преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с KABOOMBET Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Дали някой е имал работа с казино kaboombet. Чакам теглене от 26 дни и дори не мога да получа точен отговор какво се случва или къде в процеса е тегленето ми.
Had anyone had any dealings with kaboombet casino. I have been waiting on a withdraw for 26 days and can't even get a straight answer as to what is going on or where in the process my withdraw is.
Здравейте,
Съжалявам да го чуя. Досега не е публикувано нито едно оплакване или потребителско мнение, най-доброто ми предположение е, че никой не си прави труда да коментира този сайт.
По въпроса ви, имате ли поне представа дали акаунтът ви е напълно потвърден?
Без значение от отговора, мисля, че вие трябва да подадете жалбата сега . Ще се опитаме да го разгледаме.
Hello,
I'm sorry to hear that. Not a single complaint or user review has been posted so far, my best guess is that no one bothers to comment about this site.
To your issue, do you at least have an idea whether your account has been fully verified?
No matter the answer, I think that you should be the one submitting the complaint now. We'll try to look into it.
Беше потвърдено и беше казано от 5 до 18 дни, което изглежда прекалено много. Минаха 27, а те все още казват същото. Съжаляваме, ние не се занимаваме с акаунти, ще накараме вашия мениджър на акаунта да се свърже с вас. Никога не съм се свързвал с мен.
It has been confirmed and was told 5 to 18 days, which seem excessive. It's been 27 and they still say the same thing. Sorry, we don't deal with accounts, we will have your account manager contact you. I have never been contacted by anyone.
Здравей, вероятно винаги ти изпращат само безличен роботизиран отговор. Не се колебайте да подадете жалба, както Радка спомена по-горе. Надявам се нашите колеги да могат да ви помогнат.
Hi, they probably send you always only an impersonal robotic answer. Don't hesitate to submit a complaint as Radka mentioned above. I hope our colleagues will be able to help you.
Здравейте,
Виждам, че жалбата се изпълнява, така че се надявам да помогнем за разрешаването на проблема. 🤞
Hello,
I can see that the complaint is running, so I hope that we will help resolve the issue. 🤞
Здравейте, просто щракнете върху зелената връзка („жалбата") и ще видите 🙂.
Това е пълният линк, водещ към жалбата:
https://casino.guru/kaboombet-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed
За съжаление, казиното не реагира. Не успяхме да помогнем на играча. 🙁
Hello, just click the green link ("the complaint") and you'll see 🙂.
This is the full link leading to the complaint:
https://casino.guru/kaboombet-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed
Sadly, the casino was unresponsive. We were not able to help the player. 🙁
Мисля, че има много дори нелицензирани казина с по-добри отзиви. Лично аз все пак предпочитам лицензираните.
Надявам се това казино да проработи в крайна сметка.
Ако имате нужда от съвет, проверете раздела Онлайн казина😉:
I think there are plenty of even unlicensed casinos with better reviews. Personally, I still prefer the licensed ones though.
I hope this casino will work on that eventually.
If you need a hint, check the Online Casinos tab😉:
За ваша информация кажете на играчите да изпращат биткойни в онлайн казино, да кажем, че таксите са се повишили с 1000% преди няколко дни. Изпратих $28 биткойни на клюкарски слотове и Coinbase взе $22,54 плюс моите $28. Не успях да видя таксата, защото съм направих го 1000 пъти преди и винаги е най-много няколко долара, сега те приспаднаха $50,54 от моя биткойн, така че няма да го правя отново Coinbase казва, че не са те Gossip казва, че нямат нищо общо с това и това е Coinbase, защото таксите за блокчейн са по-високи когато крипто мрежата е заета, което е глупост, защото продължава 72 часа без прекъсване, тъй като таксите изобщо не са намалели, както казах, става все по-лошо и банките в Съединените щати не ви позволяват да купувате крипто с банкова карта или дебитна карта, която ви предоставят и ако разберат, че изпращате биткойни на казино? Ще бъдете помолени да напуснете банката по същия начин с cashapp, кажете им биткойна, който купувате чрез тях, който ще изпратите на онлайн казино, и ще ви бъде забранено да използвате cashapp за цял живот и съм сигурен, че други доставчици на биткойн имат същите правила в фин дребен шрифт, който никой не чете и ако го правите, тогава този доставчик не знае къде отива, но те започват да проверяват просто още една информация
FYI tell players to send bitcoin to an online casino let’s say coinbase that the fees went up 1000% a few days ago I sent $28 of bitcoin to gossip slots and Coinbase took $22.54 plus my $28 I failed to look at the fee because I’ve done it 1000 times before and it’s always a couple dollars at most now they deducted $50.54 of my bitcoin so I ain’t doing that again Coinbase says it’s not them Gossip says they have nothing to do with it and it’s Coinbase because blockchain fees are higher when the crypto network is busy which is baloney because it’s going on 72 hours straight now that the fees haven’t gone down at all like I said it’s getting worse and United States banks don’t allow you to buy crypto with a bank card or debit card they provide you with and if they find out your sending bitcoin to a casino ? You’ll be asked to leave the bank same with cashapp tell them the bitcoin your buying through them your going to send to an online casino and you will be banned from cashapp for life and I’m sure other bitcoin providers have the same rules in fine fine print that nobody reads and if you are doing it then that provider doesn’t know where it’s going but they are starting to check just another fyi
Уау!
Това е нещо, което всеки американски играч трябва да прочете. Затова смятам, че трябва да започнете своя собствена нишка и да поставите всички тези прозрения там. Защото в този може да бъде пренебрегнат доста лесно!
Просто трудно:
Waw!
That's something every US player should read. Hence I feel you should start your own thread and paste all those insights there. Because it can be overlooked quite easily in this one!
Just a tough:
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.