НачалоФорумКазинаКакаду казино преглед

Какаду казино преглед

 от albishricouk
|
3 688 преглеждания 11 отговора |
|



Kakadu Casino е солиден уеб базиран етап за залагане, на който се доверяват много играчи. С разрешение за MGA от далечната 2018 г., този администратор е измислил как да привлича нови и да продължи да съществува клиенти поради напредъка си седмица по седмица и нормалните награди.


Kakadu Casino ще ви покани в пустинята и динамична вселена от тропически острови, тайно богатство и необикновени същества, които ще ви съпътстват във вашето преживяване. Можете да играете вашите игри, да се състезавате в обикновени състезания, да си набавяте мотиватори и да постигнете някои големи успехи. Всеки ще има еквивалентен шанс да проследи богатството си в Kakadu Casino, така че може би това е идеалната възможност за вас да намерите своето, за да завършите четенето.

Edited
Автоматичен превод:
Peter14 deleted the post

Вероятно най-доброто нещо, което трябва да направите, е да общувате с Ник и да отговорите на въпросите му. Той е описал какво трябва да направите, за да го направите очевидно добре. Бихте ли го погледнали тогава?

Автоматичен превод:

Днес изпратих на казиното пълно банково извлечение, но това все още не им е достатъчно. Предполага се, че съм превел 20 евро на 29 декември 2024 г. Те искат доказателство за това, но такова няма, тъй като сметката не беше покрита до 30 декември 2024 г., така че не можах да направя превода до 30 декември 2024 г. Исках да го направя на 27 декември 2024 г., но все още трябваше да направя шаблон за 20 евро. Така че парите не бяха изпратени до 30 декември 2024 г. и казиното също получи документи за това. Така че, когато имам парите си, ще изляза там, нямате нужда от такова казино. Аз съм на 71 години и играя от години, но никога не съм имал подобно казино, а то е само около 170 евро. Не мисля, че изобщо искат да плащат, сега сме на 23-ти имейл.

Автоматичен превод:
Peter14

Разбирам, че е имало проблеми с подобни случаи в миналото, ако си спомням правилно в други казина, че парите се появяват в банковото извлечение с ден закъснение.

Както и да е, ако имате доказателство за това, не знам какво друго трябва да предоставите. Както и да е, Ник ще бъде тук, за да се опита да помогне и се надяваме, че ще успее.

Стискам палци.🤞

Автоматичен превод:


сигурност сигурност

12:16 (преди 2 часа)



към мен




Уважаеми г-н Бранд,


Екранните снимки, които ни изпратихте, се отнасят за неуспешен депозит, който чакаше дълго след успешния депозит. За съжаление не можем да потвърдим начина ви на плащане от тези екранни снимки. Както бе споменато по-горе, моля, уведомете ни дали средствата за този неуспешен депозит са били възстановени по вашата банкова сметка.

Ако не можете сами да намерите успешния депозит и не искате да ни изпратите банково извлечение за транзакции, извършени след 30 декември, ви препоръчваме да се свържете с вашата банка и да поискате банково извлечение, показващо успешния депозит.


най-добри пожелания,

Отдел за сигурност на казино Kakadu



Приложено е банковото извлечение от моята сметка

Автоматичен превод:

file Тук можете да видите, че парите са пристигнали и са приети. След няколко опита за прехвърляне на парите, които всеки път бяха отхвърляни, защото преводът в реално време не работеше, след това ги прехвърлих нормално в казиното, което след това проработи. filefilefile

Автоматичен превод:
Peter14

Да, разбирам и също така забелязах, че вие ​​също комуникирате с казиното в Жалбата. Затова ще е добре да им предоставите това, което поискат. Те са съвсем ясни, казаха, че вече са проверили нещо и им трябва историята на транзакциите ви от 30 декември до днес. Не мисля, че това трябва да е проблем, за да върви всичко гладко.

След като им го изпратите, твърдо вярвам, че няма да има повече спънки.

Автоматичен превод:

Те вече получиха всичко това вчера, пише 2 продажби, 30.12.24 г. и след това до 14.01.25 г. Какво искат сега?

Edited
Автоматичен превод:

Току-що получих информация от казиното, че акаунтът ми е напълно потвърден и че трябва да изпратя заявка за теглене.

Автоматичен превод:
Peter14

Страхотна новина, бих казал, най-накрая. Бих искал също да отбележа, че бих предпочел да не пускам публикации във форума, които може да съдържат чувствителна информация и други подобни. По-добре ги дръжте в секцията за оплаквания, където могат да направят съобщението ви заключено, така че другите да не го видят. Никога не знаеш кой какво може да използва.

Сега последната стъпка вероятно ще бъде оттеглянето, така че се чудя колко време ще отнеме това.

Бихте ли ме уведомили, когато нещо се промени и по този въпрос? 🙂

Автоматичен превод:

Да, парите бяха там вчера вечерта и веднага получихме имейл, потвърждаващ, че сме затворили акаунта ви. Но много ви благодаря за вашата подкрепа и помощ.

Разбира се, че ще пропусна оценката, прав си.

Поздрави от Хамбург

Автоматичен превод:
Peter14

Така че се радвам, че имаш парите. Виждам, че вероятно вече няма да играете в казиното.

Така че не се колебайте да оставите своя потребителски отзив.

Нека се справите добре. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини