ФорумКазинаJoo Casino опит

Joo Casino опит

преди 2 години от phoenix347
|
2806 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Здравейте всички,

Просто искам да направя обратна връзка за казино Joo, към което току -що се присъединих преди 24 часа. добре, не мина добре. През този 1 -дневен период не изпитвах нищо друго освен проблеми след проблеми - нито един от тях не беше решен.

1/ Направих депозит за регистрация със 100% бонус, което звучи добре. Когато се опитвате да направите депозит - просто се появи празен екран, сякаш нищо не се случва. Добре, затова го направих за 2 -ри и 3 -ти път. Точно след това видях баланса си с всичките 3 депозита и бонуса след 1 -ви. Бях в шок, разбира се. Отидох в LiveChat, като посочих грешката им и поисках възстановяване на другите 2 депозита. Естествено не можеха да го направят .... Разбира се, че не .. И разбира се загубих и трите депозита заедно с бонуса ....

2/ Няколко часа след това получих имейл от тяхната поддръжка, в който се казва, че съм спечелил цена в турнира. Отидете там и го заявете. Разбира се, нямаше нищо за моята сметка. Отново LiveChat - те не знаят нищо, не могат да помогнат НО имам доста FS, които мога да претендирам. Добре, така че дойде 3 -ти брой.

3/ На екрана с бонус FS НЕ пише към кои игри се отнасят ??? Така че отново LiveChat ...


Както можете да си представите - просто съм толкова ... над това казино, че никога повече.

Благодаря ви за изслушването и ако някой има по -добър опит, със сигурност бих искал да го чуя.

Габриела

Автоматичен превод:
phoenix347
преди 2 години

Еха! Това звучи като прекалено много проблеми за 1 ден в казино. Показахте ли имейла на поддръжката? Те трябва да могат да се свържат с маркетинговия отдел и да получат повече подробности от тях.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

посочи, че затова докладвам и платежните транзакции, извършени чрез JetonWallet, са изпратени за обработката им. Няма отговор за наградата, но трябва да изпратя екранна снимка на платежните транзакции чрез JetonWallet, което не работи от приложението JetonWallet от съображения за сигурност. Направих снимки на данните си в JetonWallet и трансфера с мобилния телефон на майка ми, изпратих ги на мобилния си телефон чрез WhatsApp и изпратих всичко от мобилния си телефон с идентификационния номер за превод на Cashtocode, свързан с него поне 10 пъти. Пак ме отказаха и сега странно селфи с лице и лична карта и важното да се вижда до лакътя цялото. За първи път чувам такова нещо, а ти се свиваш и се опитваш да влезеш някак в картината. Също така отхвърляне всеки път. Освен това все още съм скептичен, че съм бил верифициран от дълго време и акаунтът ми на играч е потвърден със зелено. Прочетох правилата и условията и бонусните условия толкова много пъти, че няма нищо относно валидността на изплащането на голям джакпот. Бихте ли могли да ми помогнете? filefilefilefile

Автоматичен превод:
Slider38
преди 6 месеца

Здравейте

Ще направя всичко възможно да разбера. Поправете ме, ако греша: спечелихте джакпот и вероятно трябва да преминете някои проверки, нали? Или може би трябва да предоставите доказателство за депозит?

Е, сумата е доста голяма, моите поздравления! Ако не се лъжете, казиното най-вероятно ще провери сесията за печалби с доставчика на играта, понякога това се случва, когато е включена игра с джакпот. Зависи кой трябва да плати наградата.

Има ли конкретен проблем, с който се сблъсквате в момента?

Ще чакам вашия отговор.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не съм бил в казиното от декември, отново бях активен от около 2 седмици и вече направих депозит и случайно прочетох, че името ми е посочено в класацията1, сред най-високите победители в Mystery Mega Jackpot от 18 ноември 2022 г. от последния турнир е. След известно проучване открих, че получих официално SMS и имейл известие за 18 ноември 2022 г., но не лично споделяне на печалбата, а с адреса на Juser's... Casino играч, печалбата от джакпота беше кракната, поради което аз все още бях активен по това време, но не можах да го забележа. Всички други имейл SMS публикации дори имат съкратени имена на победителите. Също така нямах печалбите от джакпота, кредитирани в акаунта ми на играч и играх активно в Joo Casino до средата на декември, без да забележа. Докато отново не бях активен в Joo в продължение на 2 седмици и не забелязах печалбите си и ги докладвах на помощния персонал. Малко след това нямаше конкретен отговор, а искане за екранни снимки на идентификационния номер на транзакцията и лични данни за проверка, въпреки че съм потвърден от началото на 2022 г. и акаунтът ми на играч е потвърден със зелени отметки. След няколко неуспешни опита и откази, най-накрая беше направено. Днес, 11 ноември, 23, изпратих имейл до екипа за спечелване на джакпота и получих това съобщение:

„Вашият джакпот беше добавен и изигран миналата година"

Ако имате въпроси или съмнения, моля, не се колебайте да се свържете с нас чрез имейл или чат на живо.

Автоматичен превод:
Slider38
преди 6 месеца

Здравейте и благодаря за актуализацията!

Така че като цяло сте убедени, че не сте изиграли джакпота, нали?

Искам да кажа, това ли е проблемът, с който се занимавате, моля? Има съвсем логична следваща стъпка. Можете ли да видите историята на игрите си някъде в акаунта си в казиното? Ако не, бих помолил казиното да го предостави.

Как ви звучи това?

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

filefilefilefilefile

Не, не съм го кредитирал в акаунта си на играч... предвид сумата пари съм почти сигурен, че не е било. Имам и разписките за бонуси и списъка с транзакциите от историята на играча.

Автоматичен превод:
Slider38
преди 5 месеца

Сега виждам! Така че не публикувайте такава информация тук, вместо това изпратете жалбата. Както виждам, имате опит с Центъра за разрешаване на проблеми, така че ви призовавам да го прегледате от нашия екип за жалби:

https://casino.guru/complaints/create

влизаш ли

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини