Здравейте!
Това е много добър въпрос и според мен изисква допълнително обяснение.
Нека започнем с прегледа на Casino Guru като цяло. Тази статия обяснява основите, които нашият екип за данни взема под внимание, докато проучва миналото на казиното.
Когато това е по-подробен преглед на конкретно казино - само пример:
https://casino.guru/king-billy-casino-malta-review#tab=js-tab-reputation
Тъй като не можем да проучим дали потребителската рецензия е пристрастна или не, ние съхраняваме потребителската оценка отделно. Така че винаги е добре да следите и отзивите на играча.
Не на последно място идват оплакванията! Това е друг аспект, показващ как казиното обработва споровете на играчите или какви са най-често срещаните проблеми с казиното:
https://casino.guru/complaints/in_progress
Дори най-добрите казина се занимават с оплаквания от време на време, но само най-добрите решават справедливо всяка една жалба. Ето защо оплакванията, освен потребителските отзиви, са включени в рейтинга.
Чувствайте се свободни да разгледате нашето комплексно ръководство, наречено „ Как да изберем онлайн казино "
Надяваме се, че съм отговорил на въпросите ви, ако не - просто ме уведомете. 🙂
Hello!
That's a very good question and demands a further explanation, I believe.
Let's start with the Casino Guru review in general. This article explains the basics our Data Team takes into consideration while investigating the casino's background.
When this is a more detailed overview of a concrete casino - just an example:
https://casino.guru/king-billy-casino-malta-review#tab=js-tab-reputation
Since we can't investigate whether a user review is biased or not, we keep the user rating separately. So, it's always good to keep an eye on the player's reviews too.
Last but not least comes the complaints! That's another aspect showing how the casino handles player's disputes, or what the most common issues with the casino are:
https://casino.guru/complaints/in_progress
Even the best casinos deal with complaints occasionally, but only the best ones solve every single complaint fairly. That's why the complaints, aside from the user reviews, are included in the rating.
Feel free to browse our complex guide called "How to choose an online casino"
Hopefully, I covered your questions, if not - just let me know. 🙂
Автоматичен превод: