Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаJackpot Molly Casino - обща дискусия

Jackpot Molly Casino - обща дискусия

 от Rodrigojv
|
4 031 преглеждания 14 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Jackpot Molly Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Изпратих няколко имейла с молба за обяснение, защото ограничиха акаунта ми след искане за голямо теглене, не ми отговориха повече от 10 дни, не пуснаха чат услуга, направих десетки депозити и тегления на ниски суми, след искането за по-висока стойност, блокиран акаунт, вече не знам как да обжалвам.

Автоматичен превод:
Rodrigojv

Здравейте,

Мога само да гадая какво се е случило, така че предполагам, че подаването на жалбата е добра идея.

Нека изчакаме някакъв напредък.

Автоматичен превод:
Radka

Благодаря ви за вниманието, което ми обръщате и не искам нищо от джакпотното казино Моли, освен това, което по право е мое, ако не ме искат като играч, няма проблем, просто искам да платят за мен е много тъжно да знам, че независимо от стойностите, които се печелят във всяко казино, ние никога няма да сме сигурни, че тази стойност е наша.

Автоматичен превод:
Rodrigojv

Здравейте,

повярвай ми, разбирам притеснението ти.

Това казино има добра репутация, така че предполагам, че ще можем да се свържем с него, ако е необходимо.

Нашата жалба присъства на тиймбилдинг тази седмица, така че сега ви моля за малко търпение. Благодаря ти.


Автоматичен превод:
Radka

Благодаря за вниманието, надявам се това да бъде разрешено по най-добрия възможен начин и нито една страна да не е засегната, и най-важното, това да не се случва с повече играчи.

Автоматичен превод:
Rodrigojv

Да видим как ще се развие оплакването. Надявайки се на най-доброто обаче.

🤞

Автоматичен превод:

Здравейте,


Хората не трябва да играят, използвайки бонус в това казино, техните условия са едни от най-лошите, които съм срещал в живота си на комарджия, хаха.


Трябва да заложите 40 пъти сумата на депозита и бонуса заедно, за да можете да изтеглите 5 пъти бонуса. Например при 100% бонус депозирате 20, така че получавате бонус от 20 евро. Ще трябва да заложите 1600 евро, за да можете да изтеглите максимум 100. Това очевидно е измама и начин срещу играчите. Много е трудно да спечелиш нещо при такива условия. Рискът за тях е много нисък.

Автоматичен превод:
mrmileena

Здравейте,

това наистина звучи повече като уловка, отколкото като бонус, видяхте ли предупрежденията, които предоставяме?

„Предупреждение: Jackpot Molly Casino има определени раздели от Правилата и условията за бонуси, които считаме за несправедливи към играчите на казиното. Те могат да ви създадат проблеми, ако решите да се възползвате от бонусите или промоциите на казиното"

Предполагам, че е подходящо описание.

Автоматичен превод:
Radka

Да, точно уловка, както го наричате. Твърде много рискове, за да не получите нищо.


Да, добре се вписва, просто обяснявах, за да знаят хората какво точно ги очаква 😊.

Автоматичен превод:
mrmileena

Уведомете ни за всички други подобни оферти, които намерите, смятам, че е по-вероятно играчите да бъдат предупредени, когато някой напише по-конкретна публикация за това, вместо чрез нашите общи предупреждения 🤔 или условия за бонуси...

Жалко обаче 🙂


Автоматичен превод:

Джакпот Моли не се притеснява за разрешаването на какъвто и да е проблем, те дори вече не отговарят, наистина оценявам цялото внимание, което casinoguru ми обърна, те бяха много мили и повярвайте ми, това казино е измама.

Автоматичен превод:
Rodrigojv

Здравейте,

Изглежда, че казиното не е успяло да ни изпрати вашите регистрационни файлове за игри, но бих изчакал Матей първо да актуализира жалбата . Може би все пак ще има някакъв отговор. 🤞

Автоматичен превод:

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ ❌❌❌❌❌

Стойте далеч от този сайт

КАТО ЗЛАТЕН ЧЛЕН БЯХ ЧЛЕН ОТ НЯКОЛКО ГОДИНИ СЕГА ИГРАХ ИМАХ МАЛКИ ПЕЧАЛБИ НЯМАХ ПРОБЛЕМ С ИЗПЛАЩАНЕТО ВСЪЩНОСТ ИЗПЛАЩАХА ЗА 3 РАБОТНИ ДНИ СЕГА ЕТО ЗАБАВНАТА ЧАСТ НАСКОРО ИМАХ ГОЛЯМА ПЕЧАЛБА ТРЯБВАШЕ ДА ВИРИФИЦИРАМ ДАННИТЕ ЗА БАНКОВАТА МИ СМЕТКА ВЪПРЕКИ ЧЕ ИЗТЕГЛИХ ED КЪМ КАРТАТА МИ ПОЛУЧИ ИМЕЙЛ ЗА ПОТВЪРЖДЕНИЕ, ГОВОРЯЩ, че ПЛАЩАНЕТО Е ОБРАБОТЕНО КЪМ МОЯТА СМЕТКА ЧРЕЗ БАНКОВ ПРЕВОД И ДА ИЗЧАКАМ 3-5 РАБОТНИ ДНИ, Е, ИЗМИНА ТАЗИ ВРЕМЕВА РАМКА, ТАКА ЧЕ ИЗПРАТИХ ИМЕЙЛ С ПОМОЛКА ДА МИ ИЗПРАТИ ПОТВЪРЖДЕНИЕ ЗА ПЛАЩАНЕ СЕГА МИ КАЗВАТ, ЧЕ ТРЯБВА ДА ГИ ИЗПРАЩА 1 МЕСЕЦ БАНКОВО ИЗВЛЕЧЕНИЕ И НЯКОИ ЩЕ ГО РАЗГЛЕДАТ, ДА НЕ СПОМЕНВАМЕ, ЧЕ ИГНОРИРАТ ИМЕЙЛИТЕ МИ И ВЕЧЕ НЕ МОГА ДА ГОВОРЯ НА ЖИВО С ТЯХ

Автоматичен превод:
mareta365

Здравейте!

За мен звучи така, сякаш казиното е изгубено в собствените си процеси. 🙁 Такава бъркотия може да развали радостта, нали?

Както и да е, опитайте се да сътрудничите, обикновено това е най-лесният начин да получите парите. Това е важното сега.

Но не харесвам невежеството. Вярвам, че казиното трябва да се държи с уважение и когато това вече не се случва, може би е време да стане сериозно. Чували ли сте някога за нашия Резолюционен център?

Ние позволяваме на играчи в трудни ситуации да подадат жалба срещу казиното, това ръководство обяснява основните неща:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

За съжаление открих също, че казиното не винаги реагира на подобни оплаквания:

https://casino.guru/complaints/unresolved

Както и да е, ако предпочитате действие, изпратете жалбата тук:

https://casino.guru/complaints/create

Това е само предложение, решението е ваше. ще го направиш ли

Edited
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини