ФорумКазинаИзплащане в казино

Изплащане в казино

преди 1 година от Hrvat1992
|
3209 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

file

file

Здравейте екип/форум на Casino Guru, имам проблем и Grandtheftcasino иска да предоставя две екранни снимки, както е описано на снимката. Проблемът е, от една страна, че не мога да намеря нищо, където името ми е в транзакциите в Mifinity, второто е, че не мога да намеря нищо на страницата, където мога да въведа имейл/име и т.н. Директни екранни снимки няма значение това, което съм ти изпратил досега, отговаря на това, което искаш .... може ли някой да ми помогне? Всичко, което мога да намеря в Mifinity, е номерът на транзакцията, но нищо с моето име върху него... Отчаян съм, това е моята банкова сметка, моята сметка в Mifinity и т.н. Моля, някой да ми помогне....

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Hrvat1992
преди 1 година

Здравейте,

за съжаление не мога да прочета какво е написано на тези екранни снимки, защото не е на английски.

Предполагам обаче, че казиното иска декларация за mifinity, показваща, че вие отговаряте за сметката, плюс доказателство за транзакция.

Ако не можете да предоставите екранна снимка, показваща пълното име на титуляра на акаунта (вашето пълно име) плюс имейл и историята на транзакциите, показваща депозита. Трябва да се свържете с казиното, за да ви посъветва допълнително.

Може би можете да запишете видеоклип, за да докажете, че акаунтът е ваш, показващ свързаната карта и идентификационните данни някъде в данните за вашия акаунт.

За съжаление откривам, че Mifinity има лоша поддръжка и няма наличен чат на живо, така че успях само да разбера как да проверя картата и банковата сметка.

„Какво е документ за потвърждение на акаунт?

Формулярът за банкова потвърждение е документ, използван от финансовите институции за проверка на информацията за сметката. Банка или други финансови институции могат да използват формуляр за банкова проверка за транзакции по сметка. Този формуляр може да помогне за потвърждаване на информацията, свързана с кредитополучателя, заедно с проверката на представителя."

Как да получа писмо за потвърждение на сметката?

За да получите писмо за банково потвърждение от вашата банка, можете да поискате лично в банков клон от един от банкерите, чрез телефонно обаждане до банката и в зависимост от финансовата институция, чрез тяхната онлайн платформа."



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Първо, благодаря ви много за помощта, вече забелязах, че Mifinity е катастрофа... Надявам се, че мога да получа парите си по някакъв начин, независимо дали чрез Mifinity или чрез нормален банков превод.... наистина може Не е какво става с този магазин... ..неразбираемо.


Да, искате да предоставя доказателство за транзакцията с моето име върху него и номера на транзакцията, но имам само номера без име.... и ако трябва да доказвам имейл плюс име, това не е възможно на страната на Mifinity или шанс....

Автоматичен превод:
Hrvat1992
преди 1 година

Здравейте,

Страхувах се от това. Едва наскоро разбрах, че много играчи, особено от Германия, трябва да отидат лично в банката, за да получат доказателство за депозит за казиното. Няма начин да създадат такова изявление в интернет банкирането, така че мога да си представя, че това е подобен дизайн. все пак ми е трудно да повярвам, че няма начин, защото освен несъществуващата поддръжка на живо, този електронен портфейл е доста популярен, така че как другите го правят? 🤔

Пробвали ли сте настолната версия на електронния портфейл, както е предложено? За съжаление нямам собствена, така че не мога да опитам сама.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Така че им изпратих всичко Моят акаунт в казиното е потвърден, но не получавам нито един отговор от Mifinity нищо. Чакам акаунта ми да бъде потвърден от 10 дни..... това е невероятно, никога не съм изпитвал нещо подобно..... никога наистина, вече не знам какво да правя... изглежда, че парите ми остават при тях и не ги получавам

Автоматичен превод:
Hrvat1992
преди 1 година

Здрасти,

говорим ли сега за проверка на акаунта на Mifinity?

Намирам видео уроци в YouTube канала на Mifinity , но не съм сигурен колко са полезни.


Автоматичен превод:
Hrvat1992
преди 1 година

Успяхте ли вече да го разберете?

Сигурен съм, че след като получат необходимите документи, ще ви изплатят, така че не се притеснявайте 🙂

Но предполагам, че ако не сте отговаряли толкова дълго, това е решено. 🙂

PS: Казината понякога могат да таксуват много повече, поради което бих ви посъветвал да свикнете с това 🙂

Едва наскоро ми се наложи да поискам много чувствителни документи.

Но това е положението, по-добре е да свикнете 😀

Продължавайте успехи!

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини