преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с J9.com Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
При мен работи. Какво съобщение за грешка все пак получавате?
It works for me. What error message are you getting anyway?
Поддръжката на това казино ни информира, че в момента не приемат играчи от цяла Европа. Не знам обаче точната причина за това.
The support of this casino informed us that right now they do not accept players from all around Europe. I do not know the exact reason for this, though.
Загубих $650 в това казино за един месец, но когато направих последния депозит от $200 и спечелих $580, те блокираха акаунта ми и дори не искаха да платят депозита! Никога не играйте в това измамно казино
I lost $650 in this casino for a month, but when I made the last deposit of $200 and won $580, they blocked my account and did not even want to pay the deposit! Never play in this scam casino
Сигурно е трудно да се приемат такива събития. Очаквам поне някакво обяснение. Ако сте получили подробности относно закриването на акаунта, можете ли да ги споделите с нас, моля?
It must be hard to accept such events. I would expect some sort of explanation at least. If you have received any details regarding the account closure, can you share the details with us, please?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.