ФорумКазинаИзмамници в Star Casino

Измамници в Star Casino

преди 3 месеца от michela
|
588 преглеждания 5 отговора |
|
преди 3 месеца

добро утро

Исках да разбера за какво всъщност сте... Пуснах жалба, изпратих ви всичко, което притежавах... казиното ми каза "не", представете си, ако ми върнат парите... така че какво за какво си Бих искал също да знам защо тази бъркотия на КРАДЦИТЕ не може да бъде прегледана... благодаря, че ми казахте как мога да го направя... Не искам да им се размине

Автоматичен превод:
michela
преди 3 месеца

Уважаеми Майкъл/Микелабо,

Все още не съм забелязал никакъв проблем относно Star Casino, което е прегледано изцяло на нашата страница - тук 👈

Първоначално бих искал да потвърдя, че тази нова дискусия не е свързана с текущата комуникация със Stellare Casino. На мен ми звучи много познато. Можете ли да ми изясните това, моля?

Ако се сблъскате с технически проблеми, свързани с потребителски отзиви, моля, посочете проблема. Ще се опитам да ти помогна.

Още веднъж съветвам да използвате само един акаунт на уебсайта на Casino Guru, в идеалния случай „Michelabo". Бихте ли любезно потвърдили, че ще го направите? За да ви помогна да се придържате само към един акаунт, съветвам също да затворите втория. Уведомете ни, за да можем да го настроим за вас.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Току-що пренаписах рецензия за казино stellar...отхвърлихте първата....какво, за бога, да пиша за хора, които явно са измамници??

Автоматичен превод:
michela
преди 3 месеца

Уважаеми потребител,

Повече от убеден съм в проблема и вашият отхвърлен потребителски преглед показва колко жалко е било за вас да създадете втори акаунт в Casino Guru. Под първия акаунт има неразрешени жалби срещу това казино; във втория се опитвате да изпратите откровено потребителски отзиви без допълнителни подробности, обясняващи какво се е объркало. Дори ние, администраторите, имаме доста голям проблем да имаме постоянно предвид другия ви акаунт.

Бихте ли любезно и най-накрая обърнали внимание на молбата ми?

„Още веднъж ви съветвам да използвате само един акаунт на уебсайта на Casino Guru, в идеалния случай „Michelabo". Бихте ли любезно потвърдили, че ще го направите? За да ви помогна да останете само с един акаунт, съветвам също да затворите втория. Нека знам, за да можем да го настроим за вас."

Предлагам ви да се придържате към акаунта " Michelabo ". Можете ли да потвърдите това за нас?

https://casinoguru-en.com/profile/418829/michelabo 👈👈👈👈👈👈👈

За да ви помогна, току-що приех вашия потребителски преглед на Stellare Casino.

Мога ли също да ви попитам защо кръстихте тази тема „Измамници в казино Star", ако все още говорите само за казино Stellare? Предполагам, че името на тази тема не е правилно.

Ще чакам вашия отговор. Нека разрешим тази бъркотия завинаги, моля. 🙏



Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

file Пиша от моя акаунт в michybo....ти ми каза, че си публикувал рецензията, но екранната снимка показва, че не е така....но какво се случва? Трябва ли да мисля, че сте на страната на звездното казино? Не разбирам бох

Автоматичен превод:
michela
преди 3 месеца

Според това, което виждам в нашата система, от този акаунт, от който пишете, прегледът е одобрен на 19.8.

Но би било добре да отговорите на въпроса на Радка и да отидете в основния си акаунт. Не знам дали това е трудно за разбиране, но не е този, от който пишете в момента. Радка го отбеляза и като твой "основен" профил.

Възможно ли е това, моля?

Също така би било полезно да преименувате темата, защото казиното, за което говорите, не отговаря на написаното в заглавието.

благодаря

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини