Бих искал да ви попитам за какво става въпрос, ако нямате нищо против.
Намерих само една затворена жалба, която сте публикували срещу iWild Casino . Да, беше отхвърлено, но поради липса на доказателства, предоставени от вас на първо място.
цитирам:
„Играчът от Австрия поиска самоизключване поради пристрастяване към хазарта, но той успя да отвори отново акаунта си скоро след това. Играчът не предостави доказателство, че е поискал самоизключване, поради което бяхме принудени да отхвърлим тази жалба."
Е, защо да се свързваме с казиното, ако ръцете ни са буквално празни? Искам да кажа, какво трябва да поискаме от caisno, за да гарантираме вземането ви?
Всъщност не е точно да се каже, че не се свързваме с казината, защото не ни интересуват законите. От друга страна, много играчи от различни страни все още са склонни да играят в "нелегални" казина - както казвате. Ето защо ние се стремим да предоставим рецензии за всички налични казина. Предоставяме информация, не я бъркайте с промоции, моля.
I'd like to ask you what this is about if you don't mind.
I only found one closed complaint you posted against iWild Casino. Yes, it was rejected, but due to a lack of evidence provided by you in the first place.
Quoting:
"The player from Austria requested self-exclusion due to gambling addiction, however, he was able to reopen his account soon after. The player didn't provide proof that he requested self-exclusion, therefore we were forced to reject this complaint."
Well, why would we contact the casino if our hands are literally empty? I mean, what should we demand from the caisno to secure your claim?
It is not actually accurate to say we do not contact the casinos because we do not care about the laws. On the other hand, many players from various countries still tend to play in "illegal" casinos - as you say. Thus we aim to provide casino reviews for all available casinos. We provide information, do not confuse that with promotions, please.
Автоматичен превод: