преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Jackpot Molly Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.
Изпратих няколко имейла с молба за обяснение, защото ограничиха акаунта ми след искане за голямо теглене, не ми отговориха повече от 10 дни, не пуснаха чат услуга, направих десетки депозити и тегления на ниски суми, след искането за по-висока стойност, блокиран акаунт, вече не знам как да обжалвам.
I sent several emails asking for an explanation, because they restricted my account after requesting a large withdrawal, they have not responded to me for more than 10 days, they do not release chat service, I made dozens of deposits and withdrawals of low amounts, after the request for a higher value, blocked account, I don't know how to appeal anymore.
Здравейте,
Мога само да гадая какво се е случило, така че предполагам, че подаването на жалбата е добра идея.
Нека изчакаме някакъв напредък.
Hello,
I can only guess what has happened so I suggest that submitting the complaint was a good idea.
Let's wait for some sort of progress.
Благодаря ви за вниманието, което ми обръщате и не искам нищо от джакпотното казино Моли, освен това, което по право е мое, ако не ме искат като играч, няма проблем, просто искам да платят за мен е много тъжно да знам, че независимо от стойностите, които се печелят във всяко казино, ние никога няма да сме сигурни, че тази стойност е наша.
Thank you for the attention they are giving me, and I don't want anything from the jackpot molly casino, other than what is rightfully mine, if they don't want me as a player, no problem, I just want them to pay me, it's very sad to know that regardless of the values that is won in any casino, we will never be sure that this value is ours.
Здравейте,
повярвай ми, разбирам притеснението ти.
Това казино има добра репутация, така че предполагам, че ще можем да се свържем с него, ако е необходимо.
Нашата жалба присъства на тиймбилдинг тази седмица, така че сега ви моля за малко търпение. Благодаря ти.
Hello,
believe me, I understand your concern.
This casino has a good reputation so I'd assume we will be able to get in touch if needed.
Our complaint has attended team building this week, so I ask you for a little patience now. Thank you.
Благодаря за вниманието, надявам се това да бъде разрешено по най-добрия възможен начин и нито една страна да не е засегната, и най-важното, това да не се случва с повече играчи.
Thanks for the attention, I hope this will be resolved in the best way possible, and that not one side is impaired, and most importantly, that does not occur with more players.
Да видим как ще се развие оплакването. Надявайки се на най-доброто обаче.
🤞
Let's see how the complaint is going to develop. Hoping for the best, though.
🤞
Здравейте,
Хората не трябва да играят, използвайки бонус в това казино, техните условия са едни от най-лошите, които съм срещал в живота си на комарджия, хаха.
Трябва да заложите 40 пъти сумата на депозита и бонуса заедно, за да можете да изтеглите 5 пъти бонуса. Например при 100% бонус депозирате 20, така че получавате бонус от 20 евро. Ще трябва да заложите 1600 евро, за да можете да изтеглите максимум 100. Това очевидно е измама и начин срещу играчите. Много е трудно да спечелиш нещо при такива условия. Рискът за тях е много нисък.
Hello,
People should not play using a bonus on this casino, their conditions are one of the worst I met in my gambler life lol.
You have to wager 40 times the deposit and bonus amounts together to be able to withdraw 5 times the bonus. For example, on a 100% bonus, you deposit 20 so you receive a bonus of 20 euros. You will have to wager 1600 euros to be able to withdraw 100 maximum. It's clearly a scam and a way against players. It's very hard to win anything with such conditions. The risk for them is very low.
Здравейте,
това наистина звучи повече като уловка, отколкото като бонус, видяхте ли предупрежденията, които предоставяме?
„Предупреждение: Jackpot Molly Casino има определени раздели от Правилата и условията за бонуси, които считаме за несправедливи към играчите на казиното. Те могат да ви създадат проблеми, ако решите да се възползвате от бонусите или промоциите на казиното"
Предполагам, че е подходящо описание.
Hello,
that truly does sound more like a catch than like a bonus, have you seen the warnings we provide?
"Warning: Jackpot Molly Casino has certain sections of Bonus Terms and Conditions that we consider to be unfair to the casino's players. These might cause you issues if you decide to take advantage of the casino's bonuses or promotions"
I guess it's a fitting description.
Да, точно уловка, както го наричате. Твърде много рискове, за да не получите нищо.
Да, добре се вписва, просто обяснявах, за да знаят хората какво точно ги очаква 😊.
Yes, exactly a catch like you call it. Too many risks to get nothing.
Yes, it fits well, I was just explaining so people know precisely what awaits them 😊.
Уведомете ни за всички други подобни оферти, които намерите, смятам, че е по-вероятно играчите да бъдат предупредени, когато някой напише по-конкретна публикация за това, вместо чрез нашите общи предупреждения 🤔 или условия за бонуси...
Жалко обаче 🙂
Let us know about any other similar offers you find, I feel that players are more likely to be warned when somebody writes a more concrete post about it, rather than by our general warnings 🤔 or bonus terms...
It's a pity though 🙂
Джакпот Моли не се притеснява за разрешаването на какъвто и да е проблем, те дори вече не отговарят, наистина оценявам цялото внимание, което casinoguru ми обърна, те бяха много мили и повярвайте ми, това казино е измама.
Jackpot molly is not worried about solving any problem, they don't even answer anymore, I really appreciate all the attention that casinoguru gave me, they were very kind, and believe me, this casino is a fraud.
Здравейте,
Изглежда, че казиното не е успяло да ни изпрати вашите регистрационни файлове за игри, но бих изчакал Матей първо да актуализира жалбата . Може би все пак ще има някакъв отговор. 🤞
Hello,
It seems that the casino failed to send us your gaming logs, but I would wait for Matej to update the complaint first. Maybe there will be some response after all. 🤞
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ ❌❌❌❌❌
Стойте далеч от този сайт
КАТО ЗЛАТЕН ЧЛЕН БЯХ ЧЛЕН ОТ НЯКОЛКО ГОДИНИ СЕГА ИГРАХ ИМАХ МАЛКИ ПЕЧАЛБИ НЯМАХ ПРОБЛЕМ С ИЗПЛАЩАНЕТО ВСЪЩНОСТ ИЗПЛАЩАХА ЗА 3 РАБОТНИ ДНИ СЕГА ЕТО ЗАБАВНАТА ЧАСТ НАСКОРО ИМАХ ГОЛЯМА ПЕЧАЛБА ТРЯБВАШЕ ДА ВИРИФИЦИРАМ ДАННИТЕ ЗА БАНКОВАТА МИ СМЕТКА ВЪПРЕКИ ЧЕ ИЗТЕГЛИХ ED КЪМ КАРТАТА МИ ПОЛУЧИ ИМЕЙЛ ЗА ПОТВЪРЖДЕНИЕ, ГОВОРЯЩ, че ПЛАЩАНЕТО Е ОБРАБОТЕНО КЪМ МОЯТА СМЕТКА ЧРЕЗ БАНКОВ ПРЕВОД И ДА ИЗЧАКАМ 3-5 РАБОТНИ ДНИ, Е, ИЗМИНА ТАЗИ ВРЕМЕВА РАМКА, ТАКА ЧЕ ИЗПРАТИХ ИМЕЙЛ С ПОМОЛКА ДА МИ ИЗПРАТИ ПОТВЪРЖДЕНИЕ ЗА ПЛАЩАНЕ СЕГА МИ КАЗВАТ, ЧЕ ТРЯБВА ДА ГИ ИЗПРАЩА 1 МЕСЕЦ БАНКОВО ИЗВЛЕЧЕНИЕ И НЯКОИ ЩЕ ГО РАЗГЛЕДАТ, ДА НЕ СПОМЕНВАМЕ, ЧЕ ИГНОРИРАТ ИМЕЙЛИТЕ МИ И ВЕЧЕ НЕ МОГА ДА ГОВОРЯ НА ЖИВО С ТЯХ
WARNING ❌❌❌❌❌
Stay well away from this site
AS A GOLD MEMBER BEEN A MEMBER FOR COUPLE YEARS NOW BEEN PLAYING HAD SOME SMALL WINS NO PROBLEM WITH PAYOUT ACTUALLY PAID OUT IN 3 WORKING DAYS NOW HERE'S THE FUN PART RECENTLY HAD A BIG WIN HAD TO VIRIFY MY BANK ACCOUNT DETAILS ALTHOUGH I WITHDRAWED TO MY CARD GOT CONFIRMATION EMAIL SAYING PAYMENT HAS BEEN PROCESSED TO MY ACCOUNT VIA BANK TRANSFER AND TO WAIT 3-5 WORKING DAYS WELL IT'S PASS THAT TIME FRAME SO I EMAILED ASKING TO SEND ME CONFIRMATION OF PAYMENT NOW I GETTING TOLD I HAVE TO SEND THEM 1 MONTH BANK STATEMENT AND SOME WILL LOOK INTO IT NOT TO MENTION THEY ARE IGNORING MY EMAILS AND I CAN'T LIVE CHAT WITH THEM ANYMORE
Здравейте!
За мен звучи така, сякаш казиното е изгубено в собствените си процеси. 🙁 Такава бъркотия може да развали радостта, нали?
Както и да е, опитайте се да сътрудничите, обикновено това е най-лесният начин да получите парите. Това е важното сега.
Но не харесвам невежеството. Вярвам, че казиното трябва да се държи с уважение и когато това вече не се случва, може би е време да стане сериозно. Чували ли сте някога за нашия Резолюционен център?
Ние позволяваме на играчи в трудни ситуации да подадат жалба срещу казиното, това ръководство обяснява основните неща:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
За съжаление открих също, че казиното не винаги реагира на подобни оплаквания:
https://casino.guru/complaints/unresolved
Както и да е, ако предпочитате действие, изпратете жалбата тук:
https://casino.guru/complaints/create
Това е само предложение, решението е ваше. ще го направиш ли
Hello!
To me, it sounds like the casino is lost in its own processes. 🙁 Such a mess can spoil the joy, am I right?
Anyway, try to cooperate this is usually the easiest way to get the money. This is what matters now.
I don't like the ignorance though. I believe the casino should act respectfully, and when this is not happening anymore, maybe it is time to get serious. Have you ever heard about our Resolution Center?
We allow players in tough situations to submit a complaint against the casino, this guide explains the basics:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Sadly, I also found out the casino is not always responsive to such complaints:
https://casino.guru/complaints/unresolved
Anyway, if you prefer action, submit the complaint right here:
https://casino.guru/complaints/create
It's just a suggestion, the decision is yours to take. Will you do that?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.