Здравейте всички,
Просто искам да направя обратна връзка за казино Joo, към което току -що се присъединих преди 24 часа. добре, не мина добре. През този 1 -дневен период не изпитвах нищо друго освен проблеми след проблеми - нито един от тях не беше решен.
1/ Направих депозит за регистрация със 100% бонус, което звучи добре. Когато се опитвате да направите депозит - просто се появи празен екран, сякаш нищо не се случва. Добре, затова го направих за 2 -ри и 3 -ти път. Точно след това видях баланса си с всичките 3 депозита и бонуса след 1 -ви. Бях в шок, разбира се. Отидох в LiveChat, като посочих грешката им и поисках възстановяване на другите 2 депозита. Естествено не можеха да го направят .... Разбира се, че не .. И разбира се загубих и трите депозита заедно с бонуса ....
2/ Няколко часа след това получих имейл от тяхната поддръжка, в който се казва, че съм спечелил цена в турнира. Отидете там и го заявете. Разбира се, нямаше нищо за моята сметка. Отново LiveChat - те не знаят нищо, не могат да помогнат НО имам доста FS, които мога да претендирам. Добре, така че дойде 3 -ти брой.
3/ На екрана с бонус FS НЕ пише към кои игри се отнасят ??? Така че отново LiveChat ...
Както можете да си представите - просто съм толкова ... над това казино, че никога повече.
Благодаря ви за изслушването и ако някой има по -добър опит, със сигурност бих искал да го чуя.
Габриела
Hi everyone,
I just want to make a feedback about Joo casino which I just joined 24 hours ago. well, it didn't go well. During that 1 day period I didn't experience anything but issues after issues - none of them solved.
1/ I made a sign up deposit with 100% bonus which sounds good. When trying to make the deposit - just a blank screen came up as if nothing is happening. OK, so I did it the 2nd and 3rd time. Just after that I saw my balance with all 3 deposits and the bonus after the 1st. I was in a shock of course. I went to LiveChat pointing out their mistake and requesting the other 2 deposits refunded. Naturally they couldn't do it.... Of course not.. And of course I lost all 3 deposits together with the bonus....
2/ A few hours after that I received an email from their support saying that I have won a price in the tournament. Go there and claim it. Of course there was nothing on my account. Again LiveChat - they don't know anything, cannot help BUT I have quite a few FS's which I can claim. Ok, so here came the 3rd issue.
3/ On the bonus FS screen it does NOT say which games they apply to??? So again LiveChat...
As you can imagine - I'm just so....over this casino that never again.
Thank you for listening and if anyone has any -better- experience, I'd surely like to hear it.
Gabriella