преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Jackie Jackpot Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Подадох жалба и чакам да получа печалбите си.
Казиното конфискува $4900,00 CAD, тъй като те заявиха, че нямам право да спечеля повече от $500 с приложен бонус за депозит.
Спечелих общо $5400,00 CAD.
Submitted a complaint and waiting to receive my winnings.
The casino confiscated $4900.00 CAD because they stated I wasn't allowed to win more than 500$ with deposit bonus applied.
I won a total of $5400.00 CAD.
Здравейте,
добре, сигурни ли сте, че бонусът, който сте взели, не съдържа нещо като правилото за максимално теглене или други ограничения за теглене, моля?
Ето какво намерих:
„Освен ако не е описано друго в правилата за бонуси или в която и да е промоция, вие ще получите максимум €500/$500/kr5000 печалби. Ако вашите печалби надхвърлят €500/$500/kr5000, вие ще получите само €500/$500/kr5000 Печалби, получени чрез използването на безплатни завъртания не трябва да надвишава €/$100. Само максималните печалби от €/$100 могат да бъдат изтеглени от Играча"
Чувствайте се свободни да проверите условията, които предлагаме тук .
Този, който взехте, сред изброените бонуси ли е, моля?
Hello,
well, are you sure that the bonus you took does not contain something like the maximal cashout rule or other cashout limitations, please?
This is what I found:
"Unless otherwise described in bonus policy or in any promotion, you will receive a maximum of €500/$500/kr5000 in winnings.If your winnings exceed €500/$500/kr5000 you will only receive €500/$500/kr5000 Winnings received through the use of free spins shall not exceed €/$100.Only the maximum winnings of €/$100 can be withdrawn by the Player"
Feel free to check the conditions we provide here.
Is the one you took among those listed bonuses, please?
Добър ден,
Взех бонуса за добре дошли, който предлага казиното.
Два пъти за два дни депозирах $200,00 CAD от собствените си пари. Получих няколко бонуса, докато изпълнявах изискванията си за залагане.
След като изпълних изискванията си за залагане, имах $5400,00 CAD в сметката си и чаках теглене за около седмица.
Вчера получих имейл от казиното, че конфискуват $4900,00 CAD, което и направиха.
Предполагам, че моят „бонус за добре дошли" към Jackie Jackpot е конфискуване на моите печалби и щастие.
Играл съм бонуси за добре дошли в предишни казина и преди, изпълнявайки техните изисквания за залагане и теглейки без проблеми.
Чувствам, че се полагат всички усилия да не се изплащат моите печалби, което е наистина несправедливо за казино, което е толкова високо оценено в Casino Guru.
Good day,
I took the welcome bonus that the casino offered.
Twice in two days, I deposited $200.00 CAD of my own money. I landed several bonuses while I was playing through my wagering requirements.
After playing through my wagering requirements, I had $5400.00 CAD sitting in my account and awaiting withdrawal for about a week.
Yesterday, I received an email from the casino stating they are confiscating $4900.00 CAD, which they did.
I guess my "welcome bonus" to Jackie Jackpot is confiscating my winnings and happiness.
I've played welcome bonuses at previous casinos before, playing through their wagering requirements and cashed out without issues.
I feel like all efforts are being made to not pay out my winnings, which is really unfair for a casino that is so highly rated on Casino Guru.
Приятен ден и на теб.
Не сте споменали дали е имало максимален лимит за теглене. Вярвам, че това е много важно, защото както подсказва името, всички печалби над този лимит се анулират.
Това върви в ръка с това, което сте написали, че казиното е заявило по-рано.
Можете ли да поставите условията на бонуса тук, моля?
Good day to you.
You have not mentioned if there was any maximal withdrawal limit. I believe that this is very important because as the name suggests all winnings above this limit are voided.
It goes in hand with what you wrote that the casino has stated earlier.
Can you paste the bonus terms here, please?
Здравейте, в момента съм много тъжен, защото събирам наградите си в EkstraPoint през 2020 г. и ,,Сега случайно неправилно докладвах загубите си наскоро от скръб! Бях написал Karamba и това наистина означаваше, не онлайн казино играта Jacky Jackpot. Да, сега наистина излезе грешно и ми казаха 2 пъти в чата, че акаунтът ми за игра в Jacky Jackpot
,, За съжаление ЗАТВОРЕНО завинаги
За съжаление не мога да осребря моята EkstraPoint никъде сега😞
Hello, I'm very sad at the moment because I'm collecting my rewards at EkstraPoint in 2020 and ,,Now I accidentally misreported my losses recently out of grief! I had written Karamba and it really meant,, not the online casino game, Jacky Jackpot. Yes, now it really came out wrong and I was told 2 times in the chat that my game account at Jacky Jackpot
,, Unfortunately CLOSED forever
Unfortunately I can't redeem my EkstraPoint anywhere now😞
Hallo,ich bin im Moment sehr sehr traurig weil ich sei 2020 bei EkstraPoint meine Belohnungs Prämien Sammle und ,,Jetzt habe ich versehentlich letztens aus Kummer meine Verluste fehlgemeldet! ich hatte Karamba geschrieben und es war wirklich ,,Nicht,das Online Spiel Casino,, Jacky Jackpot gemeint.Ja jetzt kam es wirklich falsch an und mir wurde 2mal im Chat erklärt,Das mein Spiel Konto bei Jacky Jackpot
,, Leider für immer GESCHLOSSEN
Leider kann ich jetzt nirgends mein EkstraPoint einlösen😞
Иска ми се никога да не бях говорил никъде, сега седя върху моите бонус точки през цялото време, което отделих, за да мога да постигна нещо, да, сега постигнах много и с моите бонус точки, които събрах от '2020 г. сега не мога да ги осребря никъде и никога не съм искал да загубя онлайн казино Jacky Jackpot и в бъдеще ще погледна по-добре моите - 10,5 диоптъра.
Чао
Надявам се това да не се случи на никого. Чао
😩
I wish I had never spoken out anywhere now I'm sitting on my bonus points all the time I've taken so that I can achieve something, yes I've achieved a lot now and with my bonus points I collected from '2020 I have now I can't redeem them anywhere and I never wanted to lose the online casino Jacky Jackpot and in the future I'll take a better look at my - 10.5 dioptres.
Bye
I hope that doesn't happen to anyone. Ciao
😩
Ich wünschte ich hätte mich nie irgendwo geäußert jetzt bleibe ich auf meine Prämien Punkte sitzen all die Zeit die ich mir genommen habe damit ich was erreichen kann,ja ich habe jetzt viel Erreicht und mit meinem Prämien Punkte die ich von '2020 sammelte habe ich jetzt gar nichts nirgends kann ich Sie einlösen und ich wollte das Online Casino Jacky Jackpot nie verlieren und in Zukunft schau ich mir meine - 10.5 Dioptrien besser hin.
Tschüss
Ich hoffe das,dass Niemanden geschieht.Ciao
😩
Здравейте!
Е, случайно сте поискали акаунтът ви да бъде затворен завинаги, нали? За сметката в казиното ли говорим?
Това е наистина жалко и чувствам болката ви, наистина. Просто не съм напълно сигурен как върви в ръка с Jackie Jackpot Casino. Искате ли да уточним малко?
Начинът, по който го виждам, единственото място, което ви позволява да харчите вашите EkstraPoints, беше само Jackie Jackpot Casino , близо ли съм?
Hey there!
Well, you have accidentally asked your account to be permanently closed, haven't you? Are we talking about the casino account?
This is truly unfortunate and I feel your pain, I really do. I'm just not entirely sure how it goes in hand with the Jackie Jackpot Casino. Care to elaborate a bit?
The way I see it, the only place allowing you to spend your EkstraPoints was Jackie Jackpot Casino only, am I close?
Да, но сега трябва, след като писах на моя имейл адрес отново тази сутрин, бях отхвърлен с извинение с текстовото съдържание ..просто би било по-добре за мен акаунтът ми да продължи да е затворен и бях приятелски настроен, чаках вечно в поддръжката и се извиних, че съм стигнал до "0" с него. Просто Джаки Джакпот не ме иска като техен клиент и аз трябва да приема това сега и сега прекарах седмица след седмица - акаунтът ми в играта отново беше затворен, получавайте
В допълнение, „Това имейл съобщение" беше случайно изпратено там и сега съм като „най-пристрастения към играта и този, който вече няма пари за нея. Да, така съм представен сега.🙁
Yes, but I have to now, after writing to my e-mail address again this morning, I was apologetically rejected with the text content ..it would simply be better for me to continue to have my account closed and I was friendly, I waited forever in the Support and apologized that I've reached "0" with it. It's just that Jackie Jackpot doesn't want me as their customer and I have to accept that now and I've now spent week after week - my game account closed again receive
In addition, "This e-mail message" was accidentally sent there and now I'm like the "most addicted to the game and one who no longer has the money for it. Yes, that's how I'm presented now.🙁
Ja ,aber ich muss jetzt nachdem ich heute Vormittag nochmals schriftlich auf meiner E-Mail Adresse, Entschuldigend Abgewiesen worden bin mit dem Textinhalt ..es wäre einfach besser für mich mein Konto weiterhin geschlossen zu lassen und da war ich freundlich, habe abgewartet ewig im Support und habe mich entschuldigt dafür dass ich ,,0 damit jetzt erreicht habe.Es ist einfach so Jackie Jackpot möchte mich nicht ,als Ihren Kunden und Dass muss ich Jetzt akzeptieren und dafür habe ich jetzt Woche für Woche verbracht - mein Spiel Konto wieder zu bekommen
Außerdem war ,,Diese E-Mail Nachricht ,, Versehentlich dort hin geschickt worden und Jetzt werde ich wie die ,, Spiel suechtigste und eine die kein Geld mehr dafür hat.Ja so werde ich jetzt dagestellt.🙁
Забавлявайте се на всички и по-добре се уверете, че текстовото съобщение не пристига някъде погрешно. Можете да видите какво ще се случи след това с мен
Така че, моля, бъдете внимателни
Чао
Have fun everyone and better make sure that no text message arrives somewhere wrong. You can see what happens next on me
So please be careful
Bye
Viel Spass allen noch und passt lieber auf dass keine Textnachricht irgendwo falsch ankommt.Man sieht es an mir was dann Passiert
Also bitte Aufpassen
Tschüss
Не мога да кажа, че сега разбирам ситуацията по-добре. Тъй като става въпрос за бонус или точки за лоялност, а не за средства с реални пари, искрено се съмнявам дали жалбата ще ви помогне допълнително.
Въпреки че може да бъда подведен от автоматичния превод, следователно - ако бъдете така любезен, вижте тази статия и решете дали смятате, че заслужава да подадете жалбата - безплатно е.
В момента няма да се осмеля да гадая. 🤷♀️
Can't say I understand the situation any better now. Since this is about a bonus or loyalty points rather than about real money funds, I honestly doubt wheather the complaint would help you further.
Though I might be misled by the automatic translation, hence - if you be so kind, check out this article and decide whether you deem it worthy of submitting the complaint - it's free.
I won't dare to guess at the moment. 🤷♀️
можете също да ги осребрите в playouwin
you can also redeem them at playouwin
man kann die auch bei playouwin einlösen
Заредих сметката си с 300 USD и заложих цялата сума, общата сума на залозите беше 500 USD и ми казаха, че трябва да заложа още 100 USD. Това означава ли, че трябва да заложа X2 от сумата? Или изневеряват? Колко пари трябва да заложите според техните правила, за да теглите?
I funded my account with 300 usdt and bet the whole amount, the total amount of bets was 500 usdt and I was told that I have to bet another 100 usdt. Does that mean I have to bet X2 of the amount? Or are they cheating? How much money do you have to wager according to their rules to withdraw?
Здравейте, според това, което описвате, изглежда, че превъртането на депозита е 2 пъти, но ако искате най-актуалната информация, със сигурност би било добра идея да попитате поддръжката или да попитате чат на живо по този въпрос, което трябва да ви даде точен отговор.
Ако опитате, не забравяйте да ме уведомите дали случаят е такъв, защото предполагам, че е така.
Hello, according to what you describe it looks like the deposit rollover is 2x, but if you want the most up-to-date information it would certainly be a good idea to ask the support or live chat about this question, which should give you an accurate answer.
If you try it, be sure to let me know if that's the case because I assume it is.
Хей, виждам, че казиното има висок индекс на безопасност на нашия уебсайт, така че бих казал, че е доста добър избор от ваша страна.
Относно поддръжката, занимавали ли сте се вече с тях, когато казвате, че са бързи и приятелски настроени, или просто зададохте някои общи въпроси?
Така или иначе, радвам се, че намерихте казино, в което се чувствате комфортно, и се надявам да продължи възможно най-дълго. 🙂
Hey, I see that the casino has a high safety index on our website, so I'd say it's a pretty good choice on your part.
Regarding the support, have you dealt with them yet when you say they are fast and friendly, or did you just ask some general questions ?
Either way, I'm glad you found a casino you feel comfortable with and I hope it lasts as long as possible. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.