да ни кажете как се е получило за вас. Разбира се, никога не можете да бъдете твърде предпазливи, така че бъдете внимателни и се опитайте първо да разберете за това.
Късмет. ☘️😉
Hello, could you share the link to this casino because it looks like we don't have it in our database if I spelled it correctly.
Regarding the casino itself, I hope that other players will be able to say something about it and recommend it to you or describe some of their experiences they have had here.
I hope you'll be successful and if you happen to try this casino, don't hesitate to let us know how it went for you. Of course, you can never be too cautious, so be careful and try to find out about it first.
Good luck. ☘️😉
Здравейте и благодаря за линка. Засега го направих пасивно, за всеки случай, преди да го проверим и да имаме повече информация за това казино. Вече го предадох на нашия екип за данни и скоро те ще започнат да „работят" по него. И така, имате ли някакъв опит с това казино?
Hello and thank you for the link. I made it passive for now, just in case, before we check it out and have more info about this casino. I've passed it to our data team already, and soon they will start to "work" on it. So, do you have any kind of experience with this casino?
Добро утро
Не мога да тегля пари без да платя 340 евро такси, възможно ли е?
Good morning
I can't withdraw money without paying €340 in fees, is it possible?
Bom dia
não consigo levantar dinheiro sem pagar 340€ de taxas, será possível?
О, това са твърде големи такси, когато кажете 340 €. От колко време се опитвате да теглите пари и опитвали ли сте да попитате поддръжката как е възможно да трябва да плащате толкова огромни такси за тегленето си? Опитвате ли се да изтеглите голяма сума?
Уведомете ме, за да се опитаме да помогнем.
Oh, that's too big fees when you say 340€. How long have you been trying to withdraw money and have you tried to ask the support how is it possible that you have to pay such huge fees for your withdrawal ? Are you trying to withdraw a large amount ?
Let me know so we can try to help.
Имах 4850 евро в сметката, но каквато и сума да се опитам да изтегля, тя винаги изисква същия курс, не знам дали е фиксиран или за общата сума на баланса. Сега имам 2800 евро и продължава да иска същата сума.
I had €4850 in the account but whatever amount I try to withdraw it always asks for the same rate, I don't know if it is fixed or for the total amount of the balance. Now I have €2800 and it continues to ask for the same amount.
Eu tinha 4850€ na conta mas qualquer que seja a quantia que tente levantar pede sempre a mesma taxa, não sei se é fixa ou é pelo valor total do saldo. Agora tenho 2800€ e continua a pedir o mesmo valor.
Имам един въпрос: сигурен ли си, че това са такси? Възможно ли е вместо това да е несравним лимит на залагане?
Във всеки случай попитайте поддръжката или чатете, създайте екранна снимка и я донесете тук. В случай, че намерите някого онлайн, направете екранна снимка, показваща какво се случва, когато се опитате да изпратите тегленето.
Бих казал, че можем да използваме нещо по-конкретно, с което да работим.
I have one question: are you sure those are fees? Could it be an unmatched wagering limit instead?
In any case, ask the support or chat, create a screenshot, and bring it here. In case you can find anyone online, capture a screenshot showing what is happening when you try to submit the withdrawal.
I'd say we could use something more concrete to work with.
Благодаря ти!
Според моя преводач пише 7% след печалбата. Честно казано, не мога да видя въпроса, само този отговор, въпреки че звучи като автоматичен отговор.
Можете ли любезно да се включите в чат с оператор, който също ще предостави въпроса?
Както и да е, коя опция за плащане възнамерявате да използвате? И намерихте ли тази такса посочена в правилата? Със сигурност бих проверил това.
Thank you!
According to my translator, it says 7% after the winnings. Frankly, I can't see the question, just this answer, although it sounds like an auto-response.
Can you kindly engage in chat with an operator, who will also provide the question?
Anyway, which payment option do you aim to use? And have you found this fee listed in the rules? I would certainly check that out.
Здравейте!
Направих някои проучвания, но честно казано, прегледът далеч не е завършен, изглежда. Благодарение на вашия интерес обаче сега имам възможност да поискам допълнителни подробности, което също означава, че бих искал малко да го ускоря. 😉
За щастие ще помогне малко!
Hey there!
I did some research, but frankly, the review is far from complete, it seems. Thanks to your interest, though, I now have a chance to ask for further details, which also means I'd like to speed it up a bit. 😉
Luckily, it will help a little!
О, това е доста, бих казал, обикновено е необходим депозит за проверка, но не бих казал, че е толкова висок. Вече имате потвърден акаунт в казино?
Кажи ми.
Oh, that's quite a lot I'd say, usually a verification deposit is necessary but I wouldn't say it's that high. You already have a verified casino account ?
Let me know.
Хей. Ако имате това чувство, просто се придържайте към него. Мога ли да попитам дали вече сте депозирали или сте играли с бонус там? Вашият акаунт потвърден ли е или още не?
Hey. If you have this feeling, just go with it. May I ask if you have deposited already, or played with a bonus there? Is your account verified, or not yet?
Здравейте. Всъщност беше ли бонус без депозит или вие сте депозирали парите там? Както виждате, не разбирам напълно. Искате да кажете, че вашият акаунт е потвърден, така ли е? Ако смятате, че имате нужда от помощ от нашия екип за оплаквания, просто ни уведомете, моля, и ние ще ви отведем там.
Hello. Was it actually a no deposit bonus, or have you deposited the money there? As you can see, I do not fully understand. Are you saying your account is verified, is that right? If you feel like you need some help from our complaint team just let us know, please, and we will lead you there.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.