ФорумКазинаKatsubet.com изпраща имейл на промоции, след което казва Не е валидно

Katsubet.com изпраща имейл на промоции, след което казва Не е валидно

преди 2 години от Fever905
|
3128 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Това трябва да е най-досадното нещо в онлайн казино игрите, със сигурност е едно от най-големите ми недоволства.


Регистрирате се в казино въз основа на някаква оферта за добре дошли. Те ви показват офертата за добре дошли на началния екран, преди да се регистрирате. Тогава след регистрацията ви казват, че офертата вече не е валидна или не сте използвали правилния линк или нещо подобно.


Какво ще кажете за този обаче, според мен е хем по-лош, хем е нарушение на правилата.


Казиното ви изпраща по имейл промоция като:


file

И тогава казва:


file

В случай, че не можете да видите, той каза:


За съжаление тази промоционална оферта не е достъпна за вас, защото е за играч, който се е регистрирал чрез специална партньорска връзка.


След това по-късно през деня получавам друг имейл от тях:


file


И той казва:


file


Знам, че е малък за гледане, така че ето изрязване и поставяне:


Нека ви информирам, че този бонус е оферта, предоставена от нашите партньори само за онези играчи, които са се регистрирали с конкретната връзка. За мое съжаление, вашият акаунт не отговаря на условията за получаване на този бонус.


Отговорих с:


Добре, но не разбираш ли, ТИ ми изпрати и двата имейла, а не някой партньор


Хора, не се примирявайте с подобни неща. Не забравяйте да ги извикате и да поискате да го оправят. Фалшивата реклама и промоция е незаконна.




Автоматичен превод:
Fever905
преди 2 години

Здравейте,

позволете ми да обясня, че всяка оферта съдържа бутон, наречен "играй сега" или "изисквай сега" или "изисквай бонус" във вашия случай. Просто трябва да щракнете върху него или да го докоснете, за да получите достъп до бонуса, като използвате правилната връзка.

Това е всичко. 🙂

Друго нещо е, че някои оферти са само за новорегистрирани играчи (те се наричат бонуси за добре дошли), следователно трябва да се регистрирате чрез предоставената връзка, но ако вече сте регистрирали акаунта преди, вие също няма да получите бонуса.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Радка май не си прочел много добре поста който направих.


Знам как да поискам бонус. Те казаха, че и двете не са достъпни за мен, въпреки че самите те ми ги изпратиха по имейл.


Когато ви изпратят имейл с промоция и след това не я уважат, нещо не е наред.


Автоматичен превод:
Fever905
преди 2 години

треска905,

грешиш.

екранът за чат показва този отговор: "за тези играчи, които са се регистрирали с конкретната връзка"

Е, предполагам, че не сте се подписали по този начин.

Сигурен съм, че такива промоции се изпращат на хиляди играчи всеки път, не само на вас. В един идеален свят такива промоции биха били персонализирани и внимателно подбрани за всеки играч поотделно, за съжаление стандартът обикновено е доста различен. След като вашият имейл е в базата данни, най-вероятно ще получите промоции. Съгласен съм, че това не е добра точка за казиното, но може просто да се случи. Мисля, че е наистина безсмислено да изпращате "стартов" бонус на играч, който вече се е регистрирал в сайта, защото такива бонуси най-вероятно са налични само за първа регистрация... И отново - обяснява защо не сте получили бонуса .

Опитайте се да прекратите абонамента си или да попитате казиното всеки път, когато получите такава оферта, или игнорирайте тези, отбелязани като „стартови" или „добре дошли" бонуси 🙂.





Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини