Уважаеми потребител,
Повече от убеден съм в проблема и вашият отхвърлен потребителски преглед показва колко жалко е било за вас да създадете втори акаунт в Casino Guru. Под първия акаунт има неразрешени жалби срещу това казино; във втория се опитвате да изпратите откровено потребителски отзиви без допълнителни подробности, обясняващи какво се е объркало. Дори ние, администраторите, имаме доста голям проблем да имаме постоянно предвид другия ви акаунт.
Бихте ли любезно и най-накрая обърнали внимание на молбата ми?
„Още веднъж ви съветвам да използвате само един акаунт на уебсайта на Casino Guru, в идеалния случай „Michelabo". Бихте ли любезно потвърдили, че ще го направите? За да ви помогна да останете само с един акаунт, съветвам също да затворите втория. Нека знам, за да можем да го настроим за вас."
Предлагам ви да се придържате към акаунта " Michelabo ". Можете ли да потвърдите това за нас?
https://casinoguru-en.com/profile/418829/michelabo 👈👈👈👈👈👈👈
За да ви помогна, току-що приех вашия потребителски преглед на Stellare Casino.
Мога ли също да ви попитам защо кръстихте тази тема „Измамници в казино Star", ако все още говорите само за казино Stellare? Предполагам, че името на тази тема не е правилно.
Ще чакам вашия отговор. Нека разрешим тази бъркотия завинаги, моля. 🙏
Dear user,
I'm more than convinced of the problem, and your rejected user review demonstrates how unfortunate it was for you to set up a second Casino Guru account. Under the first account, there are unresolved complaints against this casino; under the second, you try to submit user reviews frankly without further details explaining what went wrong. Even we administrators have quite a problem keeping your other account constantly in mind.
Could you kindly and finally pay attention to my request?
"Once more, I advise utilizing just one account on the Casino Guru website, ideally "Michelabo." Would you kindly confirm that you will? In order to help you stick with just one account, I also advise closing the second one. Let us know, so we can set it up for you."
I suggest you stick with the "Michelabo" account. Can you confirm that for us?
https://casinoguru-en.com/profile/418829/michelabo 👈👈👈👈👈👈👈
To help you out, I just accepted your user review of Stellare Casino.
May I also ask you why you named this thread "Star Casino Scammers" if you are are still talking only about the Stellare Casino? I suggest the name of this thread is not correct.
I'll wait for your reply. Let's solve this mess for good, please. 🙏
Автоматичен превод: