здрасти
Може би бихте могли да обясните тревогата си със собствените си думи. Вярно е, че нашият форум може автоматично да превежда писмен текст на повечето езици, но не може да превежда изображения. Затова съм сигурен, че вашият коментар ще бъде оценен. Освен това забелязах, че този имейл или писмо, както всъщност е написано, се отнася за нещо повече от JustCasino; не се колебайте да повдигнете и това.
Например „с дата 8 септември 2023 г." е най-важната част според мен.
Какво се случи след това предупреждение, чудя се? Имате ли представа, моля?
Hi!
Maybe you could explain your concern in your own words. It is true that our forum can automatically translate written text into most languages, but it cannot translate images. I am therefore certain that your comment would be valued. Additionally, I noticed that this email or letter, as it is actually written, refers to more than just JustCasino; feel free to bring that up as well.
For example, "dated this 8 September 2023" is the most significant part in my opinion.
What has transpired since this warning, I wonder? Do you have a clue, please?
Скъпа Радко…
Просто споделям с вас информацията, която събрах за www.justcasino.com, за да докажа, че това казино не е надеждно.
Dear radka…
I am just sharing with you the information I collected about www.justcasino.com to prove that this casino is not trustworthy.
Уважаеми потребител.
Какво ще кажете за моя въпрос, моля? Може би имате нещо по-ново?
Говорейки за това, играли ли сте някога в това казино и сте ставали свидетели на нещо необичайно или просто сте загрижени?
Боя се, че няма какво да добавим, ако не можем да обсъдим конкретни неща.
Dear user.
How about my question, please? Do you perhaps have something more recent?
Speaking of which, have you ever played in this casino and witnessed something unusual, or are you simply generally concerned?
I fear there is little to add if we can't discuss specifics.
Разбира се, играх в това казино и спечелих два пъти, голяма сума за мен, 300 000 евро, но загубих първия път, защото бях алчен, но вторият път, когато спечелих, започнаха спорове с казиното под претекст за нарушаване правила, които не бяха ясни на играчите. Те също така отмениха залога ми веднъж в игра. Блекджек, когато бях на път да спечеля стрейт флъш и почти два пъти на рулетка, но залагах на големи залози и те също така частично затвориха акаунта ми, тъй като можех да вляза и да поискам теглене, но не можех да играя в нито една игра на уебсайта на казиното www.justcasino.com, без предварително предупреждение, те затвориха акаунта ми и поискаха KYC заявки и аз изпълних всичките им заявки в продължение на около седмица.. След това те изтеглиха цялата сума на печалбите ми и затвориха моя акаунт за постоянно!! Не успяха ли да обобщят тази тема от началото или промениха решението си и отказаха да ми платят?
Of course, I played in this casino and won twice, a large amount for me, 300,000 euros, but I lost the first time because I was greedy, but the second time when I won, disputes began with the casino under the pretext of violating rules that were not clear to the players. They also canceled my bet one time in a game. Blackjack when I was about to win straight flush and almost twice in roulette, but I was betting on large bets, and they also partially closed my account, as I could log in and request a withdrawal, but I could not play In any game on the casino website www.justcasino.com, without prior warning, they closed my account and asked for KYC requests, and I fulfilled all their requests over the course of about a week.. Then they withdrew all the amount of my profits and closed my account permanently!! Weren't they able to summarize this matter from the beginning, or did they change their mind and refuse to pay me?
---------- Препратено съобщение ---------
От: VIP от Връзки с играчи < >
Дата: сряда, 20 ноември 2024 г. в 13:05 ч
Тема: Re: искам телефонно обаждане, моля на арабски, ако е възможно
от тях: Здравей Фахад,
Вашите печалби, когато сте надхвърлили максималния залог, са от седмичния бонус Milky Way.
Тъй като това е бонус, важат правилата и условията за бонуса.
Печалбите отново ще бъдат конфискувани в такъв случай, но ръководството се е съгласило да запази 5000 евро, които да изтеглите.
Игровите сесии са проверени и максималният залог е нарушен, решението на администрацията е окончателно.
Хеба,
VIP акаунт мениджър
от мен: Добре дошла, скъпа.
Това не е първият ми път или първият сайт, в който играя, дори ако има бонус, който има условия. Ако наруша условията, сумата, спечелена от бонуса, ще бъде конфискувана автоматично, а не ръчно. Това се случи с мен, когато акаунтът ми беше закрит. Беше приспаднат от баланса ми. Беше приблизително 137 000 евро и стана приблизително 132 000. Ясно е, че приспадането е ръчно, а не автоматично. Ако това е само парична сума, реално салдо, можете да въведете и да я конфискувате. Знам метода. Искам да проверя в License Curacao. Трябва да има прозрачност и виждам с очите си, че има бонус или баланс.
моите поздрави
от тях: здравей Фахад,
Вашите печалби, когато сте надхвърлили максималния залог, са от седмичния бонус Milky Way.
Тъй като това е бонус, важат правилата и условията за бонуса.
Печалбите отново ще бъдат конфискувани в такъв случай, но ръководството се е съгласило да запази 5000 евро, които да изтеглите.
Игровите сесии са проверени и максималният залог е нарушен, решението на администрацията е окончателно.
Хеба,
VIP акаунт мениджър
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Защо правилата и условията не бяха приложени първия път, когато той спечели същата спорна сума по същия начин, депозит + бонус?
Това е така, защото загубих всичките си печалби, а седмица по-късно решиха да ме лишат от огромната печалба втори път. Освен това организацията на Кюрасао поставя условие за изясняване на играчите, заедно с пълна прозрачност с тях, но къде е тази прозрачност, когато ги помолих за доказателства за твърденията си?
и днес този чат се случва с тях, тя твърди, че това е слабо майки начин име
Ясно и прозрачно ли е поставянето на изображения на екранни снимки за казино играчи като това?
Освен това, както й изпратих по имейл, вижте отговора. Има ли яснота и прозрачност, както се изисква от списъка на организациите в Кюрасао??
---------- Forwarded message ---------
From: VIP from Player Relations <vip@justcasino.com>
Date: Wed, 20 Nov 2024 at 13:05
Subject: Re: i request a phone call please in arabic if possible
To: <falenizi36@gmail.com>
from them: Hello Fahad,
Your winnings where you exceeded the maximum bet were from the Weekly Milky Way bonus.
Since it is a bonus, bonus terms and conditions apply.
Again, the profits will be confiscated in such a case, but the management has agreed to keep 5,000 euros for you to withdraw.
Game sessions have been checked and the maximum bet has been violated, the decision of the administration is final.
Heba,
VIP Account Manager
from me : Welcome, dear.
This is not my first time or the first site I play on, even if there is a bonus that has conditions. If I violate the conditions, the amount won by the bonus will be automatically confiscated, not manually. This is what happened to me when my account was closed. It was deducted from my balance. It was approximately 137,000 euros and became approximately 132,000. It is clear that the deduction is manual, not automatic. If it is just a cash amount, a real balance, you can enter and confiscate it. I know the method. I want to check with License Curacao. There must be transparency and I see with my own eyes that there is a bonus or balance.
my regards
from them: hello Fahad,
Your winnings where you exceeded the maximum bet were from the Weekly Milky Way bonus.
Since it is a bonus, bonus terms and conditions apply.
Again, the profits will be confiscated in such a case, but the management has agreed to keep 5,000 euros for you to withdraw.
Game sessions have been checked and the maximum bet has been violated, the decision of the administration is final.
Heba,
VIP Account Manager
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Why were the terms and conditions not applied the first time when he won the same disputed amount in the same way, deposit + bonus?
This is because I lost all my profits, and a week later they decided to deprive me of the huge profit the second time. Also, the Curacao organization gives a condition for clarification to the players, along with complete transparency with them, but where is that transparency when I asked them for proof of their claims?
and today this chat happens with them she claim its a weakly mikey way name
Is the placement ofscreenshot images clear and transparent to casino players like this?
Also, as I sent to her via email, look at the response. Is there clarity and transparency as required by the List of Curaçao organizations??
здрасти
виждаш ли Сега всички можем да разберем вашата загриженост доста ясно. добра работа!
Тъй като това е доста сложен набор от информация, мисля, че няма да е лоша идея да споменете и оплакването си.
Ако ми позволите малко опростяване, проблемът е, че сте направили по-високи залози от разрешените поради активен бонус. Вие също така признахте, че знаете, че бонусите идват с ограничения, но сте очаквали по-високите от допустимите залози да бъдат отменени „автоматично". Моля, не се колебайте да ме коригирате.
Ключовият момент според мен е как условията очертават последствията от правенето на такива залози, както и действията, предприети от казиното във вашия конкретен случай.
Освен това споменахте интересен въпрос:
" Защо правилата и условията не бяха приложени първия път, когато той спечели същата оспорвана сума по същия начин, депозит + бонус? Това е така, защото загубих всичките си печалби и седмица по-късно решиха да ме лишат от огромната печалба втория път".
Тъй като сте загубили парите, предполагам, че казиното не е трябвало да се занимава със залаганията и не е трябвало да преглежда историята ви на игри, за да разреши тегленето. Когато спечелихте за втори път, успяхте да изпратите теглене - така ли е, моля?
Това за съжаление е напълно различен сценарий; след извършване на тегленето служителите на казиното проверяват дали печалбите са направени в съответствие с всички приложими условия.
Въпреки това, бих искал да поясня, че макар да виждам защо смятате, че е трябвало да знаят, че сте направили такива залози, аз искрено бих предвидил точния сценарий, който току-що описах.
Освен това твърдите, че съобщението е неясно, но как това противоречи на вашето собствено признание, че сте напълно наясно, че всеки бонус има условия? Искам да кажа, как решихте два пъти, че този бонус е от полза за вас, ако тези изисквания не са посочени в екранните снимки? Как очаквахте отмяната на прекалено високите залози, чудя се? Вярвам, че е изключително опасно да приемете бонус, без да сте разбрали напълно условията; освен това изглежда, че сте били наясно с ограниченията.
Въпреки че е много обичайно условията да се обясняват в правилата и условията на бонуса, бих казал, че в един идеален свят съответните правила и условия биха били споменати на същата страница като бонуса. Например, ние смятаме, че такава важна информация трябва да бъде само на два щраквания.
Тъй като знам, че ситуацията трябва да е разочароваща за вас, надявам се, че въпросите ми показват, че ценя всяка обратна връзка, която може да имате.
Във всеки случай се надявам жалбата ви да бъде справедливо разрешена скоро и ако искате да ни информирате за ситуацията, моля, направете го.
Hi!
You see? Now we can all understand your concern pretty clearly. Good job!
Since it is a pretty complex set of information, I think it would not be a bad idea to mention your complaint as well.
If you allow me a bit of simplification, the problem is that you placed higher bets than allowed due to an active bonus. You also admitted you know bonuses come with restrictions, but you expected higher-than-allowable bets to be cancelled "automatically." Please feel free to correct me.
The key point, in my opinion, is how the terms outline the consequences of placing such bets as well as the actions taken by the casino in your specific case.
Additionally, you mentioned an interesting question:
"Why were the terms and conditions not applied the first time when he won the same disputed amount in the same way, deposit + bonus?This is because I lost all my profits, and a week later they decided to deprive me of the huge profit the second time."
Since you lost the money, I suppose the casino did not have to deal with the bets and did not need to look into your gaming history in order to authorize the withdrawal. When you won for the second time, you managed to submit a withdrawal—is that so, please?
This is regrettably an entirely different scenario; after the withdrawal is made, the casino employees verify that the winnings have been made in accordance with all applicable conditions.
However, I would like to clarify that while I can see why you believe they should have known you had placed such bets, I would honestly anticipate the exact scenario I just described.
Furthermore, you claim that the announcement is unclear, but how does that contradict your own admission that you are fully aware that every bonus has terms? I mean, how did you determine twice that this bonus is beneficial to you if these requirements are not stated in the screenshots? How did you anticipate the cancellation of the excessively high bets, I wonder? I believe it is extremely dangerous to accept a bonus without fully understanding the terms; additionally, it appears that you were aware of the restrictions.
Although it is very common for the terms to be explained in the bonus terms and conditions, I would say that in an ideal world, the related terms and conditions would be mentioned on the same page as the bonus. For instance, we think that such crucial information should only be two clicks away.
Since I know it must be a frustrating situation for you, I hope my questions show that I value any feedback you may have.
In any event, I hope your complaint is fairly resolved soon, and if you would like to update us on the situation, please do so.
Здравей Радка
Говоря за техните твърдения и в същото време се опитвам да ви предам моята тема и вече изпратих доказателства, които показват, че наградата не е безплатна и че слабо млечният път има максимален лимит от 400 USD. И така, как беше наградата в размер на 2000 евро? разбираш ли какво имам предвид
Сега погледнете разговора с тях по имейл и ще разберете как отговорите бяха неясни и непрозрачни с мен, защото спечелих чрез усилията си, но те ме лишиха от печалбата.
В моите разговори с тях по имейл те твърдят, че това са 2000 евро от спечелване на турнир и не е безплатно, а по-скоро безплатни пари, неограничени от условия. които мога да изтегля или да играя с тях. Съвсем нормално е просто да не съм нарушил нищо, но те си търсят всякакви оправдания само и само да не ми преведат печалбата.
и Млечният път по същество не е турнир. Това е само една от специалните промоции на техния сайт и е обвързана с правила и условия
Вижте лимита за бонуса тук, който е само 400 USD, така че как могат да твърдят, че е бил 2000 евро по имейл?!
Тук става ясно, че прозрачност и достоверност няма и не видях нищо, което да показва достоверността на думите им. Това не е ли едно от условията за лицензиране на организацията Кюрасао?
и Имам ли нужда от повече разяснения от това?
Hello Radka
I am talking about their claims, and at the same time I am trying to convey my topic to you, and I have already sent proofs showing that the reward is not free and that the weakly milky way has a maximum limit of 400 USD. So how was the reward amounting to 2000 euros? Do you understand what I mean?
Now look at the conversation with them via email and you will know how the responses were unclear and not transparent with me because I won through my effort but they deprived me of the profit.
In my conversations with them via email, they claim that it is 2000 euros from winning a tournament, and it is not free, but its rather free cash, not restricted by conditions,. which I can withdraw or play with. It is very normal that I simply did not violate anything, but they are looking for any excuse just to not transfer the profit to me.
and The Milky Way is not essentially a tournament. It is just one of their site’s special promotions and is bound by terms and conditions
Look at the limit for the bonus here, which is only 400 USD, so how can they claim that it was 2000 euros via email?!
Here it becomes clear that transparency and credibility do not exist, and I did not see anything indicating the credibility of their words. Isn’t this one of the conditions for licensing the Curaçao organization?
and Do I need more clarification than this?
Благодаря ви, че обяснихте какво стои зад цялата тази ситуация. Въпреки че сега съм малко объркан. Но ще направя всичко възможно, за да разбера вашите точки!
Бихте ли любезно ми помогнали с тези?
Какво означава „наградата не е безплатна", моля?
Ако този турнирен бонус идва с условия, споменати извън екранните снимки, мисля, че би било най-добре да ги копирате и поставите тук.
Обзалагам се, че казиното трябва да обясни, че печалбите са по-високи от очакваното. Хрумна ми хумористична мисъл: възможно ли е представителят на казиното да описва различен бонус, защото е използвал грешно име на бонус или турнир?
Честно казано не знам какво да мисля за това.
Thank you for explaining what is behind this whole situation. Though I'm a bit confused now. But I'll do my best to understand your points!
Could you kindly help me with these?
What does it mean "the reward is not free," please?
If this tournament bonus comes with conditions mentioned outside of the screenshots, I think it would be best to copy and paste them here.
I bet the casino needs to explain the winnings were higher than you expected. I had a humorous thought: could it be that the casino representative was describing a different bonus because they used the wrong bonus or tournament name?
I honestly do not know what to think about it.
Някои доставчици организират турнир в сайтове на казино и това са безплатни парични средства, които не са ограничени от условията за бонуси в нито един сайт на казино. След като турнирът приключи, те разпределят тези награди на играчите с най-високи позиции и тези награди са безплатни парични средства, които не са ограничени от определени условия и правила. В предишния си имейл обясних някои от противоречията в отговорите, които получиха чрез имейл
Как можете да твърдите, че това е шампионски бонус на стойност 2000 евро
В друг имейл тя казва, че е свързана с Млечния път, отбелязвайки, че Млечният път има максимум $400??
Все още ли имате нужда от повече разяснения от това, че те просто не искат да платят голямата ми печалба?
Some providers organize a tournament on casino sites and it is free cash that is not restricted by the bonus conditions at any casino site. After the tournament ends, they distribute these rewards to the players with the highest positions, and these rewards are free cash that is not restricted by certain conditions and policies.. In my previous email, I explained some of the contradictions in the responses they received via email
How can you claim that it is a championship bonus worth 2000 euros
In another email, she says that she is affiliated with Milky Way, noting that Milky Way has a maximum of $400??
Do you still need more clarification than that they just don't want to pay my big profit?
здрасти
Наистина ми е интересно да разбера проблема. За съжаление не съм запознат с това казино и тази интригуваща турнирна функция. И така, това, което изглежда доста очевидно за вас, не е толкова очевидно за мен. От екранната снимка нямам представа да разбера дали сте обменяли имейл с поддръжка на казино или с някакъв партньор или доставчик на игри, например. Това е просто "VIP от връзки с играчи", което е доста странно.
„Как можете да твърдите, че това е шампионски бонус на стойност 2000 евро?"
Следователно не знам отговора.
Но на ваше място бих използвал същия подход – попитайте казиното, доставчика на играта или който и да е споменал €2000 вместо €400 и поискайте обяснение на това + правилата, например.
Съгласен съм, че комуникацията между другия човек и вас не е много полезна. Целта обаче е да разрешим въпроса, а не някак да ми докажете, че казиното не иска да ви плати. Така че всичко, което можете да направите, за да получите нещо полезно от казиното или партньора, е добър ход.
Ако трябва да гадая, бих казал, че и партньорът, и представителят на казиното са объркани. Опитахте ли да се свържете с тях, като покажете какво е казал другият човек досега?
Hi!
I'm really interested in understanding the issue. Sadly, I'm not familiar with this casino and this intriguing tournament feature. So, what seems pretty obvious to you is not that obvious to me. From the screenshot, I have no clue to find out whether you were exchanging email with casino support or some sort of affiliate or game provider, for instance. It is just " VIP from Player Relations," which is quite odd.
"How can you claim that it is a championship bonus worth 2000 euros"
Hence, I do not know the answer.
But, If I were you, I would use the same approach - ask the casino, the game provider, or whoever mentioned €2000 instead of €400 and demand explaining that + the rules, for instance.
I agree that the communication between the other person and you is not very helpful. The goal, however, is to resolve the matter, not somehow prove to me that the casino does not want to pay you. So, everything you can do to get something useful from the casino or affiliate is a good move.
If I have to guess, I would say both the affiliate and the casino rep are confused. Did you attempt to contact them by displaying what the other person had said thus far?
здравей radka
vip отношенията е казиното никога не говоря с доставчик на игри по имейл .. Показвам ви противоречието в мен, липсата на яснота във въпросите ми и произвола в комуникацията ми
Това показва, че аз заслужавам да спечеля, но сумата е голяма за тях. Лошото ми е, че избирам там онлайн казино да играя, това е моята грешка
hi radka
vip relations is the casino i never speak with a game provider on emails .. I show you the contradiction in me, the lack of clarity in my questions, and the arbitrariness in my communication
This shows that I deserve to win, but the amount is large for them. and its my bad that i choose there online casino to play this is my bad
Е, това със сигурност е въпрос на несигурност. Аз, например, не разбирам напълно поста ви и започвам да се губя в темата. Надяваме се, че вашият посредник ще може да разбере много по-добре.
Само нещо, когато казахте: „В друг имейл тя казва, че е свързана с Млечния път"
на това аз отговорих,
„Така че всичко, което можете да направите, за да получите нещо полезно от казиното или партньора, е добър ход"
и съвсем наскоро добавихте,
"VIP отношенията са казиното, аз никога не говоря с доставчик на игри по имейли"
Наистина не знам какво трябва да извлека от това. Само за демонстрация.
Във всеки случай ще се опитам да следя жалбата; не се колебайте да ни информирате за напредъка, моля!
Well, this is certainly a matter of uncertainty. I, for instance, do not fully understand your post and begin to be lost in the matter. Hopefully your mediator will be capable of much better understanding.
Just a thing, when you stated, "In another email, she says that she is affiliated with Milky Way"
to that I responded,
"So, everything you can do to get something useful from the casino or affiliate is a good move"
and just recently you added,
"vip relations is the casino i never speak with a game provider on emails"
I truly do not know what I should get out of it. Just for a demonstration.
In any case, I'll try to keep an eye on the complaint; feel free to update us about the progress, please!
здравей radka
Няма проблем, ще се опитам да опростя въпроса за вас
Седмичен Млечен път
Вашата лоялност има значение
Разходете се по Млечния път тази седмица, за да вземете своя бонус следващата седмица!
Печелете или губете, вашите депозити и заплати ще се изплащат всяка седмица!
Включете се в Weekly Milky Way и ние ще ви възнаградим с безплатен бонус до $400, когато направите един или повече депозити през предходната седмица (от понеделник до неделя).
Ето как:
Депозирайте общо $50 или повече между понеделник и неделя
Играйте някоя от любимите си казино игри
Вземете своята седмична награда всеки понеделник! (гарантиран минимален бонус от $5)
Плутон: Депозирайте $50 - $99 за $5
Нептун: Депозирайте $100 - $299 за $10
Уран: Депозирайте $300 - $499 за $25
Сатурн: Депозирайте $500 - $799 за $35
Юпитер: Депозирайте $800 - $999 за $50
Церера: Депозирайте $1000 - $1499 за $75
Марс: Депозирайте $1,500 - $1,999, за $100
Земя: Депозирайте $2000 - $2999 за $150
Венера: Депозирайте $3,000 - $3,999, за $200
Меркурий: Депозирайте $4,000 - $4,999, за $300
The Sun: Депозирайте $5000+ за $400
В първия имейл, който получих, твърдят, че причината за затварянето на акаунта ми е, че съм получил бонус от 2000 евро (не аз го твърдя, а по-скоро те и може да е нещо, което не се е случило в първо място, но те твърдят това само за да не ми изпратят големите печалби), а във втория имейл те твърдят, че съм нарушил правилата и условията на Weekly Milky Way, които посочват, че лимитът на наградата е 400 USD (Weekly Milky Way не е турнир)
Надявам се отговорът ми да е ясен
Поздрави за вас
hi radka
No problem, I will try to simplify the matter for you more
Weekly Milky Way
Your Loyalty Matters
Take a walk on the Milky Way this week to claim your bonus next week!
Win or lose, your deposits and wages are going to pay off every week!
Opt into the Weekly Milky Way, and we will reward you with an up to $400 Free Bonus when you make one or more deposits during the previous week (Monday through Sunday).
Here’s How:
Deposit a total of $50 or more between Monday and Sunday
Play any of your favorite casino games
Get your Weekly Reward every Monday! ($5 minimum bonus guaranteed)
Pluto:Deposit $50 - $99, for $5
Neptune:Deposit $100 - $299, for $10
Uranus:Deposit $300 - $499, for $25
Saturn:Deposit $500 - $799, for $35
Jupiter:Deposit $800 - $999, for $50
Ceres:Deposit $1,000 - $1,499, for $75
Mars:Deposit $1,500 - $1,999, for $100
Earth:Deposit $2,000 - $2,999, for $150
Venus:Deposit $3,000 - $3,999, for $200
Mercury:Deposit $4,000 - $4,999, for $300
The Sun:Deposit $5,000+, for $400
In the first email, as I received, they claim that the reason for closing my account is that I received a bonus of 2000 euros (it is not me who claims this, but rather they, and it may be something that did not happen in the first place, but they are only claiming this in order not to send me the large profits), and in the second email theyclaim I violated the terms and conditions of Weekly Milky Way, which stated that the reward limit is 400 USD (Weekly Milky Way is not a tournament)
I hope my answer is clear
Greetings to you
здрасти
Сега вярвам, че мога да разбера това много по-добре досега. Благодаря ви, че ми помогнахте.
Можете ли да влезете в акаунта си, моля? Вярвам, че вече не можеш.
Начинът, по който все още го виждам обаче, вашата история на бонуси/игри би била много полезна подсказка. Защото все още смятам, че трябва да има някакъв друг бонус или служителят на казиното е действал по някакъв начин въз основа на различни правила или информация. Поради това "обяснението" на казината не помогна с абсолютно нищо.
Според мен, без да разберем мотивацията на казиното, няма да стигнем много по-далеч.
Hi!
Now, I believe I can comprehend this much better thus far. Thank you for helping me.
Can you access your account, please? I believe you no longer can.
The way I still see it, though, your bonus/gaming history would be a very helpful hint. Because I still think some other bonus must be involved, or the casino employee was somehow acting based on different rules or information. Because of that, the casinos "explanation" did not help with anything at all.
In my opinion, without understanding the casino's motivation, we won't get much further.
здрасти
не, вече нямам достъп до акаунта си и вярвам, че може би не използвам никакъв бонус или нещо подобно, но те просто виждат, че печалбата ми е голяма за тях и просто си измислят произволно извинение, за да избегнат плащането ми
и аз изпращам жалба до лиценза, но все още няма отговор за съжаление ..
Hi
no i don't have access to my account any more , and believe that maybe i don’t use any bonus or anything ,but they just see my winning is large for them and they just make a random excuse's to avoid pay me
and i do send to there license a complaint but still no answers sadly ..
здравей
как издържаш Предлагам да не се занимавате твърде много с въпросите; трябва да е доста изтощително! След като жалбата достигне най-важната част от всички, се надявам, че всички притеснения ще бъдат разгледани от представителя на казиното. Просто трябва малко време. Знаете ли, че всеки сайт, като вас или Casino Guru, например, винаги има седмица за отговор? Опитайте се да бъдете търпеливи, моля. Така или иначе ще бъда тук за теб.
Hello!
How are you holding up? I suggest not to bother with the questions too much; it must be quite exhausting! Once the complaint reaches the most important part of all, I hope all the concerns will be addressed by the casino representative. It just needs some time. Did you know each site, like you or Casino Guru, for instance, always has a week to repond? Try to be patient, please. I'll be here for you anyway.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.