ФорумКазинаJackie Jackpot Casino - обща дискусия

Jackie Jackpot Casino - обща дискусия

преди 2 години от lokkai
|
3732 преглеждания 16 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Jackie Jackpot Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Подадох жалба и чакам да получа печалбите си.

Казиното конфискува $4900,00 CAD, тъй като те заявиха, че нямам право да спечеля повече от $500 с приложен бонус за депозит.


Спечелих общо $5400,00 CAD.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
lokkai
преди 2 години

Здравейте,

добре, сигурни ли сте, че бонусът, който сте взели, не съдържа нещо като правилото за максимално теглене или други ограничения за теглене, моля?

Ето какво намерих:

file

„Освен ако не е описано друго в правилата за бонуси или в която и да е промоция, вие ще получите максимум €500/$500/kr5000 печалби. Ако вашите печалби надхвърлят €500/$500/kr5000, вие ще получите само €500/$500/kr5000 Печалби, получени чрез използването на безплатни завъртания не трябва да надвишава €/$100. Само максималните печалби от €/$100 могат да бъдат изтеглени от Играча"

Чувствайте се свободни да проверите условията, които предлагаме тук .

Този, който взехте, сред изброените бонуси ли е, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър ден,

Взех бонуса за добре дошли, който предлага казиното.

Два пъти за два дни депозирах $200,00 CAD от собствените си пари. Получих няколко бонуса, докато изпълнявах изискванията си за залагане.

След като изпълних изискванията си за залагане, имах $5400,00 CAD в сметката си и чаках теглене за около седмица.

Вчера получих имейл от казиното, че конфискуват $4900,00 CAD, което и направиха.

Предполагам, че моят „бонус за добре дошли" към Jackie Jackpot е конфискуване на моите печалби и щастие.

Играл съм бонуси за добре дошли в предишни казина и преди, изпълнявайки техните изисквания за залагане и теглейки без проблеми.

Чувствам, че се полагат всички усилия да не се изплащат моите печалби, което е наистина несправедливо за казино, което е толкова високо оценено в Casino Guru.



Автоматичен превод:
lokkai
преди 2 години

Приятен ден и на теб.

Не сте споменали дали е имало максимален лимит за теглене. Вярвам, че това е много важно, защото както подсказва името, всички печалби над този лимит се анулират.

Това върви в ръка с това, което сте написали, че казиното е заявило по-рано.

Можете ли да поставите условията на бонуса тук, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здрасти,

Максималният лимит за теглене е $7,000 CAD на месец.

file


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, в момента съм много тъжен, защото събирам наградите си в EkstraPoint през 2020 г. и ,,Сега случайно неправилно докладвах загубите си наскоро от скръб! Бях написал Karamba и това наистина означаваше, не онлайн казино играта Jacky Jackpot. Да, сега наистина излезе грешно и ми казаха 2 пъти в чата, че акаунтът ми за игра в Jacky Jackpot

,, За съжаление ЗАТВОРЕНО завинаги

За съжаление не мога да осребря моята EkstraPoint никъде сега😞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Иска ми се никога да не бях говорил никъде, сега седя върху моите бонус точки през цялото време, което отделих, за да мога да постигна нещо, да, сега постигнах много и с моите бонус точки, които събрах от '2020 г. сега не мога да ги осребря никъде и никога не съм искал да загубя онлайн казино Jacky Jackpot и в бъдеще ще погледна по-добре моите - 10,5 диоптъра.

Чао

Надявам се това да не се случи на никого. Чао

😩


Автоматичен превод:
katipavlovic368
преди 1 година

Здравейте!

Е, случайно сте поискали акаунтът ви да бъде затворен завинаги, нали? За сметката в казиното ли говорим?

Това е наистина жалко и чувствам болката ви, наистина. Просто не съм напълно сигурен как върви в ръка с Jackie Jackpot Casino. Искате ли да уточним малко?

Начинът, по който го виждам, единственото място, което ви позволява да харчите вашите EkstraPoints, беше само Jackie Jackpot Casino , близо ли съм?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, но сега трябва, след като писах на моя имейл адрес отново тази сутрин, бях отхвърлен с извинение с текстовото съдържание ..просто би било по-добре за мен акаунтът ми да продължи да е затворен и бях приятелски настроен, чаках вечно в поддръжката и се извиних, че съм стигнал до "0" с него. Просто Джаки Джакпот не ме иска като техен клиент и аз трябва да приема това сега и сега прекарах седмица след седмица - акаунтът ми в играта отново беше затворен, получавайте

В допълнение, „Това имейл съобщение" беше случайно изпратено там и сега съм като „най-пристрастения към играта и този, който вече няма пари за нея. Да, така съм представен сега.🙁

Автоматичен превод:
преди 1 година

Забавлявайте се на всички и по-добре се уверете, че текстовото съобщение не пристига някъде погрешно. Можете да видите какво ще се случи след това с мен

Така че, моля, бъдете внимателни

Чао

Автоматичен превод:
katipavlovic368
преди 1 година

Не мога да кажа, че сега разбирам ситуацията по-добре. Тъй като става въпрос за бонус или точки за лоялност, а не за средства с реални пари, искрено се съмнявам дали жалбата ще ви помогне допълнително.

Въпреки че може да бъда подведен от автоматичния превод, следователно - ако бъдете така любезен, вижте тази статия и решете дали смятате, че заслужава да подадете жалбата - безплатно е.

В момента няма да се осмеля да гадая. 🤷‍♀️


Автоматичен превод:
katipavlovic368
преди 1 година

можете също да ги осребрите в playouwin

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Заредих сметката си с 300 USD и заложих цялата сума, общата сума на залозите беше 500 USD и ми казаха, че трябва да заложа още 100 USD. Това означава ли, че трябва да заложа X2 от сумата? Или изневеряват? Колко пари трябва да заложите според техните правила, за да теглите?

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
nikonlolpipi408
преди 10 месеца

Здравейте, според това, което описвате, изглежда, че превъртането на депозита е 2 пъти, но ако искате най-актуалната информация, със сигурност би било добра идея да попитате поддръжката или да попитате чат на живо по този въпрос, което трябва да ви даде точен отговор.

Ако опитате, не забравяйте да ме уведомите дали случаят е такъв, защото предполагам, че е така.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Харесвам това казино и поддръжката е много добра и бърза. Най-добри пожелания

Автоматичен превод:
patti187187
преди 9 месеца

Хей, виждам, че казиното има висок индекс на безопасност на нашия уебсайт, така че бих казал, че е доста добър избор от ваша страна.

Относно поддръжката, занимавали ли сте се вече с тях, когато казвате, че са бързи и приятелски настроени, или просто зададохте някои общи въпроси?

Така или иначе, радвам се, че намерихте казино, в което се чувствате комфортно, и се надявам да продължи възможно най-дълго. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини