преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Jackpoty Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здравейте, тези момчета от JACKPOTY не изтеглят печалбата ми. Поискаха всички възможни документи и обяснения, които им дадох, но те продължават да питат и задават същия въпрос. имам около 10 часа чат, където трябва да обясня едни и същи ситуации. Качих си паспорта, много селфита с паспорт. последните 6 сметки от апартамента ми, извлечение от skrill, информация от skrill, извлечение от моята банка за последната година (като източник на средства, които им дадох повече от 10 000 eur информация за заплата в качен pdf), също така те поискаха ОТДЕЛНО всяка транзакция на заплата ( което могат да видят от извлечението, което качих). И сега отново имам 2+ часа в чат ... Така че губя време с теглене. Мога да кача всичките си чат и имейл съобщения
hi, this guys from JACKPOTY do not withdraw my winning. They asked all possible documents and explanation, which i given to them, but they still ask andd ask same question. i have about 10 hours chat where i need to explain same and same situations. I uploaded my passport, a lot of selfie with passport. last 6 bills from my flat, skrill statment, skrill information, my last year statment from my bank( like source of funds, which i given to them more than 10000 eur salary inforamtion in pdf uploaded), aslo they asked SEPARATELY every salary transaction ( which they can see from statment which i uploaded ). And now i again have 2+ hours in chat ... So time wasting with withdraw. I can uploaded all my chat and email messages
Здравейте,
имате ли идея какво не е наред с тези документи? Искам да кажа, че поддръжката на казиното даде ли ви обратна връзка, моля?
Бих искал да ти помогна.
Hello,
do you have any idea what is wrong with those documents? I mean did the casino support give you any feedback, please?
I'd like to help you.
след отново 2 часа чат, момчетата от това измамно казино разбраха, че мога да осигуря всичко. И следващата необходима стъпка е видео потвърждение със скайп. Така че ще публикувам новини за това, след като го направих.
Ако някой чете това, моля, трябва да знаете. Че получавам видео потвърждение, след като изпратя около 40 jpg и pdf файла, с цялата възможна информация, която също обяснява цялата тази информация (около 12 часа в чат на живо). Не играйте това касино, защото ако спечелите, може да имате същите проблеми.
after again 2 hours chat, guys from this scam casino understood that i can provide every thing. And next step which required is video verification with skype. So i will post news about after i made it.
If someone reading this, please , you need to know. That i get video verification after i send about 40 jpg and pdf files, with all possible infrormation, also explaining all this infrormation ( about 12 hours in live chat). Do not play this cacsino, because if you win , you can have same problems.
Е, това звучи твърде сложно, и на мен не би ми харесало, от друга страна, мога да си представя, че персоналът на казиното просто трябва да е 100% сигурен, че всичко е наред и обаждането за проверка е добър избор, ако се третира правилно.
Как мина, моля? Някакъв напредък? - Надявам се 🤞
Well, that sounds too complicated, I would not love it either, on the other hand, I can imagine that the casino staff simply need to be 100% sure that everything is in order and the verification call is a good choice if handled properly.
How did it go, please? Any progress? - I hope so 🤞
Радка, мислиш ли, че се регистрирам в казино, за да изпратя 50 документа и да направя няколко видео разговора с казино? Никой не иска да играе казино като това. Но не всеки знае това за това казино. 0 от 10
Radka you think that i registr to casino to send 50 documents and make some video calls with casino ? No one do not want to play casino like this. But not every one know this about this casino. 0 from 10
Здравейте,
както писах, и аз не бих го харесал, но понякога е просто необходимо зло.
Винаги можете да поискате от казиното да потвърди акаунта ви преди първия депозит, за да избегнете бъдещи усложнения.
Hello,
as I wrote, I would not like it either but sometimes it's just a necessary evil.
You can always ask the casino to verify your account before the first deposit to avoid future complications.
да, първата стъпка от проверката е паспорт. И след това, ако спечелите допълнителна верификация, повече от две седмици, 50 документа и 15 часа в чат. след това следва видео проверка със skype. Тогава вчера написах, че имам време днес, днес след това пиши, тогава не мога да стигна днес 🙂 Губенето на време продължава 🙂
yes, first step of verification is passport. And then if you win addational vevrification, more then two weeks, 50 documents and 15 hours in chat. then next is video verification with skype. I wrote then yesterday that i have time today, today then write then thay can not make it today 🙂 time wasting continues 🙂
Осъществяването на спонтанно обаждане за проверка би било грешка, бих казал. Следователно мога да разбера, че казиното трябва да се подготви за това правилно. Нямам представа какво причинява такъв огромен процес на проверка, но съм сигурен, че трябва да има някаква причина, за съжаление казиното няма да обясни по-рано, че обаждането за проверка е извършено и оценено, защото това би развалило резултата.
Кажете ми как върви, моля.
Making a spontaneous verification call would be a mistake, I'd say. Therefore I can understand that the casino must prepare for this properly. I have no clue what is causing such a tremendous verification process but, I'm sure there must be some reason, sadly casino will not explain sooner that the verification call is done and evaluated, because it would spoil the result.
Let me know how it goes on, please.
Радка, за всички е тотално невъзможно. Английският ми не е добър, но се опитах да премина тази проверка. Последният път, когато говорих английски в девети клас на училище, беше преди около 15 години и сега трябва да говоря, за да проверя данните си. Проверката беше днес в 10:00 UTC. Така че сега чакам резултата от тази процедура. Две седмици, около 50 документа и сега видео проверка
Radka, it is total impossible for everyone. My english is not good, but i tryied to pass this verification. Last time i speak english at school nine class, it was about 15 years ago, andd now i need to speak to verify my details. Verification was todady at 10:00 utc. So now i wait for result of this procedure. Two week , about 50 documents and now video verification
О, значи вече е направено. Е, в този случай бих очаквал, че някой преводач ще бъде приемлив за казиното.
В момента бих изчакал резултата. Веднага след като разберем дали сте преминали или не, можем да обсъдим евентуалната жалба, само за да сме сигурни, че всичко е било справедливо.
Нека бъдем позитивни 🤞
Oh, so it has been already done. Well, in this case, I would expect that some translator would be acceptable to the casino.
At the moment, I would wait for the result. As soon as we know whether you passed or not, we can discuss the possible complaint, just to make sure that all was fair.
Let's be positive 🤞
Радка, моля те, не бъди като това казино. Днес е 30 09 2022, каква информация получих, след като одобрих всички документи и НАПРАВИХ видео проверка:
Виолета 14:26 ч
Здравейте. Как бих могъл да ти помогна?
Андрей Олейников 14:26 ч
добър ден
моля, попитайте колко време още трябва да чакам с вашата проверка?
Виолета 14:27 ч
Дайте ми минута да проверя акаунта ви, моля
Виолета 14:31 ч
За допълнителна проверка на вашия акаунт, любезно ви молим да ни предоставите извлечение от Skrill, където се виждат транзакциите към нашето казино
*****************
Изпращах това изявление на skrill много пъти. но го питат пак. И ти, Радка, пак ще кажеш, че това е процедура за проверка, а не ГУБЕНЕ НА ВРЕМЕ?
Radka, please, do not be same like this casino. Today is 30 09 2022, what information i receveid after that approved all documents and MADE video verification:
Violetta 02:26 PM
Hello. How may I help you?
Andrejs Oleinikovs 02:26 PM
good day
please ask how much time more i need to wait with your verification?
Violetta 02:27 PM
Give me a minute to check your account, please
Violetta 02:31 PM
For additional verification of your account, we kindly ask you to provide us a Skrill statement where transactions to our casino are visible
******************
I sent this skrill statment a lot of times. but they ask it again. And you Radka again will say that it is verification procedure not TIME WASTING ?
Тогава изпратете жалбата - просто щракнете върху тази връзка - без допълнително разследване нямам представа какво се е случило.
Предполагам, че вероятно не сте преминали KYC, заради Skrill акаунта? Честно казано, не знам.
Така че, изпратете жалбата и нашият екип за жалби ще прегледа процеса, ако е възможно.
Submit the complaint then - just click this link - without further investigation, I have no clue what has happened.
I guess that you probably have not passed the KYC, because of the Skrill account? Honestly, I do not know.
So, submit the complaint, and our complaint team will review the process if possible.
ти Радка не четеш какво казах тук много време, минах KYC и всички документи са наред, те само мислят как да си губят времето. но сега всичко е наред, сега казаха, че не ми отнемат печалбата. отговорът ми за разума се игнорира.
you Radka do not read what about i said here a lot of time, i passed KYC, and all documents are okay, they only think how to waaste time. but now it is okay, now they said that they do not withdraw my winning. my answer about reason are ignored.
Здравейте, прочетох всичко. Само имайте предвид, че докато не подадете жалбата, ние не можем да разследваме и евентуално да ви помогнем. Можем само да гадаем какво се случва и за мен изглежда, че казиното е имало някакви подозрения, в противен случай няма да бъдат поискани други документи и акаунтът ви не е бил затворен - разбира се, не знам защо.
Радвам се, че подадохте жалбата, бих искал да знам какво се е случило.
Hello, I did read everything. Just note that until you submit the complaint, we can't investigate and possibly help you. We can only guess what is happening and to me, it seems that the casino had some suspicions, otherwise no other documents would be asked for and your account has not been closed - of course, I do not know why.
I'm happy you submitted the complaint, I'd like to know what has happened.
Готино, благодаря!
Какво ще кажете да дадете пълномащабно потребителско мнение на казиното?
Дори и да нямате нищо против, можете ли да ни кажете какво конкретно харесвате в този?
Това би било удобно 🐱🏍!
Cool, thanks!
How about giving the casino a full-scale user review?
Even if you don't mind, could you please let us know what you specifically like about this one?
That would be handy 🐱🏍!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.