преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Jazz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Видях друга публикация за Jazzcasino Имаха хубав дизайн, но изключително лоши правила. Не бих препоръчал това казино.
Първо, след като се регистрирах, не можех да играя никакви игри с получения бонус, единственият доставчик, който можех да играя, беше процъфтяваща игра (те знаят, че хората мразят тези слотове).
Второ, ако първо изиграете своя бонус баланс, вашите безплатни завъртания ще бъдат премахнати, дори ако загубите бонус баланса си, мисля, че това е много лошо поради факта, че хората няма да играят безплатни завъртания, ако вече имат бонус баланс.
Така че, преди да депозирате в Jazzcasino, проверете други сайтове, защото техните условия не са добри за играчите.
I've seen another post about Jazzcasino They had a nice design but extremly bad rules. I would not recommend this casino.
First of all, after i signed up i could not play any games with the bonus received, the only provider i could play was booming game (they know people hate those slots).
Second, if you first play your bonus balance then your freespins will be removed even if you lose your bonus balance, i think this is very bad due to the fact people wont play freespins if they have a bonus balance already.
So before you deposit on Jazzcasino, check out other sites because their terms is not good for players.
Здравей.
Страхотно, отделихте време да споделите мнението си с нас! 🙌
Бих казал, че е добре да добавите как изглеждат условията. Искам да кажа, успяхте ли да намерите някаква информация за това кои слотове ви е позволено да играете с бонуса? Защото ако е така, не бих казал, че е несправедливо - просто е много ограничаващо.
Същото важи и за безплатните завъртания. Условията споменават ли нещо като „безплатните завъртания трябва да се играят първо"? Трябва да кажа, че виждам това доста често като бонус термин.
Отново, въпреки че е споменато, не бих го приел като нечестна практика, вместо това бих казал, че е друго ограничение. Винаги зависи от играча дали бонусът си заслужава да бъде взет, затова трябва винаги да четем внимателно всички свързани условия, преди да вземем бонуса.
За съжаление тук не са изброени бонуси от това конкретно казино, затова засега ще оставя това като отворен въпрос 🙂.
Ще оценим възможността да преминем през конкретни бонусни условия. Може би можете да добавите връзка, ако се интересувате
Hello there.
Cool you took the time to share your opinion with us! 🙌
I'd say it is good to add what the terms look like. I mean, were you able to find any information about which slots you are allowed to play with the bonus? Because if so, I wouldn't say it's unfair - it's just very limiting.
The same goes for the free spins. Have the terms mentioned something like "free spins must be played first"? I must say I see that quite often as a bonus term.
Again, while it's mentioned, I wouldn't take it as an unfair practice, instead, I'd say it's another limitation. It's always up to the player whether the bonus is worth taking, for that we should always read all related terms carefully before taking the bonus.
Sadly, no bonuses are listed here by this particular casino, hence I'll leave that as an open question for now 🙂.
Would appreciate the opportunity to go through specific bonus terms. Maybe you can add a link, if interested
Здравейте!
Получавате ли грешки при влизане? Проверих страницата, не намерих нищо 🙁
Hello!
Are you getting any errors while logging in? I checked the page, couldn't find anything 🙁
да, имах вирус, искаше да се свържа с екипа за поддръжка за помощ при влизане, но не, така че се обадих на моя човек от поддръжката, той го поправи единственото нещо, което не можах да получа, беше само на джаз, получавах съобщение за връзка с поддръжката
yes i had a virus it wanted me to contact support for help in logging in , didn't so i called my support guy he fixed it the only thing i couldn't get , it was only on jazz i was getting message to contact support
Разбирам. Така че вече е решен. 🙂
Благодаря за актуализацията!
Ahh, I see. So it has been resolved by now. 🙂
Thanks for the update!
опитват се да откраднат от вас, не се отказвайте и не позволявайте на гуруто да ви убеди в някакъв проблем с двойно залагане. Това е пълен бъз и срам за хората, които пробутват тези глупости.
they’re trying to steal from you don’t give up or let the guru convince you of some double betting glitch. That’s total bs and shame on the people pushing that nonsense.
Хей, само една забележка: по-добре е да използвате бутона за отговор, за да поддържате връзка с други играчи. Етикети или връзки няма да помогнат много тук.
Честно казано, нямам представа на кого отговаряте или какъв изглежда проблемът. Поне свързано ли е с Джаз казиното , моля?
Може би търсите подкрепа?
Hey, just a note: better to use the reply button to keep in touch with fellow players. Tags or links won't help much here.
To be honest, I have no clue to whom you are responding or what seems to be the issue. Is it at least associated with the Jazz Casino, please?
Do you perhaps seek support?
Трябва ли да се притеснявам да играя в Jazz Casino? Играя там от около месец. Не съм теглил средства, но планирам да го направя. Някой да има проблеми при опит да изтегли печалбите си?
Should I be concerned about playing on Jazz Casino? I've been playing on there for about a month. I haven't withdrawn any funds but plan on doing so. Anyone have any problems trying to withdraw their winnings?
Здравей. Според мен постъпихте правилно, като проверихте казиното и зададохте някои въпроси, защото точно за това сме тук. Винаги ми харесва да виждам хора, които се опитват да съберат цялата възможна информация, само за да бъдат малко по-безопасни, да речем. И за да отговоря на въпроса ви, ако мога, тук можете да прочетете някои отзиви от играчи в това казино, просто следвайте тази връзка , моля. Може да ви помогне с някои от вашите притеснения, какво мислите? По-късно, ако проявявате интерес, можете да помогнете и на другите със собствен преглед, много простотук 👈 😉.
Индексът за безопасност на казината изглежда обещаващ 👌, така че опитайте да не се притеснявате какво може да се обърка с тегленето, преди да откриете, че действително теглите и преминавате през целия процес. Бихте ли опитали това, може би?🙏
Кажете ни как върви, моля, ще чакаме отговора ви 🙂.
Hello there. In my opinion you have done the right thing, to check the casino and to ask some questions, because that is exactly why are we here for. I always like to see people trying to collect all the information possible just to be a little bit safer, let's say. And to answer your question, if I may, here you can read some reviews from players at this casino, just follow this link, please. It could help you with some of your concerns, what do you think? Later on, if you're interested to, you could help others as well, with your own review, very simply over here👈 😉.
The casinos safety index looks promising 👌, so try not to worry about what could go wrong with the withdrawal before you find yourself actually withdrawing and going thru the whole process. Could you try that, maybe ?🙏
Let us know how it goes please, will wait for your answer 🙂.
Наистина се разочаровате от Jazz casino. Опитвам се да играя чрез техния бонус за първи депозит и всяка игра, която се опитвам да играя, има някаква грешка с доставчика. Успях да изиграя 60% от моите залагания съвсем добре, но днес успях да изиграя само около 5% повече поради постоянните грешки. Поддръжката каза просто да изчакам/изчистя кеша и бисквитките (което съм правил вече толкова много пъти.)
Друго недоволство е, че T & C ясно посочват, че превъртането се основава на сумата на бонуса, но моето превъртане беше изчислено въз основа на моя депозит + бонус. Това е малка промяна в многословието и голяма промяна в математиката.
Пожелайте ми късмет да завърша този бонус (и след това да го изтегля!)
Getting really frustrated with Jazz casino. I'm trying to play through their first deposit bonus and every game I try to play has some error with the provider. I was able to play 60% of my wagering just fine but today I have only gotten through about 5% more due to the constant errors. Support said to just wait it out/clear my cache and cookies (which I have done so many times already.)
Another gripe is that the T & C clearly state the rollover is based on the bonus amount, but my rollover was calculated based on my deposit + bonus. That's a small change in verbiage and a big change in the math.
Wish me luck finishing this bonus (and then cashing out!)
Никога не съм използвал бонус офертите. Реших, че ще се опитат да направят вратичка, за да затруднят събирането, затова никога не съм се занимавал с това. Поне тегленето не е проблем за мен. Просто играя рулетка и понякога бакара
I never used the bonus offers. I figured they would try to make a loophole to make it harder to collect, so which is why I never bothered with it. At least cashing out has not been a problem for me. I just play roulette and sometimes baccarat
Наистина се разочаровате от Jazz casino. Опитвам се да играя чрез техния бонус за първи депозит и всяка игра, която се опитвам да играя, има някаква грешка с доставчика. Успях да изиграя 60% от моите залагания съвсем добре, но днес успях да изиграя само около 5% повече поради постоянните грешки. Поддръжката каза просто да изчакам/изчистя кеша и бисквитките (което съм правил вече толкова много пъти.)
Друго недоволство е, че T & C ясно посочват, че превъртането се основава на сумата на бонуса, но моето превъртане беше изчислено въз основа на моя депозит + бонус. Това е малка промяна в многословието и голяма промяна в математиката.
Пожелайте ми късмет да завърша този бонус (и след това да го изтегля!)
Getting really frustrated with Jazz casino. I'm trying to play through their first deposit bonus and every game I try to play has some error with the provider. I was able to play 60% of my wagering just fine but today I have only gotten through about 5% more due to the constant errors. Support said to just wait it out/clear my cache and cookies (which I have done so many times already.)
Another gripe is that the T & C clearly state the rollover is based on the bonus amount, but my rollover was calculated based on my deposit + bonus. That's a small change in verbiage and a big change in the math.
Wish me luck finishing this bonus (and then cashing out!)
Поздравления!
Техническите проблеми винаги са доста болезнени. Казината технически просто предават игрите от сървърите на доставчика на игри. Понякога поддръжката не разбира, но това не означава, че уебсайтът е изключен напълно. Е, в сравнение със ситуацията, която ние, администраторите, срещаме тук във форума доста често, бисквитките и уловките обикновено са първата стъпка. Повярвайте ми, разбирам, че звучи ужасно глупаво.
Можете ли да опитате да отворите конзолата на програмиста или друга подобна алтернатива и да проверите конзолата?
Там трябва да се виждат грешки. Не казвам, че ще работи за казиното, но си струва да опитате. Честно казано, отварянето на тази конзола на смартфони е доста сложно...
Все пак бих искал да ви благодаря за подробностите за залагането. Проверих бонусите, посочени на нашия сайт, и всички казват "(бонус + депозит)". Със сигурност обаче бих попитал казиното за техните условия. Такова важно правило трябва да бъде ясно посочено. Опитахте ли да се свържете с тях и в това отношение?
Greetings!
Technical issues are always quite a pain. Casinos are technically just streaming the games from the game provider's servers. Sometimes the support fails to understand, but that does not mean the website is out of the question completely. Well, compared to the situation we admins are experiencing here on the forum quite often, cookies and catches are usually the first step. Believe me, I understand it sounds terribly stupid.
Can you try to open the developer's console or any similar alternative and check out the console?
Errors should be visible there. I'm not saying it will work for the casino, but it's worth a try. Frankly, it's pretty complicated to open this console on smartphones...
I'd like to thank you for the wagering details, though. I checked the bonuses listed on our site, and all say "(bonus + deposit)". I would certainly ask the casino about their terms, though. Such an important rule needs to be specified clearly. Have you tried contacting them in that regard too?
Обвинявам уебсайта, защото това се случва за всеки доставчик и всяка игра. Опитах всеки доставчик, изброен в раздела за бонуси, с множество игри. Не успях да играя повече от 2 завъртания за повече от 24 часа.
Що се отнася до конзолата, грешката е различна за всяка, тъй като всеки доставчик ще използва свои собствени кодове/съобщения за грешки. Но за BGaming е „204: Възникна неочаквана грешка". За Dragon Gaming това е „Връзката със сървъра е прекъсната". Те ще изскочат най-вече веднага щом отворя играта. Понякога ще получа 1 завъртане или може би 2 и след това ще се върна към грешките. Поддръжката на казино остава безполезна и ми каза, че първо трябва да заложа баланса си (имат предвид да го загубя, между другото). Вече го направих, тъй като снощи бях на $0,29.
Тази сутрин обаче съм на -$8,11... Харесва ми.
Ако нямах потенциално няколко хиляди от този бонус, щях да отпиша този сайт преди два дни. Ужасно преживяване.
I blame the website because it is happening for every provider and every game. I have tried every provider listed under the bonus section with multiple games. I have not been able to play any for more than 2 spins in over 24 hours.
As for the console, the error is different for each as each provider will use their own error codes/messages. But for BGaming, it is "204: Unexpected error occurred." For Dragon Gaming, it is "Server disconnected." These will pop up mostly as soon as I open the game. Sometimes I will get 1 spin in or maybe 2, and then it will go back to the errors. Casino support remains unhelpful and told me that I need to wager my balance first (they mean lose it, btw.) I already have, as I was at $0.29 last night.
This morning, however, I am at -$8.11... Love it.
If I didn't have potentially a few thousand from this bonus, I would have written this site off two days ago. Horrible experience.
Иска ми се да мога да предложа решение, но колкото повече мисля за това, бих казал, че бих опитал да играя тези игри в различни казина. Тъй като игрите трябва да идват от един и същ източник, бих искал да видя представянето им някъде другаде. Във всеки случай бих спрял да играя при такива досадни условия. Хазартът би трябвало да е забавен, но това, което описахте досега, е по-скоро болка в дупката. на мен.
I wish I could provide a solution, but the more I think about it, I'd say I would try to play these games in different casinos. Since games should come from the same source, I'd like to see their performance somewhere else. In any event, I would stop playing under such annoying conditions. Gambling should be fun, but what you have described so far is more like pain in the a**. to me.
Получих телефонно обаждане от някой от Jazz Casino. Странното е, че получих обаждане от един номер, но текст от различен и не от същия код на област. Трябва ли да се тревожа?
I received a phone call from someone from Jazz Casino. Weird thing is, I got a call from one number but a text from a different one and not the same area code. Should I be alarmed?
Какво ти предложиха обаче?
Винаги се консултирайте с поддръжката на казиното относно всеки вид оферта, която получавате, за да сте сигурни, че е реална.
Бихте ли направили това и бихте ли ни уведомили, моля, какво сте открили?
What did they offer you, though?
Always check out with the casino support regarding any kind of offer you get to make sure that it is real.
Would you do that and let us know, please, what you find out?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.