преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с JackpotPiraten Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Само малка актуализация. Mernov Betriebsgesellschaft mbH вече не съществува. Сега това е съвместно предприятие между Gausselmann Group (Merkur) и Novomatic, наречено DGGS Deutsche Gesellschaft für Glücksspiel mbH. Тази нова компания има немски лиценз и ще се използва от Novomatic и Merkur (и другите им марки) за онлайн казина и спортни залагания.
Предполагам, че те са създали компанията, защото и Gausselmann Group, и Novomatic са разследвани за различни проблеми. Гауселман, който е в панамските вестници, и Novomatic подкупени швейцарски политици са само 2 от тях. Не са най-добрите условия при кандидатстване за лиценз
Just a little update. The Mernov Betriebsgesellschaft mbH does not exist anymore. It's now a Joint Venture between Gausselmann Group (Merkur) and Novomatic called DGGS Deutsche Gesellschaft für Glücksspiel mbH. This new company has the German License and will be used by Novomatic and Merkur (and their other Brands) for online casinos and sport bets.
My guess is they created the company because both Gausselmann Group and Novomatic are being investigated for different issues. Gausselmann being in the Panama papers and Novomatic bribed swiss politicians are just 2 of them. Not the best conditions when applying for a licence
Здравей Франки 🙂
благодаря ви за вашата актуализация!
Hello Frankey 🙂
thank you for your update!
За мен това казино е готово. Ако направите първия депозит, 100% бонусът ще бъде кредитиран, всичко е наред. Но когато става въпрос за 50 безплатни завъртания, се появява съобщението: В момента не можете да играете с бонус, защото първо трябва да се потвърдите. Пробвах и това, но не става. Чатът не е наличен, нито получавам отговори на имейлите си с искане за разяснение. Цялата работа продължава вече 3 седмици и пак ще се отпиша, защото мога и без това обслужване на клиенти!
For me this casino is done. If you make the first deposit, the 100% bonus will be credited, everything ok. But when it comes to the 50 free spins, the message comes up: You cannot currently play with a bonus because you have to verify yourself first. I've tried that too, but it doesn't work. The chat is not available, nor do I receive any responses to my emails asking for clarification. The whole thing has been going on for 3 weeks now and I will unsubscribe again because I can do without this customer service!
Für mich ist dieses Casino erledigt. Wenn man die erste Einzahlung vornimmt, werden die 100% Bonus gutgeschrieben, alles ok. Doch wenn es dann um die 50 Freispiele geht, dann kommt die Meldung: Sie können aktuell nicht mit Bonus spielen, da Sie sich zuerst verifizieren müssen. Auch das habe ich probiert, aber es geht nicht. Weder der Chat ist erreichbar, noch wird mir auf meine Mails mit Bitte um Klärung geantwortet. Das Ganze läuft jetzt seit 3 Wochen und ich werde mich wieder abmelden, denn auf diesen Kundenservice kann ich gut verzichten!
Това звучи като наистина лошо потребителско изживяване. Благодаря, че все пак го сподели с нас 👍 И така, търсите ли друго място за игра?
That sounds like a really bad user experience. Thanks for sharing it with us anyway 👍 So are you looking for another place to play?
Казиното е много ненадеждно, когато става въпрос за тегления. На страницата пише 24 часа време за обработка. За съжаление, изплащането не е обработено навреме за 3-ти път (€800 все още са отворени). Ако имате въпроси, получавате само стандартни отговори, че има много работа... Определено не трябва да се случва в казино с немски лиценз... Любопитно ми е кога ще ми изплатят парите. ..
За съжаление не можете да оцените казиното тук, отрицателните оценки ще бъдат изтрити незабавно от Trustpilot....
The casino is very unreliable when it comes to withdrawals. The page says 24 hour processing time. Unfortunately, the payout has not been processed in time for the 3rd time (€800 still open). If you have any questions, you only get standard answers that there is a lot to do... Definitely shouldn't happen at a casino with a German license... I'm curious when I'll get my money paid out...
Unfortunately, you cannot rate the casino here, negative ratings will be deleted immediately on Trustpilot....
Das Casino ist sehr unzuverlässig was Auszahlungen angeht. Auf der Seite steht 24 Stunden bBarbeitungszeit. Leider ist nun zum 3x die Auszahlung nicht in der Zeit bearbeitet worden (800€ weiterhin offen). Auf Rückfragen bekommt man nur Standart Antworten das viel zu tun ist... Darf bei einem Casino mit deutscher Lizenz definitiv nicht passieren... bin mal gespannt wann ich mein Geld ausgezahlt bekomme...
Leider kann man das Casino hier nicht bewerten, bei Trustpilot werden negative Bewertung sofort gelöscht....
Здравейте и благодаря за обратната връзка!
За щастие МОЖЕТЕ да оцените казината тук:
https://de.casino.guru/benutzer-bewertungen
Въпреки вашите лоши преживявания, бих искал да ви благодаря, че играете в надлежно лицензирано казино! Толкова е рядко.✨👌
Hello, and thanks for the feedback!
Luckily, you CAN rate the casinos here:
https://de.casino.guru/benutzer-bewertungen
Despite your bad experiences, I'd like to thank you for playing in a properly licensed casino! It is so rare.✨👌
Здравейте отново!
Позволете ми да кажа, че ви дезинформирах напълно неволно! Работата е там, че това казино е посочено тук на нашия уебсайт, откровено поради неясни и сложни разпоредби, прилагани от GGL, не ни е позволено да показваме лицензирани казина на същия уебсайт, където могат да бъдат намерени нелицензирани казина.
Следователно сега сме принудени да ги скрием засега.
Разбирам, че това е гадно, но трябва да спазваме разпоредбите, за да запазим достъпа за играчи от вашата страна отворен.
Можете да се свържете с GGL и да споделите отзивите си.
Оценяваме вашето разбиране!
Hey there again!
Allow me to say I misinformed you completely unintentionally! The thing is this casino is listed here on our website frankly due to unclear and complicated regulations applied by GGL, we are not allowed to show licensed casinos on the same website where unlicensed casinos can be found.
Hence we are now forced to hide those for now.
I understand this sucks, but we must obey the regulations to keep access for players from your country open.
You are welcome to reach out to the GGL and share your feedback.
We appreciate your understanding!
Смешно е, че нелегалните казина са показани тук, но законните не са. Отново показва, че сте зад нелегалните казина и ги предпочитате.
Ridiculous that illegal casinos are shown here but legal casinos are not. Shows again that you stand by illegal casinos and prefer them.
Lächerlich das illegale Casinos hier angezeigt werden aber legale Casinos nicht. Zeigt wieder das ihr zu illegalen Casinos steht und diese bevorzugt.
Не, всъщност е точно обратното. Ние сме принудени да скрием лицензираните от DE казина поради германския закон, прилаган от GGL.
Щастлив съм, че не живея в Германия - без обиди, местните закони/ограничения вероятно са с добри намерения, но водят до бъркотия.
No, it's actually quite the opposite. We are forced to hide DE-licensed casinos due to German law enforced by GGL.
I'm happy I do not live in Germany - no offense, the local laws/restrictions are probably meant well but result in a mess.
Вярвам, че законът поставя немските играчи в огромно неизгодно положение, като прилага ограничение на цената на завъртане, доколкото знам, има и такси, така че от математическа гледна точка немският играч, който играе в официално лицензирано казино, има намалени шансове за печалба. Това е в най-добрия случай жалко. 🙁
I believe the law puts German players at a huge disadvantage by applying the cost per spin limitation as far as I know, there are also fees, so from the mathematical perspective, German player Playing in an officially licensed casino has decreased chances to win. That is unfortunate at best. 🙁
Здравей Радка.
Мога да потвърдя твърдението ви на 100%. Немските аркади или онлайн казина са лоши. Няма печалби... таксите са твърде високи... В местните аркадни зали също има ограничение във времето, защото на немските играчи не е позволено да залагат твърде много. Германия е просто лоша! Играя от 15 години...немска демокрация :)
С Най-Добри Пожелания
Hello Radka.
I can confirm your statement 100%. German arcades or online casinos are bad. No winnings...fees are way too high...In local arcades there is also a time limit because German players are not allowed to gamble too much. Germany is just bad! I have been playing for 15 years...German democracy :)
Best regards
Hallo Radka.
Kann ich zu 100% bestätigen deine Aussage. Deutsche Spielotheken oder Onlinecasinos sind schlecht. Keine Gewinne ...gebühren viel zu hoch...In Spieleotheken vor Ort kommt noch ein Zeitlimit hinzu da Deutsche Spieler nicht zu viel verspielen dürfen. Deutschland ist einfach nur Schlecht! Spiele seid 15 Jahren......Deutsche demokratie 🙂
Viele Grüße
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.