преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kazaboom Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Мисля, че е наистина страхотно, когато условията за бонуси са написани грешно или това правило не трябва да съществува по този начин, но все още е там и говорите с агента в чата на живо и го разбирате правилно, това е хитът на годината хахаха
Мисля, че е наистина страхотно, когато условията за бонуси са написани грешно или това правило не трябва да съществува по този начин, но все още е там и говорите с агента в чата на живо и го разбирате правилно, това е хитът на годината хахаха
I think it's really great when bonus conditions are spelled wrong or this rule shouldn't exist like that but it's still there and you talk to the agent in the live chat and you get it right that's the hit of the year hahaha
I think it's really great when bonus conditions are spelled wrong or this rule shouldn't exist like that but it's still there and you talk to the agent in the live chat and you get it right that's the hit of the year hahaha
Ich Finde es echt Klasse wenn Bonusbedingungen falschgeschrieben werden bzw diese Regel so nicht existieren dürften aber sie dennoch trozdem da ist und man den Agenten im Livechat darauf anspricht und man noch recht bekommt das ist der Knaller des jahres hahaha
I think it's really great when bonus conditions are spelled wrong or this rule shouldn't exist like that but it's still there and you talk to the agent in the live chat and you get it right that's the hit of the year hahaha
Можете ли да обясните какъв е смисълът на всички тези печатни екрани, моля?
Защото вярвам, че никой няма да отдели време да го прочете изцяло без никаква допълнителна представа. 🙂
Can you explain what is the point of all those printscreens, please?
Because I believe that no one will take the time to read it in full without any further clue. 🙂
Това е, защото исках да се регистрирам, но намерих тази точка в условията на бонуса, така че отидох при агента и говорих с него и както можете да видите на екранните снимки, разговорите са с агента!
Да, мисля, че повечето хора не отделят време да прочетат правилата и условията на бонуса, защото ги мързи или не искат. Така възникват проблемите с плащанията, очаквах по-добър и хубав отговор от теб, но ти май изобщо не си наясно с проблема, иначе нямаше да даваш такава информация.
Просто исках да посоча грешка и да предупредя другите играчи или да я архивирам със снимки на екрана, но това вероятно е моята благодарност за тази много лоша постъпка!
Благодаря довиждане
It's because I wanted to register but I found this point in the bonus conditions, so I went to the agent and spoke to him and as you can see on the screenshots, the conversations are with the agent!
Yes, I think that most people don't take the time to read the bonus terms and conditions because they are too lazy or don't want to and. This is how problems arise with payments, I would have expected a better and nicer answer from you, but you don't seem to be aware of the problem at all, otherwise you wouldn't have given such information.
I just wanted to point out an error and warn other players or back it up with screenshots, but that's probably my thanks for this very bad deed!
Thank you goodbye
Es geht daraum das ich mich registrieren wollte aber ich den Bonusbedingungen diesen punkt gefunden habe daraufhin bin ich zum agent und habe ihn draufhin angesprochen und wie man sieht auf den screenshots sind die gespräche mit dem agenten !
Ja das denke ich mir das die meisten sich nicht die Zeit nehmen und die Bonusbedingungen zu lesen weil sie zu Faul sind oder es nicht wollen und. so entstehen dann Probleme mit Auszahlungen , von dir hätte ich auch eine bessere und nettere Antwort erwartet aber dir scheint das problem wohl garnicht bewusst zu sein sonst hättst du nicht so eine Auskunft gebene.
Ich wollte nur einen fehler hinweißen und andere spieler warnen bzw. beweiße sichern mit Screenshots aber das ist dann wohl der dank für diese sehr schlechte tat von mir !
Danke auf wiedersehen
Здравейте и благодаря за коментарите и за вашето наблюдение, че сте забелязали тази точка в правилата и условията. Този факт може да бъде полезен за други играчи да решат да избягват това казино. Както можете да видите тук, това казино има лоша репутация от рейтингите на Casino Guru. Определено бих избрал друго казино, за да играя. И съм сигурен, че колегата не е имал намерение да звучи обидно, ако го възприемате така. Бъдете здрави и благодаря!
Hello and thanks for the comments and for your observation that you noticed this point in the terms and conditions. This fact may be useful for other players to decide to rather avoid this casino. As you can see here, this casino has bad reputation by Casino Guru ratings. I would definitely chose another casino to play. And I am sure my colleague had no intention to sound offensive, if you saw it that way. Stay well and thank you!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.