ФорумКазинаИзбор в казино nordiscasino

Избор в казино nordiscasino

преди 2 години от rezekfrantisekk
|
2015 преглеждания 2 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Здравейте, не е възможно теглене в казиното. Не общувайте, не пиша. Изпратих всички документи преди повече от седмица. Преди четири дни господинът ми писа на whatsAp, че ще работи и пак нищо. Можете ли да ми помогнете? Благодаря ви, не мога да кандидатствам. Не иска да вземе имейла ми

Автоматичен превод:
rezekfrantisekk
преди 2 години

Казино нордис

Автоматичен превод:
rezekfrantisekk
преди 2 години

Добър ден,

Разбирам, че е неприятно и вероятно няма да ви направя много щастлив, но в случай, че се работи с проверка на акаунт, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да верифицират акаунта и да извършат плащането.

Ако подадете жалба, ще изчакаме тези 14 дни, преди да се включим, така че мисля, че би било разумно да изчакате още малко.

Можете ли да добавите коя молба не може да бъде изпратена? За пояснение можете да публикувате екранна снимка на съобщението за грешка, ако се покаже такова.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини